Kertokaahan minkälaisia kikkoja dacia kauppiaat ovat tehneet että ovat onnistuneesti kloussattua kaupat. Tuoreen kahvin tarjoilu, dacian lievä kehuminen, alkaen hinnat maknostaminen että on halpaa. Kerro itse miten lankesit datsiaan.
Minkälaisilla kikoilla dacia on saatu myymään
14
598
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanan seksikäs Pertti Koivula mörisi mainoksessa niin olin välittömästi myyty. Paikanpäällä sai vielä pullaa ja kaffeeta. Datsian kanssa tulin kotiin.
- Anonyymi
Sama täällä !
- Anonyymi
Vanhan taksin jälkeen teki mieli hankkia jotain vähän tuoreempaa.
- Anonyymi
Sama täällä. Vanhat takavetoiset on vikapesiä.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=_xfB5sMRcLU Tiedoksi vaan kun puhutaan Dacian heikoista etupään nivelistä että Logan sai 2018 vuoden jälkeen erilaiset alapallonivelet (kestävät sellaiset)
- Anonyymi
Hahahahahahahahaha. Vai että kestävät. Hahahahihihihihi
- Anonyymi
No noo naurulääkkeitä pitäisi ottaa. Tää on niin huvittava palsta. Hihhihihih
- Anonyymi
Ei sitä tarvitse kauheasti myydä, hinta laatu suhde kun
otetaan huomioon niin on paras automerkki mitä on myynnissä.- Anonyymi
Aivan. Jos otetaan vertailuun vaikkapa Toyota jonka nykyinen laatu on todella surkea, eikä siinä ole edes ruostesuojausta, niin Dacia pesee sen 100-0 jos otetaan hinta mukaan ja jos hinnat olisivat samalla tasolla, niin Dacia voittaisi edelleen 70-0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. Jos otetaan vertailuun vaikkapa Toyota jonka nykyinen laatu on todella surkea, eikä siinä ole edes ruostesuojausta, niin Dacia pesee sen 100-0 jos otetaan hinta mukaan ja jos hinnat olisivat samalla tasolla, niin Dacia voittaisi edelleen 70-0.
Dacia on kuikenkin auto jota odotetaan kuukausien jonotuslistalla ,sen pitäisi olla jo esimerkki sen haluttuvuudesta. Siis hyvää kannattaa odottaakkin !!!
- Anonyymi
Päädyin pelk k ää hinta laatusuhde vertailun avulla datviaan ja sain kilpailykykyisen tarjouksen ja t akuun.
Asiantuntijana- Anonyymi
Hihihihihihihihih. Vai että oikein asiantuntija. Hahahahahahahahaha. Astiantuntija 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihihihihihihihih. Vai että oikein asiantuntija. Hahahahahahahahaha. Astiantuntija 😀
Olen Dacia asiantuntija, joka tutkii tällä hetkellä Pertti Koivulan seksuaalisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen Dacia asiantuntija, joka tutkii tällä hetkellä Pertti Koivulan seksuaalisuutta.
Hyvä konsti on laittaa mainokseen alkaen hinnat niin alas kun pystyy, 13-15 tonnia. Todellisuudessa esim. Sandero Stepwayta ei tahdo saada alle 20 tonniin kaupasta ulos varusteineen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841786- 431419
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191230Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.871172Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2911151- 66983
- 56942
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!40917Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20910- 34864