”Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti.”
Ilm 12:11
VOITTO JEESUKSEN VEREN KAUTTA!
49
753
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!”
Joh 1:29- Anonyymi
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Kunnia Jumalalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnia Jumalalle!
” Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Herra on sinun varjelijasi, Herra on suojaava varjosi sinun oikealla puolellasi.”
” Mutta Herra hallitsee iankaikkisesti; hän on pystyttänyt istuimensa tuomitaksensa.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Mutta Herra hallitsee iankaikkisesti; hän on pystyttänyt istuimensa tuomitaksensa.”
Aamen! Ikuisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Tuo kotiin lasten riemua,
kun loistaa joulupuu.
Tuo joulun kirkas sanoma,
kun ilta tummentuu.
Ja tuntooni
suo rauhasi,
ilolla täytä uskoni.
Tuo kotiin lasten riemua
ja joulun sanoma.” - Anonyymi
” Armahda, Herra Jumala,
me surren valitamme.
Pois moni luopuu sinusta
ja uhkaa uskoamme.
Sanasi ylenkatsotaan
ja totuus maahan poljetaan,
on valhe vallan saanut.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun loistaa joulupuu.
kun ilta tummentuu.
Ja tuntooni
suo rauhasi,
ilolla täytä uskoni.
Tuo kotiin lasten riemua
ja joulun sanoma.”Kas Karitsata Jumalan!
Hän raskaan kuorman kantaa.
Hän kantaa synnit maailman,
itsensä alttiiks antaa.
Hän kulkee pilkkaan katkeraan
ja piinaan, tuskaan kauheaan,
kuoleman kovan vaivaan.
Hän suostuu teurasuhriksi
ja kestää kaiken nöyrästi,
ääneti kärsii aivan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun loistaa joulupuu.
kun ilta tummentuu.
Ja tuntooni
suo rauhasi,
ilolla täytä uskoni.
Tuo kotiin lasten riemua
ja joulun sanoma.”Autuuden ja armon sana
kulkee maihin kaukaisiin,
valheen vallat voittavana
tunkee kansain sydämiin,
särkee kahleet saatanan,
auttaa alta kuoleman.
- Anonyymi
Viimeistään tuo veren lotraaminen vierottaa ihmisen jumalakuvitelmista. Ja voittonahan sitä tosiaan voi pitää
- Anonyymi
Onhan se pieni askel kohti terveempää yhteiskuntaa. Puhumattakaan siitä, kuinka suuri helpotus se on parantuneelle itselleen.
- Anonyymi
Voi sinua ymmärtämätöntä.
- Anonyymi
Valitettavasti et ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se pieni askel kohti terveempää yhteiskuntaa. Puhumattakaan siitä, kuinka suuri helpotus se on parantuneelle itselleen.
Sillä Herra rakastaa oikeutta eikä hylkää hurskaitansa; heidät varjellaan iankaikkisesti, mutta jumalattomain siemen hävitetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä Herra rakastaa oikeutta eikä hylkää hurskaitansa; heidät varjellaan iankaikkisesti, mutta jumalattomain siemen hävitetään.
”Sinä olet Jumala, joka teet ihmeitä, sinä olet ilmoittanut voimasi kansojen seassa.”
- Anonyymi
Kun sinulle ei veren evankeliumi kelpaa, niin silloin kuljet pelastuksen ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Daavidin ylistysvirsi. Minä kunnioitan sinua, Jumalani, sinä kuningas, ja kiitän sinun nimeäsi aina ja iankaikkisesti.”
- Anonyymi
Näin tulee käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sinä olet Jumala, joka teet ihmeitä, sinä olet ilmoittanut voimasi kansojen seassa.”
” Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tulee käymään.
Varmasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua ymmärtämätöntä.
” Oi Jeesus, Herra kunnian,
sinussa, poika Marian,
saan nähdä Jumalani.
Liljaksi kutsun sinua,
sanasi on kuin hunaja
ja voima matkallani.
Jeesus Kristus,
hoosianna! Taivaan mannaa
eteen kannat,
pöydässäsi syödä annat.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tulee käymään.
Varmasti!
- Anonyymi
Sori, mutta veretön ”evankeliumi” EI pelasta. Sellainen on Perkeleestä ja täysin turhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan.”
Tuomio on tulossa. Siksi Jeesuksen sovitustyöhön turvatkaamme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti et ymmärrä.
Kuinka voisikaan!
- Anonyymi
Kiitos Jeesus!
- Anonyymi
”Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta häntä kiittää.”
- Anonyymi
Ylistäkää minun kanssani Herraa, kiittäkäämme yhdessä hänen nimeänsä.
- Anonyymi
Sen kuullessansa pakanat iloitsivat ja ylistivät Herran sanaa ja uskoivat, kaikki, jotka olivat säädetyt iankaikkiseen elämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kuullessansa pakanat iloitsivat ja ylistivät Herran sanaa ja uskoivat, kaikki, jotka olivat säädetyt iankaikkiseen elämään.
Jotka olivat säädetyt. Mielenkiintoinen sana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Riemuitkaa Herrassa, te vanhurskaat. Oikeamielisten on soveliasta häntä kiittää.”
Aamen! Riemuitaan, mutta Taivaassa vasta riemuitaankin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Missä ovat viisaat? Missä kirjanoppineet? Missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hullutukseksi?
- Anonyymi
” Monta on vanhurskaalla kärsimystä, mutta Herra vapahtaa hänet niistä kaikista.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Monta on vanhurskaalla kärsimystä, mutta Herra vapahtaa hänet niistä kaikista.”
Jeesus on vapahtaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on varsinkin uskovien vapahtaja!
- Anonyymi
Jumala antaa voiton!
- Anonyymi
Sen hän tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen hän tekee.
Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Uusi veridopingaine löydetty!
- Anonyymi
Niinpä! Vahinko vaan, että Norjalaiset hiihtäjät sen löysivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä! Vahinko vaan, että Norjalaiset hiihtäjät sen löysivät.
Kirjoitetaan: norjalaiset, mutta Norja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela.
”Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."”
Psalmi 50:15 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole viisaampi, kuin ex "kansankynttilä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."”
Psalmi 50:15” Mutta sinä, Herra, olet minun kilpeni, sinä olet minun kunniani, sinä kohotat minun pääni.”
- Anonyymi
Ydinasiaa!
Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982