Ensin on liian kuuma

🥶🍝☕sitten tämä normaali suomalainen kesäsää tuntuu liian kylmältä. Koko aamun on paksu pilviverho varjostanut maisemaa. Mutta nou hätä. Synkimmänkin pilven takana aurinko odottaa paisteellaan.

Vähän niinkuin minäkin ... odotan ja haaveilen 😍

25

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaipaan jo kuumia ilmoja ja ☀️. Toivottavasti viikonloppuna saadaan lämmintä, kun on suunnitelmia.

      Nyt tarvitsen kahvia, päästäkin yhä särkee . . .

      • Minusta viileät säät ovat prempia. Eilenkin istuttiin illalla lenkin jälkeen pitkään terassilla (=omalla) palelemassa kun se tuntui niin kivalta pitkästä aikas.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Minusta viileät säät ovat prempia. Eilenkin istuttiin illalla lenkin jälkeen pitkään terassilla (=omalla) palelemassa kun se tuntui niin kivalta pitkästä aikas.

        En kyllä itsekään mikään hirmuisen kuuman ystävä ole, mutta tämän kesän lämmöstä olen niin nauttinut 🥰 . Ja vielä pitkä vapaa töistä 🥰 Niin täydellistä 😍 Ja kaipaan sitä lämpöä jo nyt!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä itsekään mikään hirmuisen kuuman ystävä ole, mutta tämän kesän lämmöstä olen niin nauttinut 🥰 . Ja vielä pitkä vapaa töistä 🥰 Niin täydellistä 😍 Ja kaipaan sitä lämpöä jo nyt!!!

        Mutta voi, jotain vielä kaipaankin . . . Kuten Romantiikkaa 😍❤️😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä itsekään mikään hirmuisen kuuman ystävä ole, mutta tämän kesän lämmöstä olen niin nauttinut 🥰 . Ja vielä pitkä vapaa töistä 🥰 Niin täydellistä 😍 Ja kaipaan sitä lämpöä jo nyt!!!

        Kiva, että oli pitkä vapaa lämpöisellä kelillä. Kyllähän lämmin minustakin muuten mukava olisi, mutta kun en voi oikein mitään tehdä kun hiki valuu ihan norona. Ja vielä päästä, niin että se näyttää kylillä hassulta ja hiki kirvelee silmissä. Elimistölle raskasta sellainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta voi, jotain vielä kaipaankin . . . Kuten Romantiikkaa 😍❤️😍

        Romantiikkaa ahh, kukapa sitä ei kaipaisi😊


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Romantiikkaa ahh, kukapa sitä ei kaipaisi😊

        Oh kyllä, itken pian kun ajattelenkin . . .


    • Anonyymi

      Itku pois sukkanauhoista ja kasvimaata kitkemään

      • Sanos muuta. Johan tässä 104 sivua ristisanoja on täytetty ja kaikki Areenan sarjat katsottu läpi 😅 oikein sormet syyhyä, että pääsee vuohenjuurien kimppuun. Pitäsköhän alkaa myymään niitä kun jossain hörhöohjelmassa kehuttiin niistä saatavan hyvää ruokaa 😅


    • Anonyymi

      Minusta pelkkä odottaminen ja haaveilu ei ole hyväksi. Se voi jopa olla elämän tuhlaamista ja sitä, ettei arvosta todellisempaa asioita. Sillä voi myös loukata toisia ihmisiä . . . Mielestäni Elämä ja Rakkaus ovat tärkeämpiä asioita . . .

      • Ei se mitään elämän tuhlaamista ole, jos elän omannäköistäni elämää. Sellaista millaista elin ennen hänen (=mies) tapaamistaankin. Eikä minun elämäni kuulu kenellekään muille, kuin ketä on lähellä (ja hänelle pks) . Joten ei sillä voi ketään loukata .


    • Anonyymi

      Mukava fiilis syyskuinen :)

      • Niinpä. Toimintakyky palasi. Nyt pitää varoa etten heti innoissani yhtäkkiä raada pihalla liikaa hellelevon jälkeen.


    • Anonyymi

      Tänään tulee täällä käsivarren Lapissa räntää. Lämpötilat painuu 5.

      • Sielläpä kivat ilmat. Ei taida mäkäräisetkään vaivata noin kylmällä🥶


    • Anonyymi

      Hyvältä tuntuu tämäkin välillä. Ekat yöt nukuttu kunnolla
      ja sikeästi. Virkistävä tuuli liehuu.

      • Niin, viileällä sitä nukkuukin tutkitusti paremmin.😴😴


    • Anonyymi

      Minä ehdotin joskus isälle että mennään käymään amerikkalaisten luona, nevada, arizona ja texas. Isä sanoi että niin kuumia sellaisia paikkoja että ei kiinnostaisi.

      • Tänä vuonna varsinkin siellä on ollut kuumaa, kuumempaa kuin meillä täällä. Itse haaveilen Alaskasta. Siellä olisi mulle sopivan viileätä!😊


    • Anonyymi

      Joillain ollu kuulemma sisällä 42astetta, joten nyt on ihan sopivaa. Ja vesisadekkin tervetullutta, ihan jo marjojen ja sienienkien vuoksi. Jossain päin mustikkasato tais mennä jo pilalle kuivuuden takia.

      • Mulla oli verannalla 45, se oli liian kuuma paikka. Äkkiä piti kengät laittaa jalkaan ja mennä ulos. Muutoin sisällä lähenteli illalla 30:tä, mutta tuulettamalla kympin jälkeen sai sisätilat jäähtymään nukkumakelpoisiksi. Marjapensaita olen yrittänyt kastella, mutta kaksi on kyllä kärsinyt kuivuudesta niin, että marjat on pieniä. Sienet tartteisi sitä vettä kyllä, täällä on metsät ihan rutikuivia. Maanviljelijöillä jää tän kesän tienestit pieneksi ainakin täällä. Kuivassa savimaassa ei vilja rehota🌾


    • Anonyymi

      Aina kuulee valitusta, liian kuumaa tai liian kylmää. Eikö mikään ole hyvä. Nautitaan lämpimästä ja laitetaan villasukat jalkaan viileällä. Otetaan vastaan se mitä annetaan ja tyydytään siihen. Ihana kesä.

      • Anonyymi

        Joo joo jooo nyt loppuu se narina.


      • Liian lämmin ei ollut hyvä. Jos on hiki ilman vaatteita niin miten siitä voi vähentää. Laiskalle ihmiselle helle sopii, mutta en itse ole niitä jotka tykkää maata paikallaan auringossa. Pakosta yritin olla riehumatta puutarhatöissä ja kun valitin toimettomuutta naapurin rouvalle niin hän lohdutti, että täytyy keskittyä siihen että selviää hengissä.😀

        Aloituksen negatiivinen pohjavire johtuu siitä kun olin lukenut kuulumiset uimarannoilta. Miten sarjakakkaajat pilaavat tahallaan uimavesiä ja vanhemmat näpelöi rannalla kännyköitä sillä aikaa kun uimataidottomat lapset meinaa hukkua.

        Jättäkää siis palsta rauhaan kun olette rannalla ja käykää oikeissa vessoissa. Koirat ei saa käydä uimarannoilla vaikka eivät kaki veteen. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo jooo nyt loppuu se narina.

        Nari nari! Viime yönä piti nukkua pumpulisukat jaloissa, kun oli niin kylmä sisälläkin että paleli! Mieluummin kyllä näin päin, kuin että jos olisi ollut hiki koko yön.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      349
      4171
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2357
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1693
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      102
      1475
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1423
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1277
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1255
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      56
      1142
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1016
    Aihe