Oletko uusi luomus?

Anonyymi

19

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Maailmanloppu se vaan jaksaa kiihottaa uskovaisia, niinn kuin Asterixissa.

• Anonyymi

Olen ihan A.
      Uskomatonta kesää sinullekin

• Anonyymi

Joh.7:34 Silloin te etsitte minua, mutta ette löydä; ja missä minä olen, sinne te ette voi tulla. Joh.7:36 Mitä tämä sana on, jonka hän sanoi: Te etsitte minua, mutta ette löydä, ja: Missä minä olen, sinne te ette voi tulla? Joh.8:21 Niin Jeesus taas sanoi heille: Minä menen pois, ja te etsitte minua, ja te kuolette syntiinne. Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla. Joh.13:33 Lapsukaiset, vielä vähän aikaa minä olen teidän kanssanne. Te tulette minua etsimään, ja niinkuin sanoin juutalaisille: Mihin minä menen, sinne te ette voi tulla, niin minä sanon nyt myös teille.

• Anonyymi

Ällöttävä sanonta:

Hellareilla on näitä uskonelämän erilaisia askelmia, vapaamuurareiden muinais-egyptiläisyydestä periytyvä, myös AA:ssa käytetty "12 askeleen oppi täydellisyyteen": joku on "ihanasti uskossa!"

Pelkkä "olla uskossa" ei riitä. Jos haluat olla täydellisempi, tulee sinun olla "ihanasti uskosssa".

Hei, hylätkää nää, USA:n etelävaltioiden rasistisen Ku klux klanin1800-luvulla luoman, uususkonnon vapaamuurariopit!

• Anonyymi

niin se menee, hellareissa on: "vähän uskossa", "melkein uskossa" "noo, kyllä se melkein ??, se on NIIN uskossa", "se on vähä hairahtunut" (pois polulta ??), "se on palavasti uskossa", juuuri niin siellä mitataan !!

"millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan" , on raamatussa . . .

• Ainakin helluntaikirkkolainen Korkkiruuvi, joka sekoilee pääasiassa luterilaisuuspalstalla, puhuu "elävästä uskosta (Jeesukseen)". Elävän uskon ilmeisesti tärkein tuntomerkki on homoseksuaalisuuden pitäminen synneistä suurimpana ja homojen hyväksymistä äärimmäisenä pahuutena.

• Jos sinussa henki pihisee, vielä 10 vuodenkin päästä täällä julistat, kuinka Tempaus tulee ihan pian. Ja siitä taas 10 vuoden päästä. Koskaan et viisastune, mutta moni muu hihupetteri kyllä tajuaa tulleensa täysin höynäytetyksi.

• Anonyymi

2028 jKr. on pian.

1948-2028.

Sukkari, polvisuku.

Commandohauis

• Täytyy muistaa vähentää seitsemän vuoden valerauha.

1. Tempaus tuli toukokuussa 2021.
        2. Tai sitten Jeesus ei pitänyt lupauksiaan.

• Anonyymi

Ps.32:1-2 Daavidin mietevirsi. Autuas se, jonka rikokset ovat anteeksi annetut, jonka synti on peitetty! Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä! Room.4:7-8 Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt! Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!

• Anonyymi

1Tim.6:15-16 jonka aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla ainoalla on kuolemattomuus; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen. Ilm.1:3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä aika on lähellä. Ilm.3:11 Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi. Ilm.22:7 Ja katso, minä tulen pian. Autuas se, joka ottaa tämän kirjan ennustuksen sanoista vaarin! Jes.40:10 Katso, Herra, Herra tulee voimallisena, hänen käsivartensa vallitsee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä. Ilm.22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Ps.62:13

• Anonyymi

Job.34:11 Vaan hän kostaa ihmiselle hänen tekonsa ja maksaa miehelle hänen vaelluksensa mukaan. Sananl.24:12 Jos sanot: Katso, emme tieneet siitä, niin ymmärtäähän asian sydänten tutkija; sinun sielusi vartioitsia sen tietää, ja hän kostaa uhmiselle hänen tekojensa mukaan. Jer.32:19 suuri neuvossa ja väkevä teossa, sinä, jonka silmät ovat avoimet tarkaamaan kaikkia ihmislasten teitä, antaaksesi itsekullekin hänen vaelluksensa ja hänen töittensä hedelmän mukaan. Matt.16:27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudessa enkeliensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Room.2:6 hänen, joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Room.14:10 Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljeäsi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeasi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistumen eteen. 2Kor.5:10 Sillä kaikkien meidän pitää ilmestyvät Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa. Ilm.22:12

• Anonyymi

Sananl.11:31 Katso, vanhurskas saa palkkansa maan päällä, saati sitten jumalaton ja syntinen.

• Anonyymi

Jes.62:11 Katso, Herra on kuuluttanut maan ääriin asti: Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun pelastuksesi tulee. Katso, hänen palkkansa on hänen mukanansa, hänen työnsä ansio käy hänen edellänsä. Sak.9:9 Iloitse suuresti, tytär Siion, riemuitse, tytär Jerusalem, sillä sinun kuninkaasi tulee sinulle! Vanhurskas ja auttaja hän on, on nöyrä ja ratsastaa aasilla, aasintamman varsalla. Matt.21:5 Sanokaa tytär Siionille: Katso, sinun kuninkaasi tulee sinulle hiljaisena ja ratsastastaen aasilla, ikeenalaisen aasin varsalla. Joh.12:15 Älä pelkää, tytär Siion; katso, sinun kuninkaasi tulee istuen aasin varsan selässä.

• Anonyymi

Matt.27:11 Mutta Jeesus seisoi maaherran edessä. Ja maaherra kysyi häneltä sanoen: Oletko sinä juutalaisten kuningas? Niin Jeesus sanoi: Sinäpä sen sanot. Mark.15:2 Niin Pilatus kysyi häneltä: Oletko sinä juutalaisten kuningas? Hän vastasi ja sanoi hänelle: Sinäpä sen sanot. Luuk.23:3 Niin Pilatus kysyi hänetä sanoen: Oletko sinä juutalaisen kuningas? Hän vastasi hänelle ja sanoi: Sinäpä sen sanot. Joh.18:37 Niin Pilatus sanoi hänelle: Sinä siis kuitenkin olet kuningas? Jeesus vastasi: Sinäpä sen sanot, että minä olen kuningas. Sitä varten minä olen syntynyt ja sitä varten maailmaan tullut, että minä todistan totuuden puolesta. Jokainen, joka on totuudesta, kuulee minun ääneni.

• Anonyymi

Matt.27:37 Ja he olivat panneet hänen päänsä yläpuolelle hänen syynsä julki, näin kirjoitettuna: Tämä on Jeesus, juutalaisten kuningas. Mark.15:26 Ja päällekirjoitukseksi oli merkitty hänen syynsä: Juutalaisten kuningas. Mark.15:32 Astukoon hän, Kristus, Israelin kuningas, nyt alas ristiltä, että me näkisimme ja uskoisimme. Myös ne, jotka olivat ristiinnaulitut hänen kansaan, herjasivat häntä.

• Anonyymi

herjasivat häntä, mutta ei se yksi, jolle Jeesus puhui pelastuksen luvaten paratiisiin pääsystä.

• Anonyymi

Kultainen noutaja tuli mut ei hae kaljaani jääkaapista.

• 3. Jumala on Paavi Gregorius XIII:n suuri ihailija ja käyttää gregoriaanista kalenteria. Siten tempaus voikin tulla vasta 31.12.2021. Commandohauiksella on vielä 163 vuorokautta aikaa.

4. Tempaus tuleekin vasta vuonna 2028, jonka jälkeen seitsemän vuoden valerauha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      18
      2036
    2. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      56
      1824
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1463
    4. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      176
      1428
    5. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      21
      1419
    6. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      309
      1407
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1025
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      62
      994
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      34
      985
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      349
      884
    Aihe