Kysyisin pariskuntien naisilta, jotka olette olleet nudistirannalla. Miten reagoitte kun huomaatte lähellä olevan toisen parin miehen katselevan teitä? Kiihottaako, ärsyttääkö vai ei mitään? Mitä teette? Näytätte lisää, käännytte äkkiä pois vai mitä? Minulla kokemusta kaikista näistä. Onko yksinäinen mies pahempi vai parempi?
Kiihottaako vai ärsyttääkö katselu
7
2686
Vastaukset
- Anonyymi
No ei ärsytä. Nudistirannalla ollaan alasti ja kaikkien katseltavissa. Jos joku katselee, niin katselee, ei se sen kummempaa ole olkoon yksinäinen, tai porukassa. Minua ei ainakaan haittaa, kunhan ei tule runkkailemaan eteeni.
- Anonyymi
Justiinsa niin. Ei siellä runkkailla ainakaan kaikkien nähden. Olemme eukon kanssa nakuilleet Maspalomasissa ja kunhan pahin korona on ohi, niin taas reissuun.
Tuollaisia hölökirjoituksia kirjoittelee vissiin jotkut peräkamarin pojat, jotka ei ole käyneet missään. Jänskää seurata vieressä, miltä tuntuu kun katsellaan, buaaah, haahaa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa niin. Ei siellä runkkailla ainakaan kaikkien nähden. Olemme eukon kanssa nakuilleet Maspalomasissa ja kunhan pahin korona on ohi, niin taas reissuun.
Tuollaisia hölökirjoituksia kirjoittelee vissiin jotkut peräkamarin pojat, jotka ei ole käyneet missään. Jänskää seurata vieressä, miltä tuntuu kun katsellaan, buaaah, haahaa...Ainakin maspalomasissa runkataan katsellen muita ihan lähelläkin. Mutta maspalomas lienee poikkeus.
- Anonyymi
Juuri näin. Käytännössä ei kukaan nykyään paheksu toisten katselua, sen voi myös tehdä ikään kuin vaivihkaa, ei silmät pyöreinä tuijottamalla. Kalujen jäykistyminen on myös täysin luonnollista, mutta sen hiplaamista eivät useimmat hyväksy. Oma vaimonikin tunnusti aluksi hieman arastellen, että tykkää katsella, millaisia muilla on - niin miehillä kuin naisillakin.
- Anonyymi
Tänä kesänä kun oltiin nuderannalla, muutaman metrin päähän tuli nuori mies. Aika iso oli kulli velttonakin, mies loi silmäyksen vaimooni joka vilkaisi miehen kalua. Oli tosi kuuma päivä ja kävin myös yksi uimassa, aina kun lähdin mies asettui selälleen. Kun mies meni uimaan, vaimo kertoi että miehellä seisoi aina kun olin uimassa, hän myös vilkuili vaimoni pillua kulli pystyssä, ei vaimo ollut pahoillaan kun sai katsella isoa kullia ohessa.
- Anonyymi
Buuaahaa mikä hupiukko satuile lisää
- Anonyymi
Siinähän katsoo, kunhan antaa mun rauhassa ottaa aurinkoa.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998