Kiihottaako vai ärsyttääkö katselu

Anonyymi

Kysyisin pariskuntien naisilta, jotka olette olleet nudistirannalla. Miten reagoitte kun huomaatte lähellä olevan toisen parin miehen katselevan teitä? Kiihottaako, ärsyttääkö vai ei mitään? Mitä teette? Näytätte lisää, käännytte äkkiä pois vai mitä? Minulla kokemusta kaikista näistä. Onko yksinäinen mies pahempi vai parempi?

7

2620

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ei ärsytä. Nudistirannalla ollaan alasti ja kaikkien katseltavissa. Jos joku katselee, niin katselee, ei se sen kummempaa ole olkoon yksinäinen, tai porukassa. Minua ei ainakaan haittaa, kunhan ei tule runkkailemaan eteeni.

• Anonyymi

Justiinsa niin. Ei siellä runkkailla ainakaan kaikkien nähden. Olemme eukon kanssa nakuilleet Maspalomasissa ja kunhan pahin korona on ohi, niin taas reissuun.
        Tuollaisia hölökirjoituksia kirjoittelee vissiin jotkut peräkamarin pojat, jotka ei ole käyneet missään. Jänskää seurata vieressä, miltä tuntuu kun katsellaan, buaaah, haahaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justiinsa niin. Ei siellä runkkailla ainakaan kaikkien nähden. Olemme eukon kanssa nakuilleet Maspalomasissa ja kunhan pahin korona on ohi, niin taas reissuun.
        Tuollaisia hölökirjoituksia kirjoittelee vissiin jotkut peräkamarin pojat, jotka ei ole käyneet missään. Jänskää seurata vieressä, miltä tuntuu kun katsellaan, buaaah, haahaa...

Ainakin maspalomasissa runkataan katsellen muita ihan lähelläkin. Mutta maspalomas lienee poikkeus.

• Anonyymi

Juuri näin. Käytännössä ei kukaan nykyään paheksu toisten katselua, sen voi myös tehdä ikään kuin vaivihkaa, ei silmät pyöreinä tuijottamalla. Kalujen jäykistyminen on myös täysin luonnollista, mutta sen hiplaamista eivät useimmat hyväksy. Oma vaimonikin tunnusti aluksi hieman arastellen, että tykkää katsella, millaisia muilla on - niin miehillä kuin naisillakin.

• Anonyymi

Tänä kesänä kun oltiin nuderannalla, muutaman metrin päähän tuli nuori mies. Aika iso oli kulli velttonakin, mies loi silmäyksen vaimooni joka vilkaisi miehen kalua. Oli tosi kuuma päivä ja kävin myös yksi uimassa, aina kun lähdin mies asettui selälleen. Kun mies meni uimaan, vaimo kertoi että miehellä seisoi aina kun olin uimassa, hän myös vilkuili vaimoni pillua kulli pystyssä, ei vaimo ollut pahoillaan kun sai katsella isoa kullia ohessa.

• Anonyymi

Buuaahaa mikä hupiukko satuile lisää

• Anonyymi

Siinähän katsoo, kunhan antaa mun rauhassa ottaa aurinkoa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5274
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      50
      3088
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2822
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      34
      2678
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      2059
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1837
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1657
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1485
    9. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1458
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1417
    Aihe