Koronan? Miksi tästä ei löydy tietoa mistään?
En ota myrkkypiikkiä koska olen jo sairastanut koronan viime vuoden lopulla.
Miksi tätä tietoa ei kerrota selkeästi?
Missään ei puhuta kuin piikkin puolesta.
Miksi koronapiikki pitäisi ottaa jos on jo sairastanut
38
572
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi että big farma saa sinusta rahaa
Ja sinä saat veren tukoksia, sudän pussi tulejduksia
Ja vastustus kykysi alenee, koska RNA ja DNA rokotteet manipuloivat omaa DNA tasi ja monin kertaistavat kehossasi muodostaen verisuonesi tukkivaa piikki proteiinia. Ja useimpien pistos käsi alkaa ilmeisesti piikki proteiini kertymästä multiblationin seurauksena turvota valtavaksi ja monille pisto käteen on tullut veren myrkytys näistä kemian tehtaan DNA tuotteista.
Jotka teki bill gate, jolla ei ole mitään lääketieteen koulutusta.
Ne tojtorit jotka teki bill gaten käskystä geeni manipimaatio tokotteet, ovat tulleet esiiin ja videoineet mm ruotsissa, että kukaan ei saa ottaa näitä rokotteita, joita he suunnitteli bill gaten käskystä,
Rokotteet sisältää mangneettia, nanoja, ja kaikkiea tietokoneissa kautettäviä aianeita, eli ne ei lainkaan ole rokotteita, eika anna immuniteettia mitään tautia vastaan.- Anonyymi
Minä olen ottanut jo kaksi rokotetta enkä ole maksanut millekään big farmalle euroakaan. Kannattaa muistaa että tehohoito maksaa 3000€/vuorokausi ja rokote parikymppiä
- Anonyymi
Parempi rokote kuin tuollainen mielenhäiriö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ottanut jo kaksi rokotetta enkä ole maksanut millekään big farmalle euroakaan. Kannattaa muistaa että tehohoito maksaa 3000€/vuorokausi ja rokote parikymppiä
Rokotteet eivät ole ilmaisia, vaikka rokoteasiantuntijamme näin väittävät. Rokoteteollisuus käärii rahat, joilla veronmaksajamme heitä ilahduttavat.
Rokotteista ei kannata sairastua, eikä varsinkaan noihin kuolla. Mutta päättäessään ottaa rokotteen riski on olemassa. Jos rokotteesta sairastuu, parantuminen on usein epätodennäköistä, ja jos rokotteeseen kuolee, ongelma on läheisten. Koskaan ei voida tietää, mitä tuleman pitää, jos itsensä rokotteelle päättää altistaa. Rokottamattomana saa osakseen solvausta, ja vaikka haukku oloa heikentäisikin, harvemmin tuo kuitenkaan tappaisi.
- Anonyymi
vaikka olisit sairastanut viruksen, niin nykyinen rokote kannattaa käydä ottamassa, sillä suoja riittää kausittaiseen, ja tuo kausittainen on valitettavasti nykyaikana paljon tiheämmällä aikavälillä, alle puolivuotinen suoja. En tiedä vielä, vaikka aikaa ei yksikään hyväksikäytä hallitakseen, mutta tuo rokote nyt kannattaa käydä ottamassa ja tilata 3kk päähän uusi aika, pyytää uusi rokotus aika.............
terveisin.turpaan tulee, juotan jokaisen rokotusaineen ite paholaiselle, silti rukoilen.......
https://www.youtube.com/watch?v=e9ogP20uKHU- Anonyymi
Pelkkää kusetusta tämä korona ja koronarokotus, jos se ei anna suojaa niin mitä se tekee?
Myrkyttää sinut. Herätkää jo! - Anonyymi
Minulle sanottiin, että jos korona on sairastettu yli puoli vuotta sitten, koronarokete voidaan antaa ja kannattaa ottaa. Sairastin jo alkuvuonna 2020 pitkittynein oirein, esim. uupumus, hengästyminen ja heikompi ventilaatio.
1. piikistä (maaliskuu 2021) ei tullut mitään oireita, mutta 2. piikistä tuli helvetillisiä lihassärkyjä jalkoihin, jotain myös toisen lonkan kohdalla ja lievää juoppokävelyä. Nyt lihassärky on kadonnut jaloista, vielä pientä puutumisen tunnetta. Lonkan kohdalla on edelleen pientä vaivaa. 2. piikistä on nyt kulunut viisi viikkoa. - Anonyymi
Ajatellaan tilanne 10 vuoden päähän. Koronarokote eri variantteja vastaan on siis käyty ottamassa 20-40 kertaa. Mahtaa olla terveellistä...? Ainakin hyvä bisnes.
Miten hitossa me pärjättiin ennen vuotta 2020 kausi-infulenssan kanssa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatellaan tilanne 10 vuoden päähän. Koronarokote eri variantteja vastaan on siis käyty ottamassa 20-40 kertaa. Mahtaa olla terveellistä...? Ainakin hyvä bisnes.
Miten hitossa me pärjättiin ennen vuotta 2020 kausi-infulenssan kanssa?Öö..joka vuosi myös rokotetaan tuota kausi-influenssaa vastaan, mahtaako olla terveellistä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö..joka vuosi myös rokotetaan tuota kausi-influenssaa vastaan, mahtaako olla terveellistä ?
Niin vaikkapa syöpää ja allergioita on koko ajan enemmän, voisiko säännöllisillä ja useilla rokotteilla olla mitään tekemistä tämän kanssa. On punkkirokotetta, influenssarokotetta, hepatiittirokotetta yms. Vielä sekaan koronarokote niin onhan siinä koktail.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hitossa me pärjättiin ennen vuotta 2020 kausi-infulenssan kanssa?Hysteriaa. Minä olen saanut elämäni aikana yli 60 rokotetta.:) Ja voin takuuvarmasti paremmin, kuin jos olisin sairastanut tuberkuloosin, polion, koleran, isorokon, japanilaisen aivokuumeen, hepatiitin, lavantaudin, koronan ja kaikki influenssat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö..joka vuosi myös rokotetaan tuota kausi-influenssaa vastaan, mahtaako olla terveellistä ?
Helvetin paljon terveellisempää kuin influenssa jälkitauteineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin vaikkapa syöpää ja allergioita on koko ajan enemmän, voisiko säännöllisillä ja useilla rokotteilla olla mitään tekemistä tämän kanssa. On punkkirokotetta, influenssarokotetta, hepatiittirokotetta yms. Vielä sekaan koronarokote niin onhan siinä koktail.
Juuri virustautien sairastaminen voi laukaista autoimmuunisairauksia, JOS niihin on perinnöllinen taipumus. Rokotteissa ei ole elävää virusta.
Anonyymi kirjoitti:
Mulle ei edes suotu kausiinfluenssa rokotusta mutta suorastaan suositeltiin pahemman tappavamman infektiotautiin sen vastaan ottamaan rokotus ja nyt se on minun kohdallani historiaa. Pziter ja loppu onkin jo historiaa....JEE!! ...On mukavampaa elää kun ottaa rokotukset...Kuin joutua imemään sitä hengityskoneen putkea Sairaala Novan tehoosastolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hysteriaa. Minä olen saanut elämäni aikana yli 60 rokotetta.:) Ja voin takuuvarmasti paremmin, kuin jos olisin sairastanut tuberkuloosin, polion, koleran, isorokon, japanilaisen aivokuumeen, hepatiitin, lavantaudin, koronan ja kaikki influenssat.
Et kai tosissasi väitä, että ilman piikkejä olisit onnistunut haalimaan kaikki nuo vakavat sairaudet?
Entä oletko välttynyt muistakin sairauksista, kehollisista tai psyyken? Jos olet, onnittelut geeniperimästäsi. Myös hengen voimasi täytyy olla esimerkillinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri virustautien sairastaminen voi laukaista autoimmuunisairauksia, JOS niihin on perinnöllinen taipumus. Rokotteissa ei ole elävää virusta.
Lääkäritkin jo taipuneet rokotteiden autoimmuunisairauksia altistavalle vaikutukselle. Luonnonlääkinnän parissa tiedetty jo huomattavasti aiemmin. Valitettavasti lääketieteen harjoittajien ammatillinen ylpeys on estänyt kuuntelemasta oikeaa tietoa.
Anonyymi kirjoitti:
Myös veriryhmä vaikutta mitä infektiotauteja niillä ihmisillä joilla on esimerkiksi b - veriryhmä. Minulla sattuu olemaan B veriryhmä minulla oli viime vuonna keuhkoputken tulehdus ja pitkään kestänyt yskä. 2009 sairastin zikainfleunssan kun Panderemix - rokotukset olpetettiin narkoosin takia. Sairastin sen sairaalan tehoosastolla hengityskoneeseen kytkettynä. Heräsin minut vietiin Palokkaan toipumaan koittelemuksestani. Ja 2013 PyeongChanig aikaan minun piti olla ladulla mutta se oli sokki traumaattinen kokemus joutua ulkomailla sairaalaan. En ikimaailmassa tänäkään päivänä teidä mistä minä siellä sen pasilliskon sain. Se oli Etelä - Korean kotoperäinen virus mikä sai minut voimaan ensin pahoin ja ripuloimaan. Sitten tuli kuumetta tuli lähtö ensiapuasemalle. Etelä - Korealainen hoitaja mittasi kuumeen oksensin ja sitten se oli menoa siinä ei kyselty akka paareille ja autoon peräluukku kiinni ja äijä rattiin pilli ja valot väkkyen lähdin kiitämään Gangeunin Asakan sairaalaan Siellä vietiin munkkirinkilään. Mukkirinkilän jälkeen minut nukutetiin heräsin olin tehoosastolla. Kun siitä toivuin halusin elää siksi otin tämän rokotuksen khteen kertaa. Eka kerralla parkaisin:" EI AINAKAAN ASTRACENEKAA!" Hoitaja sanoi ei hän sitä mulle antaisikaan. Hän puhditin vasemman olkapään. Ja otti kiinni olkapäästä ja tähtäsi ruskulla jossa oli metallinen kliinisesti puhdas injektioneula. Painoi sen olkapäähän heiman tuntui kirpeälle kun aine työtyi olkapäähän. toisella kertaa olin jo varmempi asia suhteen ja valmistuneempi. Snap ja se oli siinä. Nyt olen matkalla ulos korona ajasta kello raksuttaa aikaa menneisyyteen ja pain jonoain päivänä kansakunta huokaa helpotuksesta koronaajan koitelemuksien olevan jonain päivänä ohi mutta niin kauan näin pölvästejä on niin kauan tauti riehuu. Loputtomiin voi mennä tän vuosisadan hammaan tulevaisuuteen. Näinköhän siinä käy että Nova aikakausi on pelkää koronaa ja seuraava saa niskaansa seuraavan epidemian jonka nujertamiseen sairaalan sesursit eivät enään riitä ja kantokyky loppuu. Onneksi Novan kantokyky kesti sen kolmannen aallon hyökkäyksen varmasti kestää seuraavatkin.
- Anonyymi
Aloittajalle sanon, että pakkohan ei kenenkään ole ottaa mitään piikkiä, mutta ---
"Kansainvälisissä julkaisuissa on ollut mainintoja, että Etelä-Afrikan virusmuunnosta vastaan tarvitaan laboratorio-oloissa jopa kahdeksankertainen määrä neutraloivia vasta-aineita kantavirukseen nähden.
Variantin kyky väistää neutraloivia vasta-aineita voi vaikuttaa siihen, että myös rokotettu voi saada tartunnan. Rokotetulla tartunta voi jäädä myös oireettomaksi.
Rokotteiden antama suoja on silti ollut hyvä myös virusmuunnoksia, erityisesti niiden aihettamaa vakavaa tautimuotoa vastaan."
Taitaa asiantuntijat kehottaa ottamaan ne kaksi rokotetta juurikin sen vuoksi, että antavat suojaa myös ärhäkästi tarttuvia virusmuunnoksia vastaan.
Jos siis kuitenkin saisi koronan, niin selviäisi vähemmällä eikä joutuisi esim. raskaisiin tehohoitoihin, joita kaikki ihmiset eivät valitettavasti kestä. - Anonyymi
Olen ottanut kaksi koronarokotetta, joista ei ole tullut mitään ongelmia ja olen selvinnyt ainakin toistaiseksi ilman koronaa.
Noudatan vastuullisesti hygieniaohjeita, käytän julkisilla paikoilla sisätiloissa maskia ja en matkusta toistaiseksi minnekään ulkomaille, koska koronamuunnokset ovat lähteneet leviämään kiivaasti.- Anonyymi
Oikea meininki! Täällä sama tilanne, eli ollaan vaimon kanssa otettu kaksi rokotetta, joista ei mitään ongelmia ja ollaan selvitty ilman koronaa. Muutenkin toimitaan vastuullisesti.
Jatketaan samalla linjalla! - Anonyymi
Minä en ole tehnyt mitään noista sinun mainitsemista asioista ja olen pysynyt terveenä.
Nallekarkit eivät mene aina jaossa tasan. Olen nauttinut elämästä kuten aikaisempinakin vuosina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole tehnyt mitään noista sinun mainitsemista asioista ja olen pysynyt terveenä.
Nallekarkit eivät mene aina jaossa tasan. Olen nauttinut elämästä kuten aikaisempinakin vuosina.Tuskimpa olet mitään muutakaan tehnyt mitä normaali yhteiskunna kansalainen tekee. Teidän pienen tyhmän joukon vuoksi muut saa kärsiä.
- Anonyymi
Maskit eivät estä saamasta koronatartuntaa tai levittämästä sitä.
Miksi niitä sitten suoditellaan käytettäviksi?
Hyvä kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maskit eivät estä saamasta koronatartuntaa tai levittämästä sitä.
Miksi niitä sitten suoditellaan käytettäviksi?
Hyvä kysymys.Ruotsissa ovat tartunnat akkw Suomen tason.
Täällä ei kukaan käytä maskeja. Sama täällä rokotukset nimen omaan estää sairaalaan joutumisen kun vielä yrittää pitää huolta käsihygieeniasta. Ja kaupoissa muissa julkisissa tiloissa käyttää maskia ja käyttää sitä käsidesiä. Mulla on muutaman kerran hunohtunut makit ja käsidesit mutta ihme kumma ei se korona ole kynsiään minuun iskenyt. Jos iskee niin en ainakaan joudu Novan pehkuihin noin vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa olet mitään muutakaan tehnyt mitä normaali yhteiskunna kansalainen tekee. Teidän pienen tyhmän joukon vuoksi muut saa kärsiä.
Lakien kunnioittaminen ei ole vahvuutesi, kun avoimesti solvaat rokotteesta kieltäytyjää. Rokotteista ihmisellä on oikeus olla myös eri mieltä kuin rokoteteollisuus. Maskeista käsitykset vaihtelevat vielä enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Oikea meininki! Täällä sama tilanne, eli ollaan vaimon kanssa otettu kaksi rokotetta, joista ei mitään ongelmia ja ollaan selvitty ilman koronaa. Muutenkin toimitaan vastuullisesti.
Jatketaan samalla linjalla!Täällä myös vastuun tunnollinen kansalainen olen ottanut molemmat toisella kerralla vasen käsi oli tunnoton ja kipee ja alilämpöäkin oli mutta se siitä nyt ole matkalla ulos koronahelvetistä omaa hoitopolkuani.
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa olet mitään muutakaan tehnyt mitä normaali yhteiskunna kansalainen tekee. Teidän pienen tyhmän joukon vuoksi muut saa kärsiä.
Nämä tomppelit erittelemättä ketän heistä ovat nimen omaan typeriä eikä paljoa ymmärrä sanasta turvallinen elämä. Tauti joa todella on tappava ellei immuunijäjestelmä ammu yli niin lähtö tuli hautausmaalle. Ne jotka ottaa elää yllä pitävän rokotuksen on suojattu tältä telda variantilta ynnä muilta varjianteilta. Itse koronalta. Olen itsekkin käynyt rokotettavana kahdesti.
- Anonyymi
Tarvitaanko jossain todistus ettei halua sairastaa?
Sä voit näyttää sen lentokentällä koneeseen mennessä. Julkisiin tapahtumiin mennessä.
Maskia ei voi vielä jättää pois. Mulle sanottiin näin Killerillä.
- Anonyymi
Salaliittojen ja todellisuuden välinen ero on 226 päivää.
https://tokentube.net/l/1107240649/Terveyspassi-tulossa---Tämän-jälkeen-sinulle-sanellaan-mitä--rokotteita--otat- - Anonyymi
1. Koronan sairastaneiden vasta-ainetaso alkaa laskea puolen vuoden jälkeen. Vuoden kuluttua se on 30% alhaisempi kuin sairauden jälkeen.
2. Koronaan voi sairastua uudelleen, koska uudet virusvariaatiot - kuten Delta - väistävät vanhoilla saatua immuniteettia. Britanniassa on tapauksia, joissa on sairastuttu uudelleen 4 kk:n kuluttua ja päädytty teholle ja jopa kuoltu. Ei voi laskea sen varaan, että toinen kerta olisi lievempi.
3. Et voi varmuudella tietää paljonko sinulla on vasta-aineita, sillä immuunivaste on aina myös yksilöllinen. Se tiedetään, että lievä korona antaa heikomman immuniteetin kuin vakava muoto.
4. Jos olisin kengissäsi, en ottaisi vielä rokotetta, mutta suojautuisin. Itse asiassa nyt kannattaa suojautua rokotettunakin. - Anonyymi
Piikki pitää ottaa moneen kertaan, koska muuten lääketehtaan johtajana toimivan kaverin bonukset pienenee.
- Anonyymi
Kysymys on rahasta. Rahasta taistellaan eniten. Paljon enemmän kuin terveydestä. Terveys on rokoteteollisuudellekin sivuseikka, pelkkä kulissi. Tämän tietää varmasti jokainen, joka arvon teollisuushaaraan on vuosikymmenten kuluessa tutustunut. Miksi se on yhä voimissaan, on hyvä kysymys. Mutta mikäpä pahan tappaisi, kun sen tehtävänä on johtaa ihmiset harhaan, ja vasta opetuksen mentyä perille, häipyä kuvioista.
- Anonyymi
Piikki on vapaaehtoinen, jos haluaa kärsiä loppuelämänsä koronaoireista, kannattaa jättää piikki väliin!
Sinulle on kuulle vielä parempi suoja jatkossa sille koronalle kuin minulla.
Sinulla on pohjalla sairastettu Corona siihen kun vielä lisätään jenkkinkkipiikki eli tää Pziter - Comirnaty niin sinulla on elin ikäinen suoja tätä infegtiotautia vastaan.
Minusta minä suorastaan suosittelen että menet. Minä vaadin en painosta. Ole minunkin takia ja muiden takia urhoollinen jos nyt et mene se juna on jo menyt ja myöhästyit kyydistä.
Siitä junasta minä en myöhästynyt en ensimmäiseltä lähdöltä enkä siitä finaalilähdöstä. Se oli keskiviikko 21.7.2021. Tarvitsen yhden ystävän lisää tähän rokotusjunaan mukaan se olet sinä ja sinun kaverit liitän siihen mukaan niin minulla on luita lisää rokotettuja ystäviä. Olipa ne koronan sairastaneita taikka koronan ei sairastaneita. Olet ylpeä itsetäsi kun menet rokotukseen. Vaikka kävit sen hengityskoneen kautta sairaalassa auttoivat mutta minä rukoilen sinua sydämmeni kautta menemään rokotukseen. Kaksi rokotusta ja puolen vuoden sisällä olet koronan sairastaneena yksi miljoonista Suomalaisista kansalaisista jolla on koronanvirus sairastettu tai koronatestissä käyneitä tai molemmat. Sinulla on nuo kaikki kolme Koronatesti, Koronan tauti sairastettuna, Koronatodistus jossa myös rokotujset ja aiemmat sairastetut infektiotaudit.- Anonyymi
Koska rokotettuna kuulut "MEIHIN", joilla on luvattu erityinen tulevaisuus edessä 😎
- Anonyymi
Koska WHO:ssa immunologiaa on tulkittu noin ja katsottu rokotteen antavan paremman suojan kuin sairastetun taudin. Tosin kaikki rokoteasiantuntijatkaan eivät tuota usko. Nohynekään ei ota uskoakseen, vaan kulkee päinvastaista tietä, eli rokotteista kieltäytyjien tavoin on päättänyt niin ikään suojella itseään. Viisas teko!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1172046SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2431369En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331248Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6991Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36945- 49878
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33824It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9822+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais237787Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29773