Onko mitään hyviä vinkkejä siihen miten saisin isäni uskomaan että kärsin siitä kun televisio huutaa täysillä. Sen ajan kun päivittäin olen kotona käymässä, televisio huutaa täysillä ja lisäksi vielä makuuhuoneen radio pauhaa. Saan aivan järkyttävän päänsäryn tuosta melusta. Lisäksi kun soittaa minulle, ei siksikään aikaa hiljennä televisiota vaan se pauhaa kovaa taustalla eikä isäni puhu mitään puhelimeen. Juurikin hetki sitten taas teki tuon ja juuri kun olin nukahtamassa raskaan työpäivän jälkeen.
Alzheimer ja kuulo
5
209
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskinpa mitenkään, jos isäsäi on muistisairas.
Oman puhelimesi voit laittaa äänettömälle :) - Anonyymi
Parkinson ja näkö. Tärinää
- Anonyymi
Sulla on siis Alzheimer ja isälläsi huono kuulo. - Nm. Onko kaikki muumit laaksossa
- Anonyymi
Olisikohan aloittajalla asennevamma.
Sain sepustuksesta sen käsityksen että isä on kotonaan ja katsoo omaa televisiotaan ja kuuntelee omaa radiotaan.
Koska isällä on kuulon alenema hän pitää volyymit kovalla seuratessaan ohjelmaa.
Yksinasuvat pitävät usein radiota ja televisiota päällä koska se antaa eräänlaista turvaa yksinäisyydessä.
Mikä oikeus aikuisella lapsella on määrätä mitä hänen isänsä kotonaan tekee kun ei ole kuitenkaan mistään yleisen vaaran aiheuttamisesta kyse.
Korvatulpat on keksitty ja niitä voi pitää ellei volyymien taso miellytä.
Lopettakaa hyvät aikuiset lapset vanhempienne aiheeton komentelu. - Anonyymi
Isä sitä ja isä tätä. Sisko sitä ja sisko tätä, vali vali, vali vali. Kannattaisiko hankkia oma elämä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952727Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82942604Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682