Alzheimer ja kuulo

Anonyymi

Onko mitään hyviä vinkkejä siihen miten saisin isäni uskomaan että kärsin siitä kun televisio huutaa täysillä. Sen ajan kun päivittäin olen kotona käymässä, televisio huutaa täysillä ja lisäksi vielä makuuhuoneen radio pauhaa. Saan aivan järkyttävän päänsäryn tuosta melusta. Lisäksi kun soittaa minulle, ei siksikään aikaa hiljennä televisiota vaan se pauhaa kovaa taustalla eikä isäni puhu mitään puhelimeen. Juurikin hetki sitten taas teki tuon ja juuri kun olin nukahtamassa raskaan työpäivän jälkeen.

5

163

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuskinpa mitenkään, jos isäsäi on muistisairas.
      Oman puhelimesi voit laittaa äänettömälle :)

• Anonyymi

Parkinson ja näkö. Tärinää

• Anonyymi

Sulla on siis Alzheimer ja isälläsi huono kuulo. - Nm. Onko kaikki muumit laaksossa

• Anonyymi

Olisikohan aloittajalla asennevamma.
      Sain sepustuksesta sen käsityksen että isä on kotonaan ja katsoo omaa televisiotaan ja kuuntelee omaa radiotaan.
      Koska isällä on kuulon alenema hän pitää volyymit kovalla seuratessaan ohjelmaa.
      Yksinasuvat pitävät usein radiota ja televisiota päällä koska se antaa eräänlaista turvaa yksinäisyydessä.
      Mikä oikeus aikuisella lapsella on määrätä mitä hänen isänsä kotonaan tekee kun ei ole kuitenkaan mistään yleisen vaaran aiheuttamisesta kyse.
      Korvatulpat on keksitty ja niitä voi pitää ellei volyymien taso miellytä.
      Lopettakaa hyvät aikuiset lapset vanhempienne aiheeton komentelu.

• Anonyymi

Isä sitä ja isä tätä. Sisko sitä ja sisko tätä, vali vali, vali vali. Kannattaisiko hankkia oma elämä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      96
      8489
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4177
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1936
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1468
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1450
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1179
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1150
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      877
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      852
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe