Voisiko joku ymmärtää?

Nanette

Jos tämän sattuu lukemaan joku, jonka on helppo ymmärtää..

En viitsi tänne kirjoittaa mitään mutta tarvitsisin ihmisen jolle voisin kertoa kaiken. Kaiken sen mikä on painanut viimisen 6 vuotta, kaiken josta en ole kenellekään voinut puhua...

9

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cityerakko

olen 52 v mies cityerakko tampereen seudulta jos haluat minulle kertoa niin minähän kuuntelen ja pidän salaisuutesi sisälläni.mutta lmoita itsestäsi vähän lisää vaikka vain lause kerrallaan . tampereella on sellainen hiljaisuuden kivi johon mahtuu kaksikin ihmistä istumaan ja ajatuksia tässä mailman kauikkeudessa vaihtamaan.

• Vivian

Kannatta varoa kenelle kertoo. Ehkä ei kaikkein kipeimpiä asioita kannata ihan ventovieraille kertoa.

Olen itse myös kokenut kovia ja nyt kaikki pahat asiat ovat tulleet mieleen yli 10 vuoden jälkeen. Se on käsittämätöntä! Kertonut olen vain luotetuimmalleni ystävälleni.

Hyvää jatkoa

• kerron

kaikesta avoimesti. Ja ihan kenelle tahansa ulkonäköön katsomatta.

• poika

Anna tulla vain, asiat tulevat ilmi kumminkin, halusit sitä tai et ? Ja aina on parempi jos ne tulevat haluamallasi "tavalla"

• Nanette

Se ei kuitenkaan oo niin helppoo, tosta vaan kertoo jollekin. Sanotaanko vaikka niin että olen nähnyt liikaa, kokenut liikaa, liian nuorena. Ne asiat jätti aika syvät haavat, ja masennuksen takia, ne on helppo repiä auki. Ei aika tässä tilanteessa parantanut..

• ^juurikasfani^

Sä voit avautuu mulle. mä raksatan kuunnella ihmisten ongelmia.. ja ei mullakaan mikään ihanne-elämä oo ollu mut jos haluut jutella mun kaa niin mun mese on [email protected].. ja oon sit poika mut moni tyttö on avautunu mulle ja luottaa muhun ja oon ylpee siitä"

• 50v psyk.opiskelija
        ^juurikasfani^ kirjoitti:

Sä voit avautuu mulle. mä raksatan kuunnella ihmisten ongelmia.. ja ei mullakaan mikään ihanne-elämä oo ollu mut jos haluut jutella mun kaa niin mun mese on [email protected].. ja oon sit poika mut moni tyttö on avautunu mulle ja luottaa muhun ja oon ylpee siitä"

Vahingossa eksyin näille keskustelusivuille.
        Ehdottaisin, että kirjoitat kirjeen vaikka useammankin niistä asioista, tai niille henkilöille jotka sinua ovat loukanneet. Kirjettä ei tarvitse lähettää minnekään mutta saat mahdollisuuden käsitellä niitä asioita samalla kun kirjoitat.
        Päiväkirjakin on hyvä tapa purkaa tuntojaan. Jos oikein vaikeaa on niin rohkeasti vaikka koulupsykologille mikäli koulussa vielä olet.

• tuire

kyllä sinua varmaan ymärettäisiin jos tietäisi mikä sinulla on hätänä.ter.tuire 53v

• SE AUTTAA.

Kirjoita,mikä sinua painaa.Kirjoita vaikka et haluaisi sitä kenellekään osoittaa.Lue kirjoittamasi "kirje" laita se sivuun ,ajattele. Ota kirjeesi esiin kun ahdistaa.Lue se ja huomaat että se helpottaa oloa.Ihme juttu,mutta koettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe