Rautapyynti kiellettävä

Anonyymi

Laittetakoon ministeri Leppä viimeisiin rautoihin.
Sydämetön ja julma mies!
Metsästäjien keskusliiton mielestä eivät metsästäjät osaa käyttää rautoja
oikein, koska jo kaksi emokarhua on jäänyt rautoihin kitumaan ja kuulemma
oikein asetetettuihin rautoihin ei karhu voi mennä ???

8

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän muita otuksia niiden karhujen lisäksi rauhtoihin jää, joku jänis joka juoksee yli, kauris jaka astuu väärään paikkaan sorkkansa, ehkä hirvenvasakin yms

• Anonyymi

Leppä ajoi "kannanhoidollista" susien metsästystä. Suomelle, sen kansalaisille ja alueella eläville eläimille olisi parasta jos kannanhoidolliset toimenpiteet kohdistettaisiin idioottiministereihin.

• Anonyymi

Sudet joutaakin metsästää pois. Vähän väliä saa lukea, että sudet ovat raadelleet lampaita siellä sun täällä ja joskus köyneet myös vasikoihin ja varsoihin kiinni ja saaneet nautalaumat panikoimaan karkuun aidoistaan

• Anonyymi

Vähän väliä saa lukea, että koirat ovat tappaneet eläimiä ja hyökänneet ihmisten kimppuun. Vähän väliä saa lukea rattijuoppojen ajaneen ihmisten päälle. Vähän väliä saa lukea, että ministerit ovat lahjoittaneet miljardeja ulkomaille kurjistaen siten oman maan kansalaisten elämää ja aiheuttaneet kuolemia potilasjonoihin. Vähän väliä....

Siellä on kuule esim. punkkeja jotka tappavat joka vuosi ihmisiä mutta eipä niiden tappamisesta meuhkata mutta annas olla kun joku puhuu sudesta niin kaikki pelkurit ovat kita auki huutamassa niiden tappamista.

• Anonyymi

Vastuullinen rautapyytäjä osaa laitaa raudat oikein, kannattaa tutustua ohjeistuksiin joita löytyy paljon. Rautapyynti on tärkeä osa pyydettäessä haitallisia vieraspetoja. Muutama idiootti sitten pilaa tämän hyödyllisen pyyntimuodon maineen väärin asetetuilla pyydyksillä ja tulleella mediakohulla. Kannattaa myös tutustua myös siihen mitä vahinkoa vieraspedot aiheuttavat suomen luonnolle.

• Anonyymi

Onkohan venäjän puolelta tulleet nämä karhut raudat jalassa. Suomessa on selkeät säännökset, joten muitten kuin pienpetojen jäänti ei ole mahdollista. Jos karhu tunkee koteloon syvälle käpälänsä, niin on kyllä ravinnon puute, joten lisää karhunkaato lupia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan venäjän puolelta tulleet nämä karhut raudat jalassa. Suomessa on selkeät säännökset, joten muitten kuin pienpetojen jäänti ei ole mahdollista. Jos karhu tunkee koteloon syvälle käpälänsä, niin on kyllä ravinnon puute, joten lisää karhunkaato lupia.

On Suomessa selkeät säännökset esim. nopeusrajoituksistakin mutta niin vaan on, että ylinopeutta ajavia on pilvin pimein.

• Anonyymi

Minut hyllytettiin facebookissa kirjoittaessani puolustuskirjoituksen karhuemon ja poikasten lahtaamisesta. FACEBOK ON POLIITTISEN ELIITIN TEMMELLYSKENTTÄ KIRJOITTAJIEN HYLLYTYKSINEEN. 👹

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moi, nainen

Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun
      Ikävä
      51
      1945
    2. Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."

Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1588
    3. Sedun opettaja?

Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma
      Seinäjoki
      43
      1175
    4. Suurinta rakkautta

On päästää irti ja antaa toisen mennä. 😎🌹
      Ikävä
      82
      1173
    5. Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"

Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1060
    6. Kumpi ihastui teistä ensin

Sinä vai kaivattusi?
      Ikävä
      56
      1049
    7. Milloin nähdään?

😕💕 Alan olla ihan loppu.
      Ikävä
      48
      1015
    8. Mitä mun pitää tehdä?

Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid
      Ikävä
      40
      968
    9. Keskusta on kovassa nousussa

Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.
      Maailman menoa
      129
      945
    10. Näytät paremmalta kuin koskaan ennen

Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.
      Ikävä
      38
      916
    Aihe