Voisko joku ihana ihminen pelastaa mun päiväni ja kertoa, onko Astrid Lindgrenin Veljeni Leijonamieli- kirjasta tehty elokuvaa? Mä luin sen kirjan kahessa päivässä kannesta kanteen ja mä rakastin sitä kirjaa! Kertokaa kaikki ihanat tietäväiset ihmiset että onko siitä kirjasta olemassa minkään valtakunnan elokuvaa!
Veljeni Leijonamieli
7
600
Vastaukset
- Tool
..elokuvana,vm.1977. Eiköhän se lähimmästä videovuokraamosta löydy. Se on kyllä huippu! Niinkuin myös Ronja Ryövärintytär,,legendaarisia lapsuusmuistoja..
- icon
löytyy kyllä! On tullut joskus aikoja sitten telkkarista, koska mun vanhemmilta löytyy edelleen sen vhs versio mitä kelattiin muksuna varmaan viiskyt kertaa. Mutta Ronja Ryövärintytär menee kyllä siitäkin ohi, eli kantsii ettiä sekin. Sitten vielä Maija Poppanen perään ja kaivat vielä Narnian sarjat niin alkaa olla aika hyvä paketti koossa..
- Qadesha
On kyllä ollut hävyttömän kallis.
http://www.hintahaku.com/
Sieltä voi haeskelle, mutta tiedot eivät taida olla aina ihan ajantasalla. - viime jouluaikaan
Viime vuonna tuli telkkarista muistaakseni yle2:lta, joulukuussa. Kannattaa kokeilla myös kirjastojen leffavalikoimaa!
- hotdevil-92
ootsä ihen skitso?? se kirja on ihan sairaan paska! ei semmosii kellekkään kantsi suositella...! kouluski meidät pakotettiin lukken se..! >:(
- goldie
Se yksi vuodelta-77. Ei millään pahalla, mut musta se on sairaan tylsä.
Kirja on kyllä aivan loistava:) - <<<<
KATOIN SEN OIKEESTI NI ITKETTI.... EI SITÄ EES PYSTYNY KATTOO... JOTENKI KU OLIN KATTONU SEN MENIN BUSSIIN JA ITKIN......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635152Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2544222Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty583820Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372206Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221564Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar621207Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6929- 93872
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31827