Puolueen kanta homoseksuaalisuuteen

Anonyymi

On jäänyt ihmetyttämään Päivi Räsäsen kommentit, että homoseksuaalisuus on sairaus ja kehityshäiriö ja synti! Voiko sairaus olla synti??

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivi Räsänen ei välitä homoseksuaalisuutta ainakaan sairaudeksi eikä synniksi.

    • Anonyymi

      Raamatun kirjoittamisen ajan yhteiskunnassa sairaus oli synnin tulosta kun ei tajuttu asioita eikä tiedettä ollut. Ehkä Päivi R pohjaa ajatuksensa sinne suuntaan. Vielä 1800-luvun lopulla mielisairauksien katottiin olevan demonien aiheuttamaa. Päivi on vielä taikauskoinen. Raamatun aikana ei ymmärretty sairauksia muutenkaan tai mitään muutakaan mistään.

      • Anonyymi

        No tuomitsematta mutta totuutta silmiin katsoen , ei tuota raamattua ole uudelleen kirjoitettu ja Jumalan sanaa tuskin ihminen voi mieleisekseen muuntaa. Raamatussa homous on synti ja lähtökohtaisesti kansanjärjellä ajatellen, jos luoja olisi sallimuksessaan sallinut homouden olisi heille varmastikin suotu mahdollisuus lisäytyä keskenään.


      • Anonyymi

        "Ehkä Päivi R pohjaa ajatuksensa sinne suuntaan."

        Minkä ajatuksen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuomitsematta mutta totuutta silmiin katsoen , ei tuota raamattua ole uudelleen kirjoitettu ja Jumalan sanaa tuskin ihminen voi mieleisekseen muuntaa. Raamatussa homous on synti ja lähtökohtaisesti kansanjärjellä ajatellen, jos luoja olisi sallimuksessaan sallinut homouden olisi heille varmastikin suotu mahdollisuus lisäytyä keskenään.

        Kristilliset on surkeiden valehtelijoiden puolue


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kristilliset on surkeiden valehtelijoiden puolue

        Millä perustelet? Kuinka tuo liittyy mielestäsi keskustelun aiheeseen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe