Mies, mikä on takuuvarma pokauskeinosi?

Utelias nainen

Kertokaahan nyt miehet, mikä tehoaa parhaiten naisiin kun yritätte iskeä? Itse olen huomannut että kaikenlaiset luritukset sisäisestä lapsesta ja kuinka jokin asia on niiiiin sydäntä lähellä ja ym. huippuimelät repliikit tuntuvat olevan vakijuttuja kun mies yrittää päästä liiveihin. Onko näin? Ajattelevatko miehet että naisiin tehoaa kaikenlainen imeltely? Tehoaako se? Onko nainen valmis sänkyyn kun mies vain puhuu koko ajan käsi sydän kohdalla ja yrittää antaa niiiin empaattisen kuvan itsestään. Vai onko se jokin muu? Mikä?

10

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias nainen

Iskinkö arkaan paikkaa? Vastatkaa naiset sitten onko kyseisillä kliseillä yritetty päästä vällyjen alle?

• liberaattori

kokemukseni on osoittanut, että rehellisyys taitaa olla se suuri osatekijä kahden kaupassa.
      Doping ja suuret puheet auttavat toki yhden illan suhteissa.

• plunger

Minä odotin innolla, mitä keinoja on käytetty kun itsellä ei ole tiedossa yhtään ja pokattavalle olisi tilaus. Tai oli yksi keino, mikä toimi kerran, mutta se oli hyvin spesifi tilaisuus. Ensi treffit taidenäyttelyyn, kumpikin valitsi 3 mieleisintä ja 3 sellaista, joita ei huolisi vaikka maksettaisiin. Lopputulos oli että oli YHTEISIÄ VALINTOJA 4 (lue neljä) kun tauluja oli enemmän kuin 200 ja varmasti kumpikaan ei luntannut. Piti aluksi viettää aikaa niiden erilaisten valintojen parissa ja se nyt meni aivan alta, siinä vain ihmetteli kaksi ihmistä miten oli mahdollista tehdä niin sama lista!

• Nainen

Emmeköhän me naiset tiedä parhaiten miten mies "iskee" meidät. Minuun tehoaa raikas ja puhdas olemus, MIES joka ei ole kännissä, eikä haise tupakalle,osaa tanssia, harrastaa kaikenlaista liikuntaa, ei heti ehdota meille tai "teille" menoa. Mies, joka rehellisesti katsoo silmiin ja jolla on huumorintajua.

• plunger

Jokainen luettelo toivomuksia/vaatimuksia on sisältänyt jotain mitä en täytä. Ja nämä ensin kerrotut ovat vasta jäävuoren huipun päällä istuneen linnun höyhen.
        Tässä "osaa tanssia" on sellainen mihin minä en ylety, "huumorintajua" toinen. Mitä ihme humoristeja naiset ovat kun aina pitää korostaa että miehellä pitää olla siihen taju.

• Jermu

juttuihin ja paljon naurua. Imellykset ja sen sellaiset "eikö totta.."-jutut on luuserointia.
      Mutta toisaalta ajat on kyllä muuttuneet paljonkin siitä, kun viimeksi olen kuppilassa soidinmenoja esitellyt. Ei taida olla minun juttu.
      Tai no toisaalta, sellaista on tapahtunut, että porukalla ollaan oltu liikenteessä, niin toisista pöydistä on huomioitu, että mikäs se noin hauskaa on ja sitten ovat tulleet sieltä meikäläistäkin jututtamaan. Mutta ei se ole sama juttu, kuin aktiivisesti ettiä seuraa.

• No silloin kun noita soidinmenoja harrastit, haastoitko ensin tappeluksia?

*pinkoo pakoon*

• n52

mutta kerron mikä minuun uppoaa.
      Aito!
      Yks hailee juttu mulle onko puku vai farkut.
      Selvä tai känni.
      Ruma tai komee.

Suomalaisen Miehen Silmät!!!!

• T.R.maalari.N

on se jos nainen tahtoo...
      L. mies voi tehdä itseään tykö, mutta nainen on lopulta se ..joka päättää sen, mitä tehdään ja tapahtuu.

Parhaita pokaajia ovat siis ne miehet...jotka osaavat olla oikeassa paikassa ...oikeaan aikaan ja 'lukea' naisen olemuksesta sen, mitä nainen on paitsi.

Pokaaja harvemmin harppunoi yhtä kalaa kerrallaan. Hän verkkokalastaa ja tarpeidensa mukaan valitsee sitten sen jossa vaivannäön ja ilon hyötysuhde on optimaalinen.

Vasta rakastuessaan ponnistelee mies, saavuttaakseen sen mitä tavoittelee, tosissaan.

• yopollo

ole tainnut koskaan iskeä naista. Erilaisten ihmisten kanssa, naistenkin, tulee juteltua. Joskus siitä sitten seuraa kaikenlaista, mutta yleensä vasta sen jälkeen kun puolin ja toisin on varmistuttu ettei tässä toinen ole toista kusettamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      31
      2735
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2445
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2031
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1843
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1356
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1294
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      144
      975
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      923
    Aihe