Voisiko johtua koronarokotteesta?

Anonyymi

En mitenkään halua mollata rokotuksia mutta on alkanut epäilyttää uudet oireilut.
Ensinnäkin, jos oireet johtuvat rokotuksesta (AZ 1.maaliskuu 2. kesäkuu), menevätkö ne ohi vai jäävätkö pysyviksi? En löytänyt sitä tietoa sivuilta.

- On outo yskä, kurkkua kutittaa ja nieluun nousee limaa paljon. Kun niistää pari nenäliinallista ja kakistelee aikansa, menee ohi, jonka jälkeen kurkku ja nielu on aivan kunnossa. Tämä toistuu 2-4 kertaa päivässä.
- Aamuyöstä lievä päänsärky, menee ohi joko itsestään tai viimeistään aamukahvin juotua. Olen juonut kahvia klo 21 illalla, ettei kofeiinille tule pitkää taukoa, ei ole vaikutusta..

Alueellani netin mukaan mikään allergisuutta aiheuttava kasvi ei kuki tähän aikaan, enkä tietääkseni ole allerginen millekään.
Älkääkä vastatko että mene lääkäriin. Ennenkuin menen, haluan mahdollisimman paljon selvittää asiaa itse. Olen pitänyt kirjaa missä tilanteissa oireet tulevat. Päänsärky tulee lähes aina aamuyöllä, mutta kurkku-oire milloin tahansa ulkona tai sisällä. Siihen en ole selvyyttä löytänyt.
On useita tauteja, joiden oireina vaivani ovat, ei lääkäri kylmiltään pysty mitenkään diagnosoimaan.
Onko teillä rokotuksen jälkeen jäänyt mikään oire jatkumaan? Tietenkin voi olla että vaivojen aiheuttaja on ihan joku muu kuin rokote mutta lähden nyt aluksi siitä.

44

1679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi jestas! Mitä väliä?

• Anonyymi

Ei oireita rokotuksista.

Mutta noi sun oireet ihan tuttuja itelle. Mun kohdalla syy täysinkin varmasti on tupakointi. Keuhkot pitää välillä rykiä auki, etenkin aamuisin se kestää hetken, että saapi kaiken liman pois. Päänsärkyä harvemmin, mutta jos ilman tupakkaa kovin pitkään, alkaa päätäkin särkeä snadisti.

Niettä lopeta tupakointi.

Niin, suoli24.stähän kaikki parhaa lääketieteelliset neuvot saa, ite kysyit :D

=DW=

• Anonyymi

Kiitos kommentistasi.
        En tupakoi.
        Päänsärkyoire alkoi ensimmäisen rokotuksen, eli maaliskuun jälkeen. Kurkkukutitus josta johtuva pakkoyskä ja voimakas limaneritys toisen rokotuksen eli kesäkuun jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentistasi.
        En tupakoi.
        Päänsärkyoire alkoi ensimmäisen rokotuksen, eli maaliskuun jälkeen. Kurkkukutitus josta johtuva pakkoyskä ja voimakas limaneritys toisen rokotuksen eli kesäkuun jälkeen.

Jatkoa. Olen saanut erittäin hyviä apuja näiltä palstoilta atk-asioissa, puutarha- ja maalaus-asioissa, autoon liittyvissä ja terveydenhoitoa koskevissa asioissa.
        Tästä rokotuksesta uskon saavani parhaat kokemukset saman ikäisiltä ja varsinkin heiltä jotka ovat saaneet AZtaa, toki muitakin. Saas nähdä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkoa. Olen saanut erittäin hyviä apuja näiltä palstoilta atk-asioissa, puutarha- ja maalaus-asioissa, autoon liittyvissä ja terveydenhoitoa koskevissa asioissa.
        Tästä rokotuksesta uskon saavani parhaat kokemukset saman ikäisiltä ja varsinkin heiltä jotka ovat saaneet AZtaa, toki muitakin. Saas nähdä...

Liikkuuhan sitä tietoa.

Kyllä itekkin kysellyt tietoa nettipalstoilta useinkin. Just esim. tietotekniikasta, tosin täysin eri portaaleista, kuin tämä. Ja silloinkin ollut varuillani, googlaillut ja tutkaillut eri foorumeilta ja meioista saatavia tietoja. Pitääpi olla mediakriittinen, netissä liikkuu hitosti disinformaatiota. Osa ehkä johtuu tietämättömyydestä, mutta erittäin paljon on tahallista trollaamista, syystä, tai toisesta.

Lääketieteellisissä asioissa luottaisin ainoastaan erikoisfoorumeihin, joissa mukana lekureita jne alan ammattilaisia. Suoli24 on huuhaa-portaali, täällä lähinnä läpän heittäjiä ja rutkasti just noita trolleja. Lukases muuten koronaan liittyen tämä artikkeli:

https://www.uusisuomi.fi/uutiset/us/157ff07e-f60f-44f4-a380-d204872d1aab?ref=ampparit:642a

Joop, mediakriittisyyttä pitää olla ja lähteistä tarkka, siks en suosittele terveysasioissa liiemmin laittamaan painoarvoa tämän portaalin sisältämälle informaatiolle.

=DW=

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentistasi.
        En tupakoi.

syötkö verenpainelääkettä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

syötkö verenpainelääkettä?

En syö mitään lääkkeitä.

• Anonyymi

Eli mene lääkäriin.Niin luulotautisi häviää

• Anonyymi

Tovi vaikea päätellä mistä oireet johtuvat. Olisivatko ne tulleet vaikkei sinua olisi rokotettukaan ?

Nenäni on usein tukkoinen ja silloin minulla on aina päänsärkyä,
      saatan herätä päänsärkyyn aamuöisin.
      Jos limaa kertyy nenä-, nielu- tai poskionteloihin,
      se kai voi aiheuttaa vähän "painetta", mikä voi aiheuttaa pääkipua, olen omalla kohdallani päätellyt....koska kun nousen ylös, niistelen ja juon kahvin
      päänsärky häviää.

En kyllä aina tiedä, mistä kaikki lima tulee. Eri rööreistäkin ehkä.
      Limaa on monta vuotta tullut lähes päivittäin nielustakin ylös. Tuleeko se hengitysteistä vai ruokatorvesta eli mahalaukusta, en tiedä.

Rokotteiden oireista ei ole olemassa yhtä ja varmaa tietoa.
      Ymmärtääkseni jälkioireet ovat jokaisella erilaisia, yksilöllisiä,
      että toivon, että oireesi menevät ohi,
      koska jos oireet johtuvat rokotuksesta,
      tuskin kukaan pystyy vastaamaan kauanko ne kestävät.

Kuivuukohan lima kurkkuun yöllä ja alkaa aamusta kutittaa, kun se alkaa irrota ?

Jossain vaiheessa olisi ehkä syytä käydä lääkärillä poissulkemassa,
      ettei ole joku muu syy.

Kaikilla ei kahvi vaikuta sydämeen eikä uneen, mutta lääkärit neuvovat, että jos sydämen puolesta haluaa rauhallisen yöunen,
      niin iltapäiväkahvi pitäisi juoda noin klo 14-15 mennessä.

• Anonyymi

Erittäin hyvä ettei johtuisi rokotuksesta. Vanhuuden kremppoja siis tulossa.
        Tuo toinen kappaleesi tuntuu tutulta. Ei tosin ole nenä tukossa. Kurkkua kutittaa ja vasta teko-yskiessä erittyy limaa, eli jossain se lima odottaa. Tuo painejuttu tuntuu ymmärrettävältä. lmeisesti vasta harmi alkamassa.
        Ystävä ehdotti että hänellä päänsärky tulee kofeiinipuutteesta. Siksi kokeilin juoda myöhempään iltakahvin. Ei ollut. Sydän on terve.

• Anonyymi

Entä jos oireet eivät olekkaan rokotteesta niin mitä voisit syyttää tai epäillä seuraavaksi ? Olisiko salaliitto eläkkeen maksajalla ???

• Anonyymi

Ano 13:00
        Aloittaja on tehnyt asiallisen aloituksen ja kysyy:
        "Onko teillä rokotuksen jälkeen jäänyt mikään oire jatkumaan? Tietenkin voi olla että vaivojen aiheuttaja on ihan joku muu kuin rokote mutta lähden nyt aluksi siitä."

Miten sinun on niin vaikea suhtautua siihen asiallisesti ?

nm. Kolmas pyörä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ano 13:00
        Aloittaja on tehnyt asiallisen aloituksen ja kysyy:
        "Onko teillä rokotuksen jälkeen jäänyt mikään oire jatkumaan? Tietenkin voi olla että vaivojen aiheuttaja on ihan joku muu kuin rokote mutta lähden nyt aluksi siitä."

Miten sinun on niin vaikea suhtautua siihen asiallisesti ?

nm. Kolmas pyörä

Kiitos paljon myötäelämisestä. On pettymys lukea asiattomia vastauksia mieltä vaivaavaan kysymykseen.

• Anonyymi

Kausi-influenssaa ja koronaa ei kai voi oikein verrata ?
      Suht'terve ihminen sairastaa kausi-influenssan ja parantuu, mutta sekin on riski huonokuntoiselle iäkkäälle. Varsinkin sen jälkitaudit, keuhkokuume ym.

Koronassa on eri asia. Sen vakavan muodon voi saada minä ikäinen vain ja siinä on kuolemanriski. Noin yli 70-vuotiaille ja riskiryhmille tietysti aina vakava uhka.

• Niin nythän sitä kausi-influenssaa ei sairastettu ollenkaan.
        Miksiköhän?

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Niin nythän sitä kausi-influenssaa ei sairastettu ollenkaan.
        Miksiköhän?

Minulla on myös ollut kuivaa yskää.

Olen ottamassa selvää mistä se voisi johtua.
        Lääkärillä käydessäni kerroin siitä.
        Ei osannut sanoa mitä voisi olla.

Kertokaa jos saatte tietoonne jotain!
        Voisko olla liian kuiva ilma?

• 2lesken kirjoitti:

Miksiköhän?

Kuuluu sitäkin vähin olleen.
        Monet menneet testattaviksi, kun uskoivat koronan iskeneen, mutta se onkin todettu vain influenssaksi.
        Siksikin sitä on ehkä ollut vähemmän nyt, kun rokotettiinhan siihenkin ja harvoin sitä enää kesällä on muutenkaan. Talvellahan se riehuu.
        Nyt on ihmiset enemmän myös pitäneet niitä etäisyyksiä, maskeja, hoitaneet käsihygieeniaansa ...

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Miksiköhän?

siksi kun ihmiset pitävät keskenään etäisyyttä, pesevät käsiään, käyttävät maskeja eivätkä osallistu joukkokoontumisiin, ei se ole pelkästään korona jonka leviämistä kyseiset toimet hillitsevät

• Anonyymi kirjoitti:

siksi kun ihmiset pitävät keskenään etäisyyttä, pesevät käsiään, käyttävät maskeja eivätkä osallistu joukkokoontumisiin, ei se ole pelkästään korona jonka leviämistä kyseiset toimet hillitsevät

Kuka oikeasti tietää mitä ne rokotteet sisältävät.
        Lääkäritkö tietävät?
        Epäilen vahvasti.
        He eivät tiedä, mitä seurauksia niistä on. Mistä he sen tietäisivät.
        Yhtä pihalla kun kansalaisetkin.
        Määräävät vain antibiootteja tai Burana 600.
        Lääketehtailijat kait jotain tietää.
        Kansalaisille syötetään nimilistaa että valitse siitä.
        Täysin hakuammuntaa.
        Eräskin pappa sanoi rokottajalle, että laitahan sitä Fazeria, kun nimi on niin mukava.
        Ainahan meitä on rokotettu, mutta olen ymmärtänyt, että tutkimukset ovat kestäneet.
        Nyt tuli pikarokotus.
        Sitäpaitsi kun minut vuonna 1954 rokotettiin vastasyntyneenä, minulta ei kysytty mitään.
        Nyt kysytään ja minä kieltäydyn ottamasta rokotetta.
        Viimeksi olen ottanut sokeripalan, vuonna jotain.
        Mihin se oli, sitä en edes muista.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Miksiköhän?

Kausi-influenssaa on tietenkin ollut vähän ihmisten eristäytyneisyyden takia, kun ihmiset ovat välttäneet ihmisjoukkoja, etteivät saisi koronatartuntaa, niin ei tartu muutkaan virukset ja iäkkäämmät ovat olleet karanteenissakin. Maskit estävät myös tartuntojen leviämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on myös ollut kuivaa yskää.

Olen ottamassa selvää mistä se voisi johtua.
        Lääkärillä käydessäni kerroin siitä.
        Ei osannut sanoa mitä voisi olla.

Kertokaa jos saatte tietoonne jotain!
        Voisko olla liian kuiva ilma?

Helteellä kurkkua kuivaa.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Lääkäritkö tietävät?
        Epäilen vahvasti.
        Täysin hakuammuntaa.
        Eräskin pappa sanoi rokottajalle, että laitahan sitä Fazeria, kun nimi on niin mukava.
        Ainahan meitä on rokotettu, mutta olen ymmärtänyt, että tutkimukset ovat kestäneet.
        Nyt tuli pikarokotus.
        Sitäpaitsi kun minut vuonna 1954 rokotettiin vastasyntyneenä, minulta ei kysytty mitään.

Tottakai tutkijat/lääkärit tietävät, mitä rokotteet sisältävät ja niitä voi kuka hyvänsä tutkija/lääkäri analysoida missä maassa vain, ovatko ne sitä mitä niiden sanotaan olevan.

• Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

Lääkäritkö tietävät?
        Epäilen vahvasti.
        Täysin hakuammuntaa.
        Nyt tuli pikarokotus.

Ihan oikea päätös olla ottamatta tuota rokotteeksi mainostettua kokeellista DNA-terapiaa.

Pitkäaikaisvaikutuksista ei kukaa voi tietää. Ne selviävät vasta pitkän ajan kuluttua.

• 2lesken kirjoitti:

Lääkäritkö tietävät?
        Epäilen vahvasti.
        Täysin hakuammuntaa.
        Nyt tuli pikarokotus.

Tässäpä sinulle AstraZeneca herkkua.
        Maistuisiko ihmisalkion munuaisten DNA:n muuntogeenit ja simpanssin adenovirus, vähän myös alkoholia, ole hyvä:

""Yksi annos (0,5 ml) sisältää:
        simpanssin adenovirusta, joka koodaa SARS-CoV-2-viruksen piikkiglykoproteiinia (ChAdOx1-S),
        vähintään 2,5 × 108
        infektoivaa yksikköä (Inf.U)
        *Tuotettu muuntogeenisissä ihmisalkion munuaisten 293-soluissa (HEK293) yhdistelmä-DNAtekniikalla.
        Tämä valmiste sisältää muuntogeenisiä organismeja (GMO).
        Apuaine, jonka vaikutus tunnetaan
        Yksi annos (0,5 ml) sisältää noin 2 mg etanolia.""

• Tellukka kirjoitti:

Tässäpä sinulle AstraZeneca herkkua.
        Maistuisiko ihmisalkion munuaisten DNA:n muuntogeenit ja simpanssin adenovirus, vähän myös alkoholia, ole hyvä:

""Yksi annos (0,5 ml) sisältää:
        simpanssin adenovirusta, joka koodaa SARS-CoV-2-viruksen piikkiglykoproteiinia (ChAdOx1-S),
        vähintään 2,5 × 108
        infektoivaa yksikköä (Inf.U)
        *Tuotettu muuntogeenisissä ihmisalkion munuaisten 293-soluissa (HEK293) yhdistelmä-DNAtekniikalla.
        Tämä valmiste sisältää muuntogeenisiä organismeja (GMO).
        Apuaine, jonka vaikutus tunnetaan
        Yksi annos (0,5 ml) sisältää noin 2 mg etanolia.""

Abortoidun ihmisalkion ...

• Anonyymi

Omapa on jokaisen asia ottaako rokotuksen - tässä vaiheessa - kun enemmistö
      kansaa on suojautunut, saanut/ottanut rokotuksen.
      Delta-pandemia ja mitkä ne seuraavat ovatkaan,
      mitkä ovat tulossa ovatkin vain enimmäkseen rokottamattomien koronakriisejä.

• Et kai ole niin sinisilmäinen hölmö, että uskot/luulet noin.

Nämä nykyiset rokotteet tehoavat huonommin jo deltaan kuin siihen alkuperäiseen virukseen. Vielä huonommin epsiloniin (kalifornislaiseen), joka on Euroopassa lisääntymässä, löytänyt tiensä Ruotsiinkin, ehkäpä kohta Suomeen, ellei ole jo.

Toisaalta, niin rokotuksesi muutenkin kyseenalainen teho kestää viimeisten tutkimusten mukaan vain noin puoli vuotta ja sitten olet taas samalla lähtöviivalla kuin rokottamattomat.

• Anonyymi

Kaikista surkeimpia ja vaikeimpia asiakkaita lääkärille on ne jotka ovat itse puoskaroineet ja selailleet netitä itselleen sopivat oireet ja diagnoosit. Luulosairaus siitä nousee vähintään kun nettiä pyörittää.
      Eli lääkäriin siitä arvuuttelemasta, ei varmasti ole rokotteista johtuvaa.

• Anonyymi

En ole ottanut koronarokotetta, enkä ole oireillut.

• En ole ottanut influenssarokotettakaan moneen kymmeneen vuoteen, enkä ole sairastunutkaan. Jos joskus siihen sairastun tai kuolenkin, niin se on luonnon kulkua vain, se. Tavallaan luonnollinen kuolema.

• Anonyymi

Mulla on pujo kutitellut kurkkua ja aiheuttanut niiskuttelua.

• Anonyymi

Sitä epäilin ensin. Mutta alueellani ei tällä hetkellä pujo kuki.
        Ei ole vielä koskaan todettu että olisin millekään aineelle allerginen, eikä tätä ennen ole ollut oireitakaan.

• Anonyymi

Aloittaja, mene lääkäriin.

• Anonyymi

Sivuvaikutukset ovat normaaleja ilmiöitä. Itselläkin kolmantena päivänä rokotuksesta tuli kurkkuun jotain räkälumppia ja muutenkin oli monta päivää aika vetämätön olo.
      Nyt olen kuitenkin valmis kohtaamaan oikean koronan ja voi jopa selviytyä voittajana siitä. Menen innolla syksyllä toiselle piikille. Valtavasti on salaliitto teorioiden rokotusvastaista propagandaa tarjolla, varokaa huuhaatohtoreita. Ei koronaan auta hopeavesi tai vitapro, rokotus se olla pitää!

• Anonyymi

Rokottamattomien vakinimmareiden mahdolliset koronatartunnat huomataan kun eivät enää kirjoittele, eivät ehkä enää koskaan.

• Osaa se kuolema korjata rokotetun anonyyminkin.
        Sitä ei vain niin huomata, kun sijaisia on teillä roppakaupalla.

• Anonyymi

No minulla on ollut allergiaoieita muutaman päivän. Silmät kutisevat ja rähmivät, ja aivastuttaa. Jotain siitepölyä tai kuivunutta ainespölyä ilmassa ilmeisesti on. Toinen rokoteannos vasta tulossa viikon päästä, niin että siitä ei ole kyse. Olisko pujo aktiivinen. En tiedä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      547
      1787
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      676
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      628
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe