Suomella ei ole tulevaisuutta elle naiset lakkaa olemasta feministeja ja ala synnyttämään lapsia

Anonyymi

Missään ei oikeastaan ole mitään mieltä eikä toivoa ellei naiset lakkaa olemasta feministeja ja ala synnyttämään ja hoitamaan lapsia. Voidaan pojat löydä kaikki ihan läskiks ja katsoa kun suomi palaa tuusan nuuskaksi. Tää mökki on jo pilalla ja sitä on vaikea pilata enempää.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Tää mökki on jo pilalla ja sitä on vaikea pilata enempää."

      Kyllä persut vaan kaikkensa yrittää siinäkin.

    • Vähäpersu on pahasti myöhässä. Syntyvyys on selvässä kasvussa.

      Toivettasi lasten hoitamisesta voisit tarkentaa ja opastaa näitä feministisynnyttäjiä oikeaoppiseen arjalaiseen lastenhoitoon.

      • Anonyymi

        Sut lynkataan kuitenkin


    • "Missään ei oikeastaan ole mitään mieltä eikä toivoa ellei naiset lakkaa olemasta feministeja ja ala synnyttämään ja hoitamaan lapsia. "

      No voihan räkä. Justiinsa luin täältä kommentin että naisia sorretaan persuissa sen takia, kun naiset on niin ohjailtavissa. Sinäkin haluat ohjailla naisia pelkiksi pano-ja porsimisautomaateiksi, jonka jälkeen voi syyttää naisia siitä, että ne on ansainneet tulla määräiltäviksi koska ovat niin määräiltävissä. 😂😂😂😂😂

      Ei sss...... 😆

      • Anonyymi

        Me jahdataan teidät keppien kanssa mäkeen.


    • Anonyymi

      Heh.
      Persut syytää mamuja ja muslimeja siitä että nämä alistaa naisia ja sitten tulee kommentti, joka vaatii suomalaisia naisia samaan asemaan kuin ääri-islamisteilla. Persulogiikkaa parhaimmillaan.

      Perussuomalaisten ohjelmassa mainitaan arvoina myös tasa-arvo. Itse pitäisin tasa-arvona kylläkin myös sitä että nainen saa päättää omasta lisääntymisestään ja kehostaan. Nainen on kuitenkin se, jonka voimavarat menee sen lapsen kasvattamiseen ja hoivaan kun miehen osuus jää usein pelkkään siittämiseen.

      Faktaa on, että naisten ura, eläke-edut ja toimeentulo kärsii lapsenteosta. Eikö sille pitäisi mielummin tehdä jotain kuin että vaadittaisiin naisilta pois oikeuksia omaan kehoon. Minusta on tosi outoa lukea näitä juttuja vielä 2020 -luvulla ja senkin takia että puolueen puheenjohtajasuosikki on naishenkilö.

      Miten ihmeessä tämä yhteiskunta pyörisi ilman naisten osallistumista ja naisten työ- ja veropanostusta?

      • Monesti uskonnolliset ihmiset kantaa suurta huolta sikiöstä, mutta kun se on kehittynyt ja syntynyt maailmaan ei siitä enää välitetä.

        Yritykset pyörivät siksi, että niin monella miesyrittäjällä on kotonaan kokopäivävaimo.


    • Anonyymi

      Yksi konservatiivisen ajattelun kulmakivistä on palauttaa nainen sille kuuluvaan rooliin. PS ei sentään uskalla vaatia naisten äänioikeuden peruuttamista, vaikka se selvästi hyötyisi siitä.

      • "Yksi konservatiivisen ajattelun kulmakivistä on palauttaa nainen sille kuuluvaan rooliin. PS ei sentään uskalla vaatia naisten äänioikeuden peruuttamista, vaikka se selvästi hyötyisi siitä."

        Sehän se niin mielenkiintoista onkin, että se konservatiivien näkemys naisen roolista on niin erilainen kuin naisten oma näkemys. Ja hulluinta vielä on, että jos konservatiivinainen vaatii, että naisilta pitää ottaa äänioikeus ja sanavapaus pois. Siinä niinkuin tekee samalla tyhjäksi koko oman mielipiteen kun naisena sanoo jotain ääneen ja ampuu vielä itseään jalkaan. 😂

        Persujen kuten muidenkin konservatiivien pitäis ajatella vähän tarkemmin asioita.

        Persu-Logiikka on niin ihmeellistä. Mollataan jotain islamia naisten alistamisesta ja kuitenkin on ihan sama näkemys naisten asemasta. 😁 Uskonnot on niitä joilla naisia alistetaan eikä ole mitään väliä onko se ideologia kristillistä tai islamismia. Ne tulee täysin samasta tuutista.


      • Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

        "Yksi konservatiivisen ajattelun kulmakivistä on palauttaa nainen sille kuuluvaan rooliin. PS ei sentään uskalla vaatia naisten äänioikeuden peruuttamista, vaikka se selvästi hyötyisi siitä."

        Sehän se niin mielenkiintoista onkin, että se konservatiivien näkemys naisen roolista on niin erilainen kuin naisten oma näkemys. Ja hulluinta vielä on, että jos konservatiivinainen vaatii, että naisilta pitää ottaa äänioikeus ja sanavapaus pois. Siinä niinkuin tekee samalla tyhjäksi koko oman mielipiteen kun naisena sanoo jotain ääneen ja ampuu vielä itseään jalkaan. 😂

        Persujen kuten muidenkin konservatiivien pitäis ajatella vähän tarkemmin asioita.

        Persu-Logiikka on niin ihmeellistä. Mollataan jotain islamia naisten alistamisesta ja kuitenkin on ihan sama näkemys naisten asemasta. 😁 Uskonnot on niitä joilla naisia alistetaan eikä ole mitään väliä onko se ideologia kristillistä tai islamismia. Ne tulee täysin samasta tuutista.

        Muhamettienhan pitäisi siis olla persujen ylimpiä ystäviä ja sama toisinpäin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muhamettienhan pitäisi siis olla persujen ylimpiä ystäviä ja sama toisinpäin?

        Ne rakastaa salaa toisiaan, mutta ei kehtaa tunnustaa sitä julkisesti.


      • Anonyymi
        Aune-täti kirjoitti:

        Ne rakastaa salaa toisiaan, mutta ei kehtaa tunnustaa sitä julkisesti.

        Ja te olette salaa juutalaisia ja te vihaatte sekä kristittyjä että muslimeita


    • Anonyymi

      Minä olen feministi ja minulla on kolme lasta. En ole lakannut misssän vaiheessa olemasta feministi. Millä lailla feminismi muka mielestäsi sulkee halun saada lapsia pois? Feministihän on minun mielestä sellainen, joka pitää ihmisiä tasavertaisina ja esim feminismi ajaa naisen oikeutta määrätä itse lisääntymisestään. Jos joku nainen haluaa lisääntyä niin miten se nyt on sitten siltä pois, joka ei katso olevansa sopiva äidiksi. Eihän kaikki sovi isäksikään...

    • Anonyymi

      Tässä taitaa taas olla se ikiaikainen ongelma, että kyllähän naiset synnyttävät ja hoitavat lapsia, mutta ovat jostain syystä haluttomia hankkimaan niitä näiden kaikkeen tyytymättömien persupoikien kanssa.

      • Anonyymi

        Onhan se valtava haaste persu-ukolle tajuta, mitä tarkoittaa lasten kasvatuksessa "rajat on rakkautta". Ei se puomin kuskaaminen rajalle todellakaan edesauta siinä asiassa. Ihmekös persupoikia ja sivareita tulee lisää, kun tollous etenee suvussa.


    • Suomessa ei ole tulevaisuutta jos radikaalifeministit (juurille palanneet) katoavat.
      Ilman heitä taas yksi hörhökultti lainataan Amerikasta, joka ei tietenkään pyri muuta kuin naisten hallitsemiseen ja homojen eheyttämiseen.

      Miksi äideiltä kysytään "teetkö töitä?" ?
      Hehän tekevät töitä ympärivuorokautisesti. Äitiys on aliarvostettua ja vähäteltyä, koska kaikki mitataan rahassa.

      • Anonyymi

        Miten oikeistolaiset muistavat äitejä? Yleensähän he ovat ensimmäisenä vaatimassa naisia pysymään töissä, jolloin nainen ei uskalla työpaikan menettämisen pelossa ryhtyä äidiksi. Todella kannustavaa ja syntyvyyttä edesauttavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten oikeistolaiset muistavat äitejä? Yleensähän he ovat ensimmäisenä vaatimassa naisia pysymään töissä, jolloin nainen ei uskalla työpaikan menettämisen pelossa ryhtyä äidiksi. Todella kannustavaa ja syntyvyyttä edesauttavaa.

        En tiedä enkä ota nyt kantaa siihen kuka tekee eniten.

        Äitiys yksinkertaisesti vain on aliarvostettua, koska siitä ei makseta.
        Miehet pitävät omaa 8 tunnin työpäiväänsä raskaampana ja arvokkaampana kuin äidin 24/7 lastenhoitoduunia, koska heille maksetaan.


    • Anonyymi

      Ylivertainen MIESjoukko päästää suustaan tällaista.

    • Anonyymi

      Kaikki on evoluutiota eniten lapsia hankkivat , jotka jäävät henkiin päättävät asioista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe