"Enbuske juonsi Roope Salmisen ja Maria Veitolan kanssa Enbuske, Veitola & Salminen -nimistä keskusteluohjelmaa vuosina 2016-2018. Miehet tienasivat 200.000 euroa vuonna 2017, kun Marian ansiotulot olivat vain 52.403 euroa. Kyse ei kuitenkaan ollut palkkaerosta tai sukupuolesta, kuten Veitola oli antanut virheellisesti ymmärtää.
– Maria sanoi, että tää on kyllä törkeää, kun miehet tienaa enemmän. Se ei pitänyt paikkaansa! Hän oli vain laskuttanut firmalleen ja nosti ne osinkoina. Mä maksoin enemmän veroja. Hän tienasi yhtä paljon kuin minä, mutta hän kiersi ansiotulot ja nosti ne verottomina osinkoina. Hän valehteli! Hän valehteli tässä tilanteessa!"
https://www.stara.fi/2021/07/28/tuomas-enbusken-raju-paljastus-maria-veitola-kiersi-veroja/
No eipä ollut yllätys tuokaan, ei kannata uskoa mitään mitä meetoot kertoo ilman todisteita.
Meetoo veitola valehteli!
Anonyymi
3
144
Vastaukset
- Anonyymi
Häipyisipä tuokin veitola TV:stä, ei noita meetoita kukaan jaksa katsella ja kuunnella.
- Anonyymi
Harvinaisen tympeä otsatukkanainen....
- Anonyymi
Ei ole tullut vielä kaapista, sitten voisi alkaa rekkalespoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1162985EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291361- 1031227
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661007Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133978- 56875
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22703- 40698
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642