Ioss tunnus aliexpress

Anonyymi

Näköjään joutuu alv.n maksamaan kahteen kertaan, koska tulli vaatii ioss numeroa jo tullatulle lähetykselle, ja sitähän ei kuitissa näy, vaikka näkyykin että verot on maksettu oston yhteydessä, niin siitä ei ole hyötyä.

39

21439

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näköjään sen tunnuksen saa myyjältä erikseen pyytämällä

      • Anonyymi

        Eipä se ollutkaan ioss numero, voihan köntsä.


      • Anonyymi

        "Näköjään sen tunnuksen saa myyjältä erikseen pyytämällä"

        Oletko oikeasti saanut ? vai huijaatko van. Myyjän ei pitäisi sitä tietää. Se menee laskutuksessa eikä myyjä sitä näe.
        Kahteen olen saanut, toistakymmentä ostosta olen joutunut maksamaan alv kahteen kertaan.
        "


    • Anonyymi

      Ja kaiken lisäksi, jos tilaa AliExpressistä sellaiselta myyjältä että menee Postiin, joutuu maksamaan vielä 2.90 e.
      Toisilla tulee paketti Matkahuollon kautta.

      Minulla tuli juuri paperikirje lähetyksestä, mutta OmaPostissa sitä ei näy vaikka kirje on ollut jo viikon. ALV pitää maksaa toistamiseen ja sen lisäksi 2,90 e.

      On kyllä tullut paketteja AliExpressistä suoraan postiluukusta, juuri eilen 3 ja ennenkin tässä kuussa. Niissä on siis toiminut uusi IOSS , Import One Stop Shop.

    • Anonyymi

      Laskin tuossa, että 30e osaan tulee alv x2 12e, postimaksuja 2.90e, ja omat postimaksut päälle. Melkee sama kuin tuotteen hinta kaupassa. ;D

      • Anonyymi

        Miten ihmeessä olet saanut tuollaiset lukemat?
        30 euron osasta 24 % ALV on 7.2 euroa. Tilaamasi osa siis maksaa 37,20 euroa. Jos tilaat kaksi osaa, ne maksavat yhteensä 60 euroa 14.40 euroa eli 74,40 euroa.

        "Postimaksuja" eli ilmeisesti Postin käsittelykuluja (2.90 euroa) ei tarvitse maksaa, jos maksaa ALV:n tilatessa - kuten Alilla on ollut jo heinäkuusta lähtien käytäntö (defaulttina, eli ALV maksetaan automaattisesti). Jos tulee tullausilmoitus, niin teet ns. nollatullauksen eli pyydät Tullia vapauttamaan saapuneen pakettisi.

        "Omat postimaksut" sitten määrittelee myyjä, jolta osan ostat.


    • Anonyymi

      Eikö tälle oikeasti löydy mitään laillista ratkaisua?

      Sehän on rikos periä verot kahdesti.

    • Anonyymi

      Aliexpressin IOSS-numero on IM5280002556
      Ei se mikään salaisuus ole, ja löytyy helposti netistä. Huomatkaa siis, että koko Alilla (joka on se myyntialusta) on tuo numero - myyjillä ei ole mitään omia numeroita.

      Sen laittaa "nollatullausta" tehdessä kommentteihin ja sitten sen oman tilauksen seurantanumeron sinne minne kuuluukin. Ja sitten ilmoitus Postille, että on saanut Tullilta vapautuksen (eli ei mene käsittelykulujakaan). Ei tämä mitään rakettitiedettä ole.

      • Anonyymi

        Löytyykö netistä yhtä helposti myös Banggoodin IOSS-numero?
        Sieltäkään tilattuja paketteja ei saa tullista vapautettua ilman IOSS-numeroa.


      • Anonyymi

        Pankkitunnuksilla menin tullin sivuille, tein selvityksen paketin sisällöstä ja siitä, että tullit ja verot on maksettu jo tilauksen yhteydestä. Sain tullilta tullauspäätöksen ja luovutuspäätöksen. Latasin ne omalle koneelle.

        Sitten menin postin sivulle pyytämään paketin vapautumista, täytin sielläkin lomakkeen, kaikki seurantakoodit, nimet, osoitteet, jne.. Lähetin postille tullilta saamani luovutuspäätöksen pdf formaatissa.

        Koko hommaan meni PUOLI tuntia! Luulin että homma on täällä selvää. MUTTA EI !!!

        Tänään tuli postista tekstiviesti, että lähettävät paketin takaisin jos en maksa vielä jotain postin käsittelymaksua!

        Oikeasti ??? Mitkä postin käsittelymaksut? Siitä että minä maksoin kauppahetkellä kaikki vaadittavat verot niin kuin pitää, mutta posti ei silti toimittanut pakettia. Että jouduin tuhlaamaan puoli tuntia täytämässä tullin ja postin lomakkeita?

        Melestäni postin pitäisi maksaa korvausta minulle, ettei toimittanut pakettia ajoissa, vaikka kaikki maksut olis suoritettu.

        En aio maksaa vielä mitään käsittelymaksuja! Puolestani voivat tunkea sen paketin poikittain sinne minne aurinko ei paista.

        En aio enää ikinä noita tulli ja posti lomakkeita täytellä turhaan, saavat puolestani lähettää paketit takaisin. Olen maksanut tullut, mutta pakettia en saanut, ei ole minun ongelma. Rahani kauppa palauttaa, ja ainoa joka menettää jotain on Posti, joka joutuu säilyttämään paketin 20 päivää ja lähettämään sen takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankkitunnuksilla menin tullin sivuille, tein selvityksen paketin sisällöstä ja siitä, että tullit ja verot on maksettu jo tilauksen yhteydestä. Sain tullilta tullauspäätöksen ja luovutuspäätöksen. Latasin ne omalle koneelle.

        Sitten menin postin sivulle pyytämään paketin vapautumista, täytin sielläkin lomakkeen, kaikki seurantakoodit, nimet, osoitteet, jne.. Lähetin postille tullilta saamani luovutuspäätöksen pdf formaatissa.

        Koko hommaan meni PUOLI tuntia! Luulin että homma on täällä selvää. MUTTA EI !!!

        Tänään tuli postista tekstiviesti, että lähettävät paketin takaisin jos en maksa vielä jotain postin käsittelymaksua!

        Oikeasti ??? Mitkä postin käsittelymaksut? Siitä että minä maksoin kauppahetkellä kaikki vaadittavat verot niin kuin pitää, mutta posti ei silti toimittanut pakettia. Että jouduin tuhlaamaan puoli tuntia täytämässä tullin ja postin lomakkeita?

        Melestäni postin pitäisi maksaa korvausta minulle, ettei toimittanut pakettia ajoissa, vaikka kaikki maksut olis suoritettu.

        En aio maksaa vielä mitään käsittelymaksuja! Puolestani voivat tunkea sen paketin poikittain sinne minne aurinko ei paista.

        En aio enää ikinä noita tulli ja posti lomakkeita täytellä turhaan, saavat puolestani lähettää paketit takaisin. Olen maksanut tullut, mutta pakettia en saanut, ei ole minun ongelma. Rahani kauppa palauttaa, ja ainoa joka menettää jotain on Posti, joka joutuu säilyttämään paketin 20 päivää ja lähettämään sen takaisin.

        Minullekin tullin vapautuspäätöksen jälkeen tuli postilta tuo sama lunnasvaatimus. En siihen mitenkään reagoinut, kuitenkin noin viikon kuluttua posti toi paketin perille. Kokeilevat pirulaiset jos joku oikeasti maksaisi :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankkitunnuksilla menin tullin sivuille, tein selvityksen paketin sisällöstä ja siitä, että tullit ja verot on maksettu jo tilauksen yhteydestä. Sain tullilta tullauspäätöksen ja luovutuspäätöksen. Latasin ne omalle koneelle.

        Sitten menin postin sivulle pyytämään paketin vapautumista, täytin sielläkin lomakkeen, kaikki seurantakoodit, nimet, osoitteet, jne.. Lähetin postille tullilta saamani luovutuspäätöksen pdf formaatissa.

        Koko hommaan meni PUOLI tuntia! Luulin että homma on täällä selvää. MUTTA EI !!!

        Tänään tuli postista tekstiviesti, että lähettävät paketin takaisin jos en maksa vielä jotain postin käsittelymaksua!

        Oikeasti ??? Mitkä postin käsittelymaksut? Siitä että minä maksoin kauppahetkellä kaikki vaadittavat verot niin kuin pitää, mutta posti ei silti toimittanut pakettia. Että jouduin tuhlaamaan puoli tuntia täytämässä tullin ja postin lomakkeita?

        Melestäni postin pitäisi maksaa korvausta minulle, ettei toimittanut pakettia ajoissa, vaikka kaikki maksut olis suoritettu.

        En aio maksaa vielä mitään käsittelymaksuja! Puolestani voivat tunkea sen paketin poikittain sinne minne aurinko ei paista.

        En aio enää ikinä noita tulli ja posti lomakkeita täytellä turhaan, saavat puolestani lähettää paketit takaisin. Olen maksanut tullut, mutta pakettia en saanut, ei ole minun ongelma. Rahani kauppa palauttaa, ja ainoa joka menettää jotain on Posti, joka joutuu säilyttämään paketin 20 päivää ja lähettämään sen takaisin.

        Teitkö Postille vapautuspyynnön? Tuossa tullausselvityspyynnössä (Postilta tuleva kirje) lukee:
        "HUOM! Jos saat Tullilta ilmoituksen, ettei lähetyksestä tarvitse maksaa veroja, siitä ei tarvitse maksaa myöskään Postin käsittelymaksua. Tee vapautuspyyntö posti.fi/vapautuspyynto -lomakkeella."

        (oletan ettei veroja tarvitse maksaa, jos Tullille ilmoittaa IOSS-numeron, jolloin yllä oleva pätee)


      • Anonyymi

        Mistä tuo löytyi "helposti"? Itse en ole löytänyt mistään. Ei ole AliExpressin sivuilla (FAQ tai muualla), myyjä ei sitä tiennyt, eikä AliExpressin tuki suostunut sitä kertomaan.

        Kiitos kuitenkin IOSS-numerosta, mistä se sitten tulikaan, sain sillä tehtyä tullauksen. Jos en olisi saanut tullattua, olisin saanut AliExpressiltä rahat takaisin. Näin kävi aiemman paketin kanssa, jota en saanut tullattua, enkä halunnut maksaa veroja kahteen kertaan.

        IOSS-systeemi on muuten toiminut ihan kelvollisesti, mutta jos paketin seurantatunnus muuttuu kesken matkan, niin homma kusee aivan täysin. Posti ei tiedä paketista yhtikäs mitään, ja itse on vaikea selvittää mikä paketti on kyseessä, jos tilauksia on samaan aikaan matkalla monta.

        Seuranta ei kerro että seurantanumero on muuttunut matkalla, joten joutuu arvailemaan pelkkien tilauspäivien ja paketin painon perusteella (paino näkyy yleensä vain Postin seurannassa, ei vanhalla seurantatunnuksella)...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö Postille vapautuspyynnön? Tuossa tullausselvityspyynnössä (Postilta tuleva kirje) lukee:
        "HUOM! Jos saat Tullilta ilmoituksen, ettei lähetyksestä tarvitse maksaa veroja, siitä ei tarvitse maksaa myöskään Postin käsittelymaksua. Tee vapautuspyyntö posti.fi/vapautuspyynto -lomakkeella."

        (oletan ettei veroja tarvitse maksaa, jos Tullille ilmoittaa IOSS-numeron, jolloin yllä oleva pätee)

        Käytännössä tuota vapautuspyyntöä ei tarvitse tehdä. Minä en kerinnnyt vielä tehdä vapautuspyyntöä, kun posti jo toi paketin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin tullin vapautuspäätöksen jälkeen tuli postilta tuo sama lunnasvaatimus. En siihen mitenkään reagoinut, kuitenkin noin viikon kuluttua posti toi paketin perille. Kokeilevat pirulaiset jos joku oikeasti maksaisi :D

        Postin systeemit ovat tosiaan yhä sen verran vaiheessa, että sieltä lähtee maksumuistutuksia niin kauan, kun eivät ole käsitelleet maksuvapautusta. Soitin ja kysyin.

        Annoin palautetta, että sanamuoto ei ole asiallinen, vaan asiakkaalle pitäisi kertoa, että hänen asiansa on vain kesken. Se luvattiin viedä eteenpäin, ja kertoivat että en ole ensimmäinen, joka sanoo asiasta.


      • Anonyymi

        KIITOS tätä etinkin, niinkun jo sanottu tätä numeroa ei meinannut löytää ei kissojen eikä koirien kanssa.


      • Anonyymi

        Kiitos tästä oli iso apu ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuo löytyi "helposti"? Itse en ole löytänyt mistään. Ei ole AliExpressin sivuilla (FAQ tai muualla), myyjä ei sitä tiennyt, eikä AliExpressin tuki suostunut sitä kertomaan.

        Kiitos kuitenkin IOSS-numerosta, mistä se sitten tulikaan, sain sillä tehtyä tullauksen. Jos en olisi saanut tullattua, olisin saanut AliExpressiltä rahat takaisin. Näin kävi aiemman paketin kanssa, jota en saanut tullattua, enkä halunnut maksaa veroja kahteen kertaan.

        IOSS-systeemi on muuten toiminut ihan kelvollisesti, mutta jos paketin seurantatunnus muuttuu kesken matkan, niin homma kusee aivan täysin. Posti ei tiedä paketista yhtikäs mitään, ja itse on vaikea selvittää mikä paketti on kyseessä, jos tilauksia on samaan aikaan matkalla monta.

        Seuranta ei kerro että seurantanumero on muuttunut matkalla, joten joutuu arvailemaan pelkkien tilauspäivien ja paketin painon perusteella (paino näkyy yleensä vain Postin seurannassa, ei vanhalla seurantatunnuksella)...

        Juuri niin. Se on tarkoituksella tehty vaikeaksi, jos ei edes AliExpressin oma tuki saa sitä kertoa. No onneksi hakukoneilla löytää kun hetken etsii ja tuuri on myötä. Näin päästään turhan byrokratian yli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS tätä etinkin, niinkun jo sanottu tätä numeroa ei meinannut löytää ei kissojen eikä koirien kanssa.

        Jep täyttä kusetusta tuo kun pitää salailla, eikä lue suoraan vaikka FAQ:ssa. Tai miksei tulli vaikka pidä listaa yleisimmistä? He ainakin tietävät ne! Täyttä bullshittii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep täyttä kusetusta tuo kun pitää salailla, eikä lue suoraan vaikka FAQ:ssa. Tai miksei tulli vaikka pidä listaa yleisimmistä? He ainakin tietävät ne! Täyttä bullshittii.

        Tämä kaikki johtuu Suomen postista!
        Kun jakelun täällä hoitaa esim. matkahuolto, paketti tulee suoraan maksuitta tullin ohi vastaanottajalle. Jos taas paketti joutuu täällä postin kuljetuksiin, niin he yrittävät saada sen heidän tullattavakseen maksua vastaan. Samalla myös pimittävät IOSS koodin vastaanottajalta että tämä ei voi sitä itsekään tullata muuten kuin maksamalla verot toiseen kertaan.
        Siksi pitää käyttää vain niitä kaupppoja jotka näyttävät tilauksessa IOSS koodin, silloin ei haittaa vaikka posti pimittääkin IOSS numeron.


    • Anonyymi

      Luin tuolta jostain ulkomaisesta keskustelusta että Aliexpress tilauksissa tuo ALV puoli pitäisi hoitua automaattisesti ja etenkin jos tavaran toimitus hoidetaan tiettyä kautta ja nuo minulla on ainakin tähän mennessä tulleet Matkahuollon kautta:

      "It is pointless asking the sellers, they generally know nothing about IOSS. That is why AliExpress Standard and Cainiao Super Eco Global are good, because then IOSS will be properly handled"

      Mitä tulee noihin postin maksuihin. Tilasin ebay:n kautta Japanista tavaraa, joka tuli tilauksesta viikossa Suomeen, tullasin samana päivänä itse sen ja laitoin IOSS tunnisteen. Tullauspäätös tuli ja 0€ piti maksaa, eli ei siis postin käsittelymaksua. Lähetin postille vapautuspyynnön paketista ja kuittaus tuli sähköpostiin että käsittelyssä. Ja eikös jo seuraavana päivänä tullut ilmoituksia että tullaa tuotteesi ja maksa 2.90 käsittelymaksu. Soitin Postin aspaan ja sieltä sanoivat että se heidän automaattinen järjestelmä nyt vaan on tuollainen että lähettelee noita viestejä. No nyt on paketti maannut jo viikon postin hallussa ... saas nähdä milloin sen saa itselleen. Ja baitöwei .. sen 2,90€ voi pienentää 0,90€:oon jos antaa Postin hoitaa tullauksen mikäli joutuu veroja maksamaan.

    • Anonyymi

      Tarviiko maksaa käsittelymaksua nyssäkästä, joka tulee suoraan postilaatikkoon entä tullaaminen?

      • Anonyymi

        Ei tarvitse, sen on jo joku puolestasi niin tulkinnut.


    • Anonyymi

      Nyt on muutamassa tilauksessa tullikäsittelyt ja muut menneet automaattisesti. Klarna antaa 7viikkoa maksuaikaa. Kun lähetys saa Suomen lähetystunnuksen postin ohjelmaan on tullut ilmoitus, että verot on maksettuna lähetyksessä ja posti hoitaa tullauksen.

      jos näin toimisi kaikissa Aliexpressin tilauksissa, niin homma jopa helpottui. Jos taas kauppa ei jostain syystä merkitse "tunnusta" niin sitten joutuu makseleen alv postit.

      Tämähän voi olla täysin arpakauppaa, koska tilaus menee läpi ja koska joutuu itse tullaan.

    • Anonyymi

      Voi kurja, olen kysellyt myyjän IOSS-numeroa monta viikkoa, ei vaan kuulu ! Tuntuu hullulta maksaa 5e:n tuotteesta ainakin 20e. Mitä tapahtuu, jos en saa tilaamaani tuotetta tullattua, ja tuote ilmoitetusti palaa myyjälle. Saanko rahojani takaisin ? Tietysti riitelemällä ja pitkään ! Ei olisi oikein energiaa tällaiseen. Täytyy lopettaa tuo Kiinasta tilaaminen ! Joillakin isoilla "kiinalaisilla" firmoilla on toimipisteitä myös eu:ssa, ja heillä jonkunlainen varasto tavaraa, jolloin tavara lähetetään sieltä, eikä tätä uutta veroselvitystä tarvitse tehdä. En minä kyllä ole saanut Kiinasta saapuneista ostoksista koskaan mitään kuittia, ryppyisten muovipussien päällä liimattuna paljon tekstiä... Esim. palauttaminen on tosi työlästä, ei tahdo onnistua millään.
      Toinen Anonyymi

    • Anonyymi

      Missään vaiheessa ei tarvitse maksaa postin käsittelymaksua.

      Tuli tavara tai kirje ilmaan mitään tietoja suomeen.

    • Anonyymi

      Minusta tässä ollaan jouduttu johonkin byrokraattiseen kauhunäytelmään missä tikusta tehdään asiaa. Alle 40 e paketista jouduin maksamaan alvin kahteen kertaan, kun en tiennyt IOSS numeroa, eikä sitä mistään saa tai jos on aikaa sählätä myyjän kanssa viikkotolkulla. Jouduin soittamaan tulliin pari kertaa ja maksamaan myös postin käsittelymaksun. Senkin siis toiseen kertaan kun lähetys sisälsi jo kaiken. Ei kannata tilata ainakaan Kiinasta enää mitään, jos se menee näin hankalaksi. Maksoin koska ei ole aikaa soittaa, kerätä todisteita tullille ja selvitellä sitten postin ja tullin kanssa mitä on maksettu ja kenelle. Hermot menee. Kertakaikkisen huonoja kokemuksia tuon heinäkuisen muutoksen jälkeen. Yäk, kalliiksi tulee. Näin moninmutkainen systeemi on täysin peestä.

      • Anonyymi

        Alkukankeutta, tätä peliä on vaan osattava pelata. Tullin ja postin selättäminen onnistuu kyllä...


      • Anonyymi

        Teit virheen jos maksat postille mitään. Posti on saanut kaiken kun paketti tulee suomeen.

        Tämä kertoo suomalaisesta yhteiskunnasta valitettavasti paljon. Sinä maksat ja minä en.

        Minulle tulee kaikki paketit kotiin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hei

      Ennen oli helpompaa! Pari klikkausta ja jo tavarat olivat tulossa. Mutta voiko tämä mennä näin, eli ostan tuotteen AliExpressistä ja saan sieltä
      Lähetysnumeron , tämän jälkeen menen tullin sivuille ja ilmoitan sinne lähetysnumeron ja AliExpressin IOSS numeron ja kaikki on tässä ?
      Pitääkö vielä postiin ilmoittaa jotain??

      • Anonyymi

        Et voi tullata ennen kuin paketti on saapunut maahan. Posti tai joku muu kuljetusyritys ilmoittaa siitä sitten sinulle ja tullille.


    • Anonyymi

      Vuonna 2001 kesäkuussa oli helpompaa miten sai paketin käsiin, vähemmän joutui rassaamaan päätä ja haitallista byrokratiaa vähemmän.


      .

    • Anonyymi

      Toi Aliexpress IOSS tunnus IM5280002556 tunnus toimi hyvin. Ei tullu tullia. Ainoastaan 2.90 euron postin "käsittelymaksu"

      • Anonyymi

        Eihän se silloin toimi.


      • Anonyymi

        Sekin perusteeton. Kieräkää alvi säästätte.


      • Anonyymi

        Minulla ei tullia ei postin maksua, kuin yhteen kymmenestä. Jos valitsee oikean , lähes aina halvin lähetyskulu, tulee tuote Matkahuoltoon.


    • Anonyymi

      Niis lukee vat included mut välillä joudut tullaamaan pistät vaa ioss koodiin ja sillä selvä.
      Ei tarvii maksaa mitään

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1595
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      585
      1023
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      940
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      922
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      806
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      721
    Aihe