Suomen ja maailman edistyksellisen median mukaan olympialaisten suurin sankari on urheilija joka epäonnistui yhdessä suorituksessaan ja keskeytti, kun ei tuntunut mukavalta. Joku vähemmän edistyksellinen voisi katsoa asiaa toiseltakin kantilta.
Tosin Biles kuuluu useammaltakin genreltään ryhmiin joihin kuuluva ei voi tehdä mitään huonoa tai väärää.
Simone Biles, olympiasankari
2
121
Vastaukset
- Anonyymi
Biles vei joukkueesta paikan joltakin aidosti motivoituneelta amerikkaiselta urheilijalta. Miksi ihmeessä hän edes lähti Tokioon jos jo etukäteen tiesi luovuttavansa leikin kesken?
- Anonyymi
Ja tänään YLE kirjoitti taas yhden nyyh-nyyh Biles-parka jutun lisää. Paljon mielummin lukisi juttuja reippaista menestyvistä urheilijoista, eikä jostain huomionhakuisista "aktivisteista".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164