Oon just täyttäny 15, ja olis päättäreiden kunniaks tarkoitus lähteä poikaystävän ja tämän kavereiden mukaan dokaamaan. Heistä suurimmalla osalla siis kokemusta jonkun verran, itsellä ei minkäänlaista (paitsi pikkuset huikat vanhempien juomista, luvalla tietenkin). Painoa 35kg ja pituutta hieman vajaat 150cm (tiedän, olen hyvin pieni, mutta olen 2kk ajoissa syntynyt kaksonen jolla vanhemmatkin ovat lyhyempiä). Tyttöpuolinen siis olen.
Osaisko joku sanoo että paljonko pystyis juoda niin että (itse) huomais kyllä että nyt on tullut jotain otettua, ihan pikkunen kännikin saa olla (ei pakollinen, tarkoituksena ei ole saada hirveää kaatokänniä ja sammua), mut ei kuitenkaan olis ihan estottomana kaverin sylissä hoilaamassa?
Normaalisti melko iloinen kavereiden seurassa jos tunnelma ja keskustelun aihe on iloinen, muiden painostuksesta en lähde tekemään juuri mitään, ja olen melko varovainen ja harkitsen useiten jonkun aikaa ennen toimeen ryhtymistä. Olen tosin melko levoton kavereiden seurassa, kotona hieman liiankin rauhallinen.
Juomana näillä näkymin Pirkan kolmosolut.
paljonko ensikertalaiselle menee olutta ennen ku järjetön känni?
Anonyymi
1
170
Vastaukset 1
- Anonyymi
On laitonta hankkia olutta tuon ikäisille. Hakija voi joutua hankaluuksiin ja pitäisikin joutua tuollaisesta rikoksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091795- 1351302
- 1161296
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281036- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.192733- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122600- 23598