Oon just täyttäny 15, ja olis päättäreiden kunniaks tarkoitus lähteä poikaystävän ja tämän kavereiden mukaan dokaamaan. Heistä suurimmalla osalla siis kokemusta jonkun verran, itsellä ei minkäänlaista (paitsi pikkuset huikat vanhempien juomista, luvalla tietenkin). Painoa 35kg ja pituutta hieman vajaat 150cm (tiedän, olen hyvin pieni, mutta olen 2kk ajoissa syntynyt kaksonen jolla vanhemmatkin ovat lyhyempiä). Tyttöpuolinen siis olen.
Osaisko joku sanoo että paljonko pystyis juoda niin että (itse) huomais kyllä että nyt on tullut jotain otettua, ihan pikkunen kännikin saa olla (ei pakollinen, tarkoituksena ei ole saada hirveää kaatokänniä ja sammua), mut ei kuitenkaan olis ihan estottomana kaverin sylissä hoilaamassa?
Normaalisti melko iloinen kavereiden seurassa jos tunnelma ja keskustelun aihe on iloinen, muiden painostuksesta en lähde tekemään juuri mitään, ja olen melko varovainen ja harkitsen useiten jonkun aikaa ennen toimeen ryhtymistä. Olen tosin melko levoton kavereiden seurassa, kotona hieman liiankin rauhallinen.
Juomana näillä näkymin Pirkan kolmosolut.
paljonko ensikertalaiselle menee olutta ennen ku järjetön känni?
Anonyymi
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
On laitonta hankkia olutta tuon ikäisille. Hakija voi joutua hankaluuksiin ja pitäisikin joutua tuollaisesta rikoksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278168- 2342778
- 262621
- 1642039
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61735Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185