Tietääkö joku kuka/mikä firma myy kukkia S-marketin (vai onko Sale) edessä torilla? Ostin kevätkesällä kuten joka vuosi muulloinkin siitä kohdasta Karjalan neidon. Pitkään ole ihmetellyt miksi amppeli on vinossa ja päätin korjata.
Ja kas. Vain toinen kukka on riippu-karjalan neito, toinen ei. En ole tiennyt että niissäkin on kaksi mallia ihan kuin pelargoneissa on pöydällä pidettävä ja riippu-pelargonia.
Joten nyt amppelissan vain toiselle puolelle on kasvanut komea riippuva Karajalanneito ja toisella puolella ruukkua on saman näköinen alkava nysä kuin oli silloin kun ostin. Ei ole juurikaan kasvanut. Ei kuitenkaan huonokuntoinen, olen ahkerasti kastellut ja lannoittanut, mutta ihan eri lajiketta kuin toinen. Aurinko paistaa tasaisesti päivän mittaan joka puolelle kukkaa.
Harmittaa. Yleensä kukka kestää pitkälle syksyyn. Ei tuommoista toispuolista roikkoa voi pitää. Päivä päivältä surkeemmasti roikkuu kierossa, toisella puolella kunnon kukka ja toisella puolella nysä.
Juttelisin mieluusti myyjän kanssa, onko tarkoituksellista vai vahinko. On kojun kalleimpia kukkia.
Kenen kukkapiste S-marketin edessä muistaakseni torilla
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Oli tarkoitus kirjoittaa "muistaakseni keskiviikkoisin" torilla
- Anonyymi
Oisko kukkakauppias.
- Anonyymi
Kyseessä on Vesterisen puutarhakauppa. Eivät itse kasvata Karjalanneidon taimia vaan saavat ne tuottajalta. Ei suostunut kertomaan tuottajan nimeä, olisin soittanut ja kysynyt onko tarkoituksellista vai vahinko. Vesterinen ei halua korvata asiaa mitenkään, saisihan hän tuottajalta vahingon takaisin, tuskin ainut olen.
Ensi vuonna ostan Reimannilta Karjalanneidon. - Anonyymi
Itseltäni helle vei kukan, ostin uuden, kamala ruikutus jostakin kukasta. Osta uusi ja jos ei ole varaa,niin ole ilman kukkaa.
- Anonyymi
Ei ole tällä hetkellä ampelikukkaa, kiersin jo K:numen putiikit. Huomenna menen Motonetin liepeille Espooseen, katson sieltä.
Niin vei minultakin helle toisen kukan, isokukkaisen orvokin, jonka olin itse istuttanut useasta taimesta väri - väriin sointuen ja jota olin vaalinut poistamalla huolellisesti ne kovat ´jutut´ mitkä pitää poistaa. Unohdin yhdeksi päiväksi siirtää kovimman paisteen tietä varjoon ja se oli siinä.
Nyt kai olen marraskuuhun asti ilman amppelia. Talveksi sommittelen havuista ja kanervista. - Anonyymi
Siellä en vielä käynyt.
Jaa minkähänlaisen kuvan tässä itsestään antaa, mutta minulla pitää olla vain valkoinen, keltainen, sininen tai oranssi, mahdollisimman puhtaat väri. Ne sopivat muihin väreihin, ulkoapäin ulkoseiniin, aitaan ja ulko-oveen ja sisäpuolelta verhoihin.
Lohenpunainen (?) Karjalanneito ei ole kaunis.
Vaaleanpunainen, sinipunainen, punainen ja violetti, joita on aika paljon, ei minua juurikaan ilahduta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34286521 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692328- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91371- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207