Kenen kukkapiste S-marketin edessä muistaakseni torilla

Anonyymi

Tietääkö joku kuka/mikä firma myy kukkia S-marketin (vai onko Sale) edessä torilla? Ostin kevätkesällä kuten joka vuosi muulloinkin siitä kohdasta Karjalan neidon. Pitkään ole ihmetellyt miksi amppeli on vinossa ja päätin korjata.
Ja kas. Vain toinen kukka on riippu-karjalan neito, toinen ei. En ole tiennyt että niissäkin on kaksi mallia ihan kuin pelargoneissa on pöydällä pidettävä ja riippu-pelargonia.
Joten nyt amppelissan vain toiselle puolelle on kasvanut komea riippuva Karajalanneito ja toisella puolella ruukkua on saman näköinen alkava nysä kuin oli silloin kun ostin. Ei ole juurikaan kasvanut. Ei kuitenkaan huonokuntoinen, olen ahkerasti kastellut ja lannoittanut, mutta ihan eri lajiketta kuin toinen. Aurinko paistaa tasaisesti päivän mittaan joka puolelle kukkaa.
Harmittaa. Yleensä kukka kestää pitkälle syksyyn. Ei tuommoista toispuolista roikkoa voi pitää. Päivä päivältä surkeemmasti roikkuu kierossa, toisella puolella kunnon kukka ja toisella puolella nysä.
Juttelisin mieluusti myyjän kanssa, onko tarkoituksellista vai vahinko. On kojun kalleimpia kukkia.

6

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli tarkoitus kirjoittaa "muistaakseni keskiviikkoisin" torilla

    • Anonyymi

      Oisko kukkakauppias.

    • Anonyymi

      Kyseessä on Vesterisen puutarhakauppa. Eivät itse kasvata Karjalanneidon taimia vaan saavat ne tuottajalta. Ei suostunut kertomaan tuottajan nimeä, olisin soittanut ja kysynyt onko tarkoituksellista vai vahinko. Vesterinen ei halua korvata asiaa mitenkään, saisihan hän tuottajalta vahingon takaisin, tuskin ainut olen.
      Ensi vuonna ostan Reimannilta Karjalanneidon.

    • Anonyymi

      Itseltäni helle vei kukan, ostin uuden, kamala ruikutus jostakin kukasta. Osta uusi ja jos ei ole varaa,niin ole ilman kukkaa.

      • Anonyymi

        Ei ole tällä hetkellä ampelikukkaa, kiersin jo K:numen putiikit. Huomenna menen Motonetin liepeille Espooseen, katson sieltä.
        Niin vei minultakin helle toisen kukan, isokukkaisen orvokin, jonka olin itse istuttanut useasta taimesta väri - väriin sointuen ja jota olin vaalinut poistamalla huolellisesti ne kovat ´jutut´ mitkä pitää poistaa. Unohdin yhdeksi päiväksi siirtää kovimman paisteen tietä varjoon ja se oli siinä.
        Nyt kai olen marraskuuhun asti ilman amppelia. Talveksi sommittelen havuista ja kanervista.


      • Anonyymi

        Siellä en vielä käynyt.
        Jaa minkähänlaisen kuvan tässä itsestään antaa, mutta minulla pitää olla vain valkoinen, keltainen, sininen tai oranssi, mahdollisimman puhtaat väri. Ne sopivat muihin väreihin, ulkoapäin ulkoseiniin, aitaan ja ulko-oveen ja sisäpuolelta verhoihin.
        Lohenpunainen (?) Karjalanneito ei ole kaunis.
        Vaaleanpunainen, sinipunainen, punainen ja violetti, joita on aika paljon, ei minua juurikaan ilahduta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe