Olisiko etelä, tai keski-pohjanmaan alueella varattua naista joka olisi lisätienestiä vaille täydellä luottamuksella?
Täysi luottamus
25
2142
Vastaukset
- Anonyymi
Pohjois-Pohjanmaalla
- Anonyymi
Pohjois-pohjanmaalla olisi lisätienestiä vailla. Laita sähköpostia [email protected]
- Anonyymi
Oulussa ainakin, mutta vain täydellä luottamuksella eikä mitään päihteitä. Oon 161cm noin.50kg painava nainen ja kohta opiskelumaksut tulossa. Nykyään kerkeää vain alle 26h/vko töihin ja harvoin pitämään hauskaa. Jos joku innostuu niin otan säpön ylös.,
T:pohdiskelevaOppilas - Anonyymi
Ja tässä siis osoite [email protected]
- Anonyymi
[email protected]
Etelä-Pohjanmaalla nainen - Anonyymi
Löytyykö vielä?
- Anonyymi
Ei. Eikä oo koskaan löytynytkään. Ainakaan sulle ikinä.
- Anonyymi
Pohjanmaalla on tavallinen, perheellinen 36v hoikka ihan kaunis nainen ja lomautuksen johdosta olen paikannut vähän taloutta. Jos vaan täältä löytyis luotettavaa hellää herrasmiestä.
- Anonyymi
Tässä olisi ainakin yksi miten edettäis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä olisi ainakin yksi miten edettäis?
Yhteystietoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystietoja?
Niin..
- Anonyymi
Tietenkin tämäkin vaan pelkkää kusetusta tyttöilijä väinämöinen esittelemässä 36v perheellistä naista.. Säälittävää yhtä kaikki. 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystietoja?
Pohjanmaan 36v nainen sulle löytyisi luotettava herrasmies osoitteella [email protected]
- Anonyymi
Pohjanmaan 36v nainen sulle löytyisi luotettava hellä herrasmies osoitteella [email protected]
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhteystietoja?
Pohjanmaan 36v nainen sulle löytyisi luotettava ja hellä herrasmies osoitteella [email protected]
- Anonyymi
Uusia innokkaita?
- Anonyymi
Kerro kerro
- Anonyymi
Kymenlaaksossa olisi vähän vanhempi nainen vailla lisätuloja. 100% luottamus.
- Anonyymi
Täällä saattas olla..
- Anonyymi
No kerro kerro ihan rohkeasti
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078