Jouko Pihon profeetallisia tekstejä videolle luettuna

5

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ethän sinä mikään profeetta ole. Trumpinkin koskevat "näyt" ovat kaikki menneet sinulta päin seiniä.

Koska sinulla on selkärankaa myöntää tämä valehtelu?

• Anonyymi

Musiikki olisi pitänyt ottaa Benny Hill showsta.

• Anonyymi

Kykeneekö joku itsekeskeisyydessä tämän Pihon ylittämään?

• Anonyymi

Jumala tulee TUOMITSEMAAN ankaralla ja kovalla kädellä, väärär opettajat, "apostolit", profeetatm saaranaajat ja muut, hihhulit!

Kuka sitten puhuu, Herran Suulla, vaikka Herra ei ole käskynyt, ei antanut ilmoitusta tahi sanomaa, niin
      He tulevat saamaan Jumalan KOSTON!

Herra Jeesus sanoo:
      voi sitä joka viettelee, YHDENKÄÄ näistä pienimmistä (hengellisiä vauvija ja lapsia, joilla ei ole kokemuksen kautta saatua tietoa, ha heidän aistit eivät ole tottuneet, osaa erottaaa hyvää pahasta eahi oikeaa väärästä)

Näiden, heikkojen ja pienten puolella on JUMALA KAIKKIVALTIAS, HERRA SEBAOT!

Matt. 18:6
      Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

Kuka sitten osaa ja kykenee lukemaan esim kreikkaa, niin tästä saa apua!
      https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?b=Mat&c=18&v=6&t=KJV#conc/6

viettelee:
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=G4624&t=KJV
      pieni
      https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/lexicon.cfm?Strongs=G3398&t=KJV
      nyt viettele sanaa ei ole tarvis esitellä, mutta
      sana pieni.

Pieni ja heikko (uskossa) pieni tiedossa ja kokemuksessa, pieni eli helposti johdettava kuten pienet lapset, sillä he uskovat, kokeneita ja auktoriteettaja eli "iso" sekä vanhempia, ja opettajia.

Nyt mitä Jeesus SUOSITTELEE HEILLE?
      sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

sen olisi parempi? mihin nähden? sitä ei sanota, mutta Jeesus sanoo että tämä on parempi vaihtoehto kuin "muut"
      mikä tämä parempi vaihtoehto on?
      "myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa"
      https://www.hamina.fi/visithamina/kohdekortit/myllynkivi/
      katso kuva!Q

https://duckduckgo.com/?q=myllynkivi&t=ffab&iax=images&ia=images
      paino 50 -1500 kiloa!
      ja se tulee "avustajien avulla asettaa kaulaa ja
      "hänet upotettaisiin meren syvyyteen."
      jokainen voi itse miettiä mitä se merkitsee.

Eli tämä on Herran Jeesuksen neuvo ja SUOSITUS, ja se parempi vaihtoehto!

ja on paljon sitten Vanhassa Testamentissa, samaa.

eli täytyy todella olla uhkarohkea kun julista TAHI JAKAA, sillä jakaja on sman synnin ja vääryyden ja pahan alla!

Eli osallinen toisten synneistä!

Joten, kuka lie, tee parannus, jos vielä Herra antaa anteeksi!

• Anonyymi

Matt 18
      7 Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee!

10 Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.

eli tämä on samaa kuin viettelee, jonkun uskovan, sanoe:
      5. Moos. 13:
      1 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,
      2 ja jos sitten todellakin tapahtuu se tunnusteko tai ihme, josta hän puhui sinulle sanoen: 'Lähtekäämme seuraamaan muita jumalia, joita te ette tunne, ja palvelkaamme niitä',
      3 niin älä kuuntele sen profeetan puhetta tai sitä unennäkijää, sillä Herra, teidän Jumalanne, ainoastaan koettelee teitä tietääksensä, rakastatteko Herraa, teidän Jumalaanne, kaikesta sydämestänne ja kaikesta sielustanne.

Nyt näitä vääriä profeettoja ja opettajia ja muita, kummajaisia on jo ihan liiankin kanssa!

ja tässä on tämä mitä olen teille sanonut ja sanon taas:
      Lopuaikana eli nyt tulee ja on jo, kun he kyllä pystyvät sitten todella tekemään ihmeitä ja SUURIA IHMEITÄ, kuten Jeesus sanoo!

Matt. 24:
      23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.

kristus = voideltu! eli monet sanovat että ovat Herran voideltuja palvelijoita eli
      olen KRISTUS!

2. Tess. 2:9,10
      9 Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia tunnustekoja ja ihmeitä.
      10 Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen, koska he eivät ole rakastaneet totuutta, joka olisi pelastanut heidät.

eli se on ERITTÄIN vaarallista jos tämänkaltainen henkilö sitten tekee ihmeen tahoi, tietäjä hengen vaikutusta TIETÄÄ, eli "tekee ihmeen", niin

Jumala sanoo
      5 Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi.
      6 Jos sinun veljesi, sinun äitisi poika, tai sinun poikasi tai tyttäresi tai vaimo, joka on sylissäsi, tai ystäväsi, joka on sinulle kuin oma sielusi, salaa houkuttelisi sinua ja sanoisi: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita et sinä tunne eivätkä sinun isäsi tunteneet-
      7 niiden kansojen jumalia, jotka asuvat teidän ympärillänne, lähellä sinua tai kaukana sinusta, maan äärestä toiseen-
      8 niin älä noudata hänen mieltään äläkä kuule häntä; älä sääli äläkä armahda häntä äläkä salaa hänen rikostansa,
      9 vaan tapa hänet: oma kätesi kohotkoon ensimmäisenä häntä vastaan surmatakseen hänet, ja sitten koko kansan käsi.

Nyt tämän kaltaista ei ole kuin vähäisessä määrin tapahtunut, eli tullut tietoon, itse en tiedä, mutta se on jo tapahtunut ja tulee tapahtumaan:

Puupää Pietari, sen LAUSUI ensimmäisen kerran,
      eli valhe, petos ja vääryys ja paha.
      ja Kuolema tuli Seurakunnan keskellä, ja tämä on Herran lupaus, el ija ilmoitus:

Ilm. 2:
      22 Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa;
      23 ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan.

Tässä on laajempi, juttu mutta päätekijät eli heidän hengensä, mitä seurataan on:
      bileam, iisebell sekä nikolain opit!
      eli väärät opettajat, profeetat sekä muut jotka ovat "johto-asemissa" Seurakunnassa eli Herran Huoneessa.

eli te kuka lie olette:
      Olette OSALLISIA joko omaan tahi toisesten syntiin, vääryyteen ja pahuuteen!

Pelkää ja vapisi!
      Nyt tuoeretta uutta kahvia!
      ole valmis sillä
      minä tulen pian, etkä voi arvata hetkeä etkä päivää jolloin tulen sinun kimpuusi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2284
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1127
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      84
      1007
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      922
    5. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      793
    9. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      769
    Aihe