Hei!
Tietääkö kukaan?
Olen ostanut nyt myyntipaikoista muutaman kerran lottopelejä, ja aloin miettiä tuota kierros rivillä suluissa olevaa numeroa. Esim. Kierros 30/2021 30.07.2021 (489). Tuo on siis Eurojackpot-pelistä, ja kolmesta viime tositteessa numero 488, 489 ja 490. Lotossa sama homma, 1645 ja nyt viimeksi 1646. Mikä tuo sulkunumero siis on, kun ostan pelejä myyntipaikassa kupongille?
Tositteessa olevat merkinnät, numero suluissa?
17
654
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta pelaaminen ellet halua menettää rahojasi Veikkaukselle.
- Anonyymi
Minulla on ylimääräistä rahaa, jolla en tee mitään! Ja täytyy muistaa, kuollessamme emme ota mukaan täältä mitään. Meidän omaisuutemme ei seuraa meitä hautaan. Lottovoitolla tavoittelen vain loputonta vapautta tästä maailmasta, saa elää omilla varoilla, yhteiskunnasta en tarvitse enää mitään! En todella ala kuluttamaan sen enempää lottovoiton jälkeen kuin nyt. Kuluttamisellahan tämän maapallon luonnonvarat riittävätkin. Ja kun joskus kuolen, niin valtio tulee saamaan hyvän perintösumman minulta. Haluan voittaa tuon 90 miljoonaa eurojackpotista yksin, ja tietää sen tunteen, kun rahaa on kuin roskaa. Paljon annan myös hyvään tarkoitukseen tässä maailmassa tulevaisuuteen!
- Anonyymi
Arvontapeleissäkin jokainen arvonta numeroidaan juoksevasti. Lauantain lottopelissä siis arvonnan identfioiva numero (suluissa) kasvaa yhdellä joka viikko kun arvonta suoritetaan. Sama luonnollisesti eurojaskassa ja viikkarissa.
- Anonyymi
Jep, kiitti asian selvennyksestä. Sehän se numeron merkitys onkin, sieltä saakka kun arvontoja on alettu numeroimaan järjestysluvulla. Onnea tuleviin arvontoihin, kaikille tasapuolisesti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, kiitti asian selvennyksestä. Sehän se numeron merkitys onkin, sieltä saakka kun arvontoja on alettu numeroimaan järjestysluvulla. Onnea tuleviin arvontoihin, kaikille tasapuolisesti!
EJP päävoiton tavoittelu on itsepetosta. Luulisi, että veroja pakollakin kerätään ihan tarpeeksi. Mutta mikäs siinä jos haluaa ylimääräisiä veroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EJP päävoiton tavoittelu on itsepetosta. Luulisi, että veroja pakollakin kerätään ihan tarpeeksi. Mutta mikäs siinä jos haluaa ylimääräisiä veroja.
Veikkaus voittaa aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se on, että kansalla on halukkuutta maksaa vapaaehtoisesti lisäveroja. Älä valita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähän se on, että kansalla on halukkuutta maksaa vapaaehtoisesti lisäveroja. Älä valita!
Nyt sotketaan käsitteet. Lottovoitosta ei tarvi enää maksaa veroa. Se on puhtaana käteen. Mutta sellaisia ei tule. Jos tuhlaa lottopeleihin vuositasolla esim. 3256 euroa ja saa "voittoja" esim. 465 euroa niin kyllä se jo aikamoinen lisävero on. Rehellistä olisi puhua nettovoitoista vuositasolla paljon peleihin panostaneiden keskuudessa. Eipä näitä löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sotketaan käsitteet. Lottovoitosta ei tarvi enää maksaa veroa. Se on puhtaana käteen. Mutta sellaisia ei tule. Jos tuhlaa lottopeleihin vuositasolla esim. 3256 euroa ja saa "voittoja" esim. 465 euroa niin kyllä se jo aikamoinen lisävero on. Rehellistä olisi puhua nettovoitoista vuositasolla paljon peleihin panostaneiden keskuudessa. Eipä näitä löydy.
Menihän tuo lördagslotto taas eilen mikkeliläiselle nettipelaajalle. Onnea! Jokainen täysjärkinen varmasti ymmärtää, miten satumaisen pieni mahdollisuus se päävoitto on. Mutta kaikki on mahdollista niin kauan kuin täällä eletään ja yritetään. Se on nähty niin monta kertaa. Ja mitä sen päävoiton jälkeen tapahtuu, se se vasta viisautta vaatii! Allekirjoittanutta se ei ainakaan ihmisenä muuttaisi mitenkään, saatikka arvomaailmaa asioihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menihän tuo lördagslotto taas eilen mikkeliläiselle nettipelaajalle. Onnea! Jokainen täysjärkinen varmasti ymmärtää, miten satumaisen pieni mahdollisuus se päävoitto on. Mutta kaikki on mahdollista niin kauan kuin täällä eletään ja yritetään. Se on nähty niin monta kertaa. Ja mitä sen päävoiton jälkeen tapahtuu, se se vasta viisautta vaatii! Allekirjoittanutta se ei ainakaan ihmisenä muuttaisi mitenkään, saatikka arvomaailmaa asioihin.
Miten voit todistaa että oikeasti joku luonnollinen ihminen tilillensä saa eilisestä johtuen 3,6 miljoonaa. Siis joku muu kuin Veikkauksen sisäpiirin hyvä veli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen piti vielä sanoman, että kaikki ei ole omissa käsissämme mitä tapahtumaan tulee. Pätee myös veikkaamiseen ja rahapelivoittoihin, kuin kaikkeen muuhun maanpäällisessä. Hyvää päivänjatkoa ja edelleen onnea arvontoihin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen piti vielä sanoman, että kaikki ei ole omissa käsissämme mitä tapahtumaan tulee. Pätee myös veikkaamiseen ja rahapelivoittoihin, kuin kaikkeen muuhun maanpäällisessä. Hyvää päivänjatkoa ja edelleen onnea arvontoihin!
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut lottovoitosta monimiljonäärille!
Kiitos! Tänään taas pelattu Vikinglottoa, ja kohta jännätään tuleeko potista osumia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos! Tänään taas pelattu Vikinglottoa, ja kohta jännätään tuleeko potista osumia.
Onnittelut 25 miljoonan euron voitosta! Ostatko kartanon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut 25 miljoonan euron voitosta! Ostatko kartanon?
Kartanosta ja asumisesta puheenollen, asumispaikka olisikin se ensimmäinen asia, joka muuttuisi parempaan voiton myötä. Tosin se muuttuu joka tapauksessa jossain vaiheessa, tuli voittoa tai ei. Kamalia paikkoja nämä nykyajan kerrostalokopit asumiseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kartanosta ja asumisesta puheenollen, asumispaikka olisikin se ensimmäinen asia, joka muuttuisi parempaan voiton myötä. Tosin se muuttuu joka tapauksessa jossain vaiheessa, tuli voittoa tai ei. Kamalia paikkoja nämä nykyajan kerrostalokopit asumiseen...
Oli jo aikakin suomalaisen voittaa Viikkarista! Onnittelut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli jo aikakin suomalaisen voittaa Viikkarista! Onnittelut!
Kiitos kiitos! Tänään taas Eurojackpotataan ja huomenna lototaan. Näin se voitto tulee, ja muistetaan pelata maltilla. Pidetään pelaaminen ilon puolella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269