Kun klikkaan windows 10 tehtäväpalkin oikeassa alakulmassa olevaa kuvaketta, niin siitä pitäisi avautua pikavalikko ruudun oikealle puolelle, jossa kaikki viimeisimmät järjestelmän viestit ylhäällä, ja alhaalla puolestaan lisää kuvakkeita eri toiminteihin, mm. wifi, bluetooth, jne., yms., mutta minulla klikkauksen jölkeen vain pyörähtää nuolen alla sininen ympyrä nopeasti, ja mitään muuta ei tapahdu!?
Missä voisi olla vika? Kuinka saan taas tämän valikon toimimaan ja näkyviin?
Pikavalikko ei aukea windows 10, missä vika?
Anonyymi
3
270
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kaikille tähänastisista kommenteista, mutta vastausta ongelman ratkaisuun en vieläkään näe...
- Anonyymi
Klikkaa hiiren oikealla valikko näkyville, kun kursori on tehtäväpalkin päällä. Jostakin valikon uumenista saattaa löytyä ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712931
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472210Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752110Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2541740- 711485
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi3061422- 781357
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää391234Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251135- 761052