Mikä on jäänyt parhaiten mieleen kaivatustasi?

Anonyymi

Laita vielä loppuun onko mies vai nainen. Älkää laittako negatiivisia juttuja.

73

2310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdestä jäi mieleen silmät, suudelmat, sexikäs olemus (mielestäni)
      Tykkäsin tyylistä, iloinen kiltti mutta sopivasti löyty särmää.
      Olisi ollut kiva tutustua paremmin.
      Naisesta kyse.

• Anonyymi

Moniakin, mutta ehkä just se miks mahiksen annoin hänelle tulee tässä:

Epäilin että koska hän kaveeraa Kaisan kanssa, että hän on samanlainen muita nokka nyrpyssä katseleva negaatiota täynnä oleva juoruämmä, jonka näkemys on maailmasta "minä paras, muut jotenkin huonoja ja mä etsin susta sen vian mikä susta tekee huonon. Jotain huonoo on sussakin. Löydän sen."

Koska itsekin Kaisan seurassa olleena tarkkailin että siinä on nainen joka on hyvin passiivisaggressiivinen. Sisäisesti hyvin katkera ja se kuuluu rivienväleistä ajatuksistaan ja eleistään mitä muista miettii. Hyvin negatiivinen asenne toisiin ihmisiin,

Mä olin siksi aika kovaa varovainen että kun tollasesta seurueesta jossa asenteen noin muita pilkkaavia ja negatiivisia joku pyrkii lähelleni, että onko tässä saman tyyppinen passiivisaggressiota täynnä oleva negatiivinen katkera "minä paras, muut huonoja " asenteinen tyyppi.

Mä aluksi näin jotain samaa kuin Kaisan katseessa eli sellasta outoo juoruämmämäistä negaatiota, mutta löysäsin mun puolustusta siinä vaiheessa kun havaitsin että tää tyyppi on rennompi ja sillä on lempeempi asenne muihin ihmisiin ja pystyy myös ilmaiseen sanallisesti omia heikkouksiaan varsin sujuvasti. Ei siis samanlainen pelottavan sisäisesti katkeran ihmisen asenne välittynyt hänestä.

Katseensakin vaikutti enemmän ... millä sanoilla sen kuvailisin.. Elämää enemmän kokeneelta kuin Kaisa, jonka takia hänen asenteet olivat muita kohtaan suopeammat. Kaisalla kokemattomuus toi tollasen musta valkoisen tiukkis asenteen. Se usein löystyy kun näkee ja kokee elämää.

Mä en oikein pidä sellaisista ihmisistä jotka luulee olevansa muita parempia ja kuittaavansa omat mokansa pikku juttuina, mutta kun joku muu tekee saman mokan niin johan alkaa paskamyllyt laulaa, kun se on sitten ihan hirveetä kamalaa kun joku muu sen tekee.

• Anonyymi

Miten siinä sitten kävi? Kaisan kanssa tuskin kovin olet ystävystynyt mutta se toinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten siinä sitten kävi? Kaisan kanssa tuskin kovin olet ystävystynyt mutta se toinen?

Ei. Vedin välit poikki Kaisaan. En tod. Halua ikinä olla missään tekemisissä ihmisen kans joka mun seurassa miettii vaan mistä repii jonkun vian musta jolla revitellä.

Petyin siihen tyyppiinkin. Lähinnä siihen että odotin tiettyjä asioita häneltä joita oli rehellisyys ja uskollisuus mutta hän ei niitä täyttäny.

Arvioin hänet väärin kun luulin et hän olisi siihen kykenevä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Vedin välit poikki Kaisaan. En tod. Halua ikinä olla missään tekemisissä ihmisen kans joka mun seurassa miettii vaan mistä repii jonkun vian musta jolla revitellä.

Petyin siihen tyyppiinkin. Lähinnä siihen että odotin tiettyjä asioita häneltä joita oli rehellisyys ja uskollisuus mutta hän ei niitä täyttäny.

Arvioin hänet väärin kun luulin et hän olisi siihen kykenevä

Kohti uusia pettymyksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohti uusia pettymyksiä

Näimpä. Elämä on sellasta. Rankka kokemus silti kun vaadittiin luottaan ja mä luotin eikä toinen/toiset olleet luottamuksen arvoisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näimpä. Elämä on sellasta. Rankka kokemus silti kun vaadittiin luottaan ja mä luotin eikä toinen/toiset olleet luottamuksen arvoisia

Ihmiset suhtautuvat eri tavalla mikä on luottamus.. mutta jos suhteessa on niin vaatii se luottamusta ja uskollisuutta .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmiset suhtautuvat eri tavalla mikä on luottamus.. mutta jos suhteessa on niin vaatii se luottamusta ja uskollisuutta .

Näimpä. Kun ei löytynyt sellasta niin eipä pidempää jatkoo yhdessä voi olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näimpä. Kun ei löytynyt sellasta niin eipä pidempää jatkoo yhdessä voi olla

Huomaa että tapailu ja suhde on kaksi eri asiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä muistaakseni mies halusi varmistaa että olemme parisuhteessa!

Minä tosin pidin niin alussa olevaa tapailusuhteena.

Mut miehet haluu aina varmistaa näissä nopeammin sen et muita ei saa enää olla mukana jonka takia kutsuu nopeesti itse ääneen sitä parisuhteeksi

Näin oli meilläkin. Mies halusi lujittaa asemaansa ainoana mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sun tilanne en tiedä. Ehkä sä olet ollut joku aviovaimo jonka ukko tapaili jotain toista ja nyt luulet että oon se ukkos ”kakkonen”

Sehän täällä kaiken omii ja salakavalasti tonkii kunnes luulee jonkun vihjeen löytöneensä ukkonsa kakkosesta

Naurettavaa et tollaset sekot ratsastaa suhteissaan.

Itse jätin noin mua kohtaan käyttäytyneeb miehen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta sun tilanne en tiedä. Ehkä sä olet ollut joku aviovaimo jonka ukko tapaili jotain toista ja nyt luulet että oon se ukkos ”kakkonen”

Sehän täällä kaiken omii ja salakavalasti tonkii kunnes luulee jonkun vihjeen löytöneensä ukkonsa kakkosesta

Naurettavaa et tollaset sekot ratsastaa suhteissaan.

Itse jätin noin mua kohtaan käyttäytyneeb miehen

Ja ihmettelen et kuinka tossun alla on mies joka jaksaa mua paremmin katsella samanlailla itseään kohtelevaa naista kuin mitä mua mun yks ex miesystävä kohteli

Jatkuvia epärealistisia kuvitelmia vihjeistä et mulla olis toinen

En mä jaksanu niin sekopäistä harhoissaan sekoilevaa katsella. Potkin miehen pellolle

Parempi yksin kuin pahaa mieltä jatkuvasti tuottavan ihmisen kans

• Anonyymi

Maailman ihanin nainen "enkeli". Kummatkin varattuja ja olin idiootti. Kaipaan silti häntä joka ikinen päivä,nainen.

• Anonyymi

Ja nyt jos saisin mahdollisuuden niin sulkisin hänet syliini enkä päästäisi pois tuota ihanaa,herkkää, elämän runtelemaa lutusta naista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt jos saisin mahdollisuuden niin sulkisin hänet syliini enkä päästäisi pois tuota ihanaa,herkkää, elämän runtelemaa lutusta naista

Olet rakastunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Jep. Se kasvattaa silleen henkisesti kun tiedostaa😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, joka tekee virheitä on vain erehtyvä ihminen. Ne, jotka voi sanoa toimineensa aina oikein, on harvassa. Ja nekin, jotka sanoo itseään virheettömäksi, ei välttämättä sitä ole oikeasti ole vaan taustalla on todennäköisesti jotain persoonallisuushäiriöön viittaavaa tai oman itsensä kadottamista. Ollakseen hyvä läheinen muille, täytyy osata pitää huoli myös itsestään.

Idiootti on vain se, joka tekee virheen, mutta ei pyydä anteeksi tai muuten korjaa virhettään tai ei opi virheistään. Koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää tehdä oikein, kun virheen tajuaa. Koska olemme ihmisiä, joskus prosessi vie aikansa. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Se kasvattaa silleen henkisesti kun tiedostaa😉

Mitä sitten teit, annoit olla kirjoitit asiasta palstalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ei sinkkuna voi pettää. Jo 2 vuotta vapaana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, joka tekee virheitä on vain erehtyvä ihminen. Ne, jotka voi sanoa toimineensa aina oikein, on harvassa. Ja nekin, jotka sanoo itseään virheettömäksi, ei välttämättä sitä ole oikeasti ole vaan taustalla on todennäköisesti jotain persoonallisuushäiriöön viittaavaa tai oman itsensä kadottamista. Ollakseen hyvä läheinen muille, täytyy osata pitää huoli myös itsestään.

Idiootti on vain se, joka tekee virheen, mutta ei pyydä anteeksi tai muuten korjaa virhettään tai ei opi virheistään. Koskaan ei ole liian myöhäistä yrittää tehdä oikein, kun virheen tajuaa. Koska olemme ihmisiä, joskus prosessi vie aikansa. S

Viisaasti ajateltu!

• Anonyymi

Mies vaikuttaa olevan vain pätijä. Ei kovin kiinnosta sellainen.

• Anonyymi

Se jännä tunnelma aina nähtäessä, ei sitä pysty sen kummemmin selittämään.

• Anonyymi

Minä en ole mitään enkä mikään. Ihan turhia ovat minun muistoni. Se nainen ei ikinä tiedä että minua edes on olemassakaan. Mutta kestän kuin mies. En itke.

• Anonyymi

Älä nyt. Se nainen varmasti haluaa sut. Kysy siltä.

• Anonyymi

Se aivan ihana vilpittömyys,onnellisuus ja se hymy joka tarttuu. Hänellä oli ja on varmaan edelleen sellainen ihana huoleton asenne elämää. Hän myös moneen kertaan muistutti siitä että "minulla on maailman parhaimman näköinen tyttöystävä" joka nosti aina itsetuntoa. Hänellä oli ja on aina ollut todella ihana äiti ja mummi. Mieleen jäi myös hänen pikkuveljensä jolla oli suloisia tapoja isoveljensä kanssa. Sai moneen kertaan nauraa kun he aivan huomaamattaan teki omia hauskoja tapojaan. Hän myös oli todella ymmärtäväinen ikäisekseen, joka liikutti joka kerta. Hän saattoi ottaa mut syliin sen pahimman riidan jälkeen tai jos ei oltu nähty hetkeen hän halasi niin lujaa kuin pystyi ja sanoi "ethän sitte ikinä oo noin kauaa pois". Juttu ei vaan oikeen noin 7kk jälkeen toiminut koska koin syyllisyyttä siitä että äitini ei pitäny hänen mummista eikä varsinkaan hänen äidistään vaikka minä pidin. Äiti kehotti etten kertoisi heille mitään jotta säästyisin kaikelta pahimmalta. En kertonutkaan mutta sen jälkeen en jollain tavalla vain voinut nähdä häntä koska hän loukkaantuisi jos jättäisin kertomatta jotain. Tästä on pari viikkoa en tiedä minkälaiset välit on nyt mutta emme ole puhuneet joten te vanhemmat ja viisaammat kertokaa kuinka voisin kertoa hänelle sen että mä haluun edelleen olla hänen kanssaan hyvissä väleissä mutta ei niinkuin ennen tyttöystävänä ja poikaystävänä ja niin etten särikisi häntä täsyin koska tiedostan että hänen mielestään suhteemme toimii. Kiitoksia kaikki neuvot olisi aivan tervetulleita. <3

• Anonyymi

Olettekko puhuneet milloin viimeksi

• Anonyymi

Hän on toiset hyvin huomioonottava. Hänessä on jotain sellaista poikamaisuutta, vaikka ikää on aika paljon. Hän on käsittääkseni läheinen lastensa ja lastenlastensa kanssa.

• Anonyymi

Asialliselta vaikuttaa tuo mies, mutta ehkä sinä nainen sopisit minulle...?!?

• Anonyymi

Minun ei saa kirjoittaa tähän mitään niin en kirjoita.

• Anonyymi

Bokseri peba. 🙈

• Anonyymi

En niinkään kaipaa, mutta rakensin mielessäni kuvan, hyvän. Mene sitä kohti, niin olet yksi parhaita. Saat varmasti hyvää elämääsi, ja pääset tavoitteisiisi. Uskon, että kohtaamme vielä, itsellekin hyvissä merkeissä. Nyt jatkan sitä elämääni, haluan elää hetken. Tunnen ihanan syksyn tulevan, täynnä uutta ja vanhaa, arkea ja raikasta ilmaa. Odotan jo. Suurelta osalta maaginen kesä takana. Ja älä stressaa, tiedän ettet ole ihan niin täydellinen, en minäkään. Mutta olemme pian kuin ennen olimme, ja vielä vähän enemmän. Uskon meihin, hyvään ja tulevaan. Ja nyt palaan vielä vähän juttuihin. Älä aina stressaa niin paljoa, ei mitään saa jos ei joskus myös itsekäs. Ja meillä on siihen syy. Kestetään kuin miehet ja naiset. Kaikilla on asiat kuitenkin ihan hyvin. Kukaan ei jää ihan hukkaan, tämä rauhoittaa minuakin.

• Anonyymi

Varmaan se hymy. Mitä sitäkään enää muistelee. Muutama vuosi kuitenkin mennyt. Naisesta.

• Anonyymi

Oli melkoinen kohtaaminen kun mielessä vielä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli melkoinen kohtaaminen kun mielessä vielä

Kieltämättä. Ainoa laatuaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltämättä. Ainoa laatuaan.

Olisi voinnut muisto likaantua jos olisi jatkunut

• Anonyymi

Halu häntä kohtaan oli jotain niin suurta, ei ole ennen eikä ehkä sen jälkeenkään ollut yhtä palavaa halua jotain kohtaan.

• Anonyymi

niin "ehkä" sana pisti silmiini myöskin, aika epävarmalla pohjalla tuntuu olevan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

KÄÄÄÄK! Juu on tässä sen verran monta vuotta vierähtänyt, ja lapsiakin jo siunaantunut kummallekin, että aivan munkkina ja nunnina ei olla oltu. Muisto kaukaisuudesta on hän.

• Anonyymi

Hän saa minut loistamaan. Hän on ikuinen pojanviikari, jonka kanssa minun on vain hyvä olla. Ensimmäisestä hetkestä asti lämpö välillämme. Älykkyys ja huumorintaju ihana komea herrasmies minun makuuni. Aivan liikaa tunteita minulla ja pelästyi kaikkea..

• Anonyymi

Lisäämpä vielä jäärä ja sut sopiva munkki😘

• Anonyymi

🖖 ☝️ 🌏 🚀 🌕 🧑‍🌾 👩‍🌾 👰 👨‍👩‍👧‍👦

• Anonyymi

Olemus miehestä, kokonaisuus. Mun silmissä hänessä on erityistä karismaa.

• Anonyymi

Mieleeni jäi se että oli elämäni rakkaus joka särki sydämeni

• Anonyymi

alan nostella näit uudempia täältä. Näköjään 2015 palstalla ollut melko sairas meininki. Nykyisin on parempi noista aloituksista päätellen mitä joku kaivaa.

• Anonyymi

Hän mies on aina kohdatessa ollut sellainen örmy. Ehkä olen itse sen aiheuttanut omalla örmyydelläni kun tilanteet tulleet odottamatta ja liian yllättäen. Kun ei tiedä toisen taustoja, herkkyyttä, koettuja asioita eikä tiedä kuka oikeasti on, niin on helppo örmyillä. Voisi yllättää positiivisestikin se mitä olen oikeasti ja muuttaa käsitystä minusta. Tätä toivon. Mutta ei elämääni horjuta vaikkei sitä tapahdukaan.

• Anonyymi

Kauneuden lisäksi hän on älykäs ja määrätietoinen sekä rohkea. Nainen siis.

• Anonyymi

Haluan uusia muistoja

Pian

• Anonyymi

Kaunis viesti jollekin naiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan uusia muistoja

Pian

Kauniisti sanottu 🥰

• Anonyymi

Valloittava hymy eräässä kesäisessä kohtaamisessa.
      - vastaankävelijä n

• Anonyymi
    • Anonyymi

Hellyyttävä olemus, hymy, silmät.
      Hänen auransa valaisee maailmani.
      Tietysti hänelläkin joskus huono päivä, jolloin ei varmaan haluaisi minun edes puhuvan hänelle, mutta niinhän meillä kaikilla, joskus.

Ihanalle naiselle menee tämä viesti.

• Anonyymi

Näetkö häntä usein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näetkö häntä usein?

Satunnaisesti, eli ihan liian harvoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Satunnaisesti, eli ihan liian harvoin.

Millon viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millon viimeksi?

Viikonloppuna, hyvin pikaisesti.

• Anonyymi

Lihaksikkaasta miehestä jäi mieleen kettumainen asenne ja hyvin tiukat pakarat. Näytti kivalle farkuissa. Silmä jäi kiinni ja olisi halunnut nähdä ehkä jotain enemmän!

• Anonyymi

*Olisin! ;)

• Anonyymi

Tuomaksen silmät ja hymy .

• Anonyymi

Laaja suhdeverkosto

• Anonyymi

Miehen silmät näin ekaksi ja niihin jäin 👀! Silmäthän ne (se katse niissä)👁️👁️. Sanoinko jo, että silmät 👀. Hänen silmänsä saivat polveni veteläksi 👁️👁️. Onneksi istuin toimistotuolilla hänen vieressään niin en lysähtänyt lattialle😍

• Anonyymi

Ihanaa😍

• Anonyymi

Pmiehen pelottavan älykäs katse, jossa toisaalta oli kiinnostusta, hellyyttä ja hyväksyntää. Miehen koko olemus, käyttäytyminen ja valtava mukaansa tempaava henki/energia, mikä hänestä välittyi. Tykkäsin hänen äänestään ja siitä miten hän liikkui. Tykkäsin kaikesta. Ihan kaikesta. Ja tiesin, että hän tulee menestymään, mikä sinänsä on sivuseikka. Minulle hän oli kaikki ja sellaiseksi hän on jäänyt mieleeni.

• Anonyymi

Siis naine kaipaa pmiestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis naine kaipaa pmiestä

Täällä ei kukaan Pmies kaipaa naista, joka kaipaa Pmiestä. Että sellaista sinulle vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei kukaan Pmies kaipaa naista, joka kaipaa Pmiestä. Että sellaista sinulle vain.

Kuka puhuu kaikkien pmiesten puolesta? Jokainen vain omasta puolestaan.

• Anonyymi

Kaipaan miehen villkusilmiä ja pientä punastumista kohdatessa. Ja sitä, kun hän sanoi haluavansa minua. Sen kuuleminen sytyttää liekin..

• Hänen kaunis mieli ja hyvin puhdas tunteikas sydän ..

Näin siellä myös surua ..
      Vaikka olin silloin hyvin heikossa kunnossa, jokainen hetki oli pelkkä taistelu elämästä ja kuolemasta, niin kaikesta huolimatta, halusin suojella häntä ja ottaa hänen surun itselle, jos vain olisin saanut.

Hän on tosi kaunis sydämeltä!

K****

Nuku hyvin Mika, sinusta minä kirjoitin!
      (✿◕‿◕✿)

• Anonyymi

Eipä siitä jäänyt kuin ne negatiiviset.

• Anonyymi

Kaikki eritoten no huh huh tulipa kuuma...

• Anonyymi

Sekin istuttiin pöydän ääressä ja hänen kaverinsa arvosteli hänen hiuksia. Yhtäkkiä kysyi vaan Voisiko tykkätä minusta vaikka minulla olisi tämmöinen tukka.

• Anonyymi

Voima & energisyys ja se hohto.

• Anonyymi

SielunkumppanuuS. Nainen

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      5761
    2. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      3650
    3. Hei Ohisalo, poliisi aloittaa yt-neuvottelut

https://yle.fi/uutiset/3-12117065 Ns. poliisiministeriksi kutsuttavan sisäministerin vihreiden Ohisalon valtakaudella se nyt sitten tapahtui mitä kan
      Maailman menoa
      225
      2627
    4. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      61
      1659
    5. Minä vuonna kohtasit hänet ensimmäisen kerran?

Oliko kohtaaminen duunissa vai siviilissä? Siinähän ne kysymykset tulivatkin. Olkaa siis hyvät ja vastatkaa. Ps. Rohkeimmat voivat kertoa pituutensa
      Ikävä
      87
      1358
    6. Kävikö Martina Tukholmassa ottamassa botoxia otsaansa

Viimeisessä story kuvassa näkyy aika selvästi pistoskohdat ja kuhmut, ja leuka on ihan ropollinen, täynnä näppyjä. Kyllä on huono iho, sitäkö se viher
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      1154
    7. Steffu köyhtyi 25 000e

Sentään puolet vähemmän kuin Niko.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1031
    8. En minä sinua unohda

Hyvää huomenta naiselle kauneimmalle! 💛
      Ikävä
      61
      956
    9. Anteeksi kaikki

Anteeksi etten ollut veroisesi. Anteeksi että rakastuin. Anteeksi että yritin nähdä. Anteeksi että kirjoitin palstalle. Anteeksi että ajattelin sinua.
      Ikävä
      66
      922
    10. Onko teillä mitään ajatusta miten ajattelitte

Edetä tai lähestyä ikävöimäänne ihmistä? Vai onko tämä kirjoittaminen se joka tyydyttää kaikki tarpeet? Ei aikomusta lähestyä mitenkään ?
      Ikävä
      67
      884
    Aihe