Jouko Pihon presidenttiuni

Presidenttiuneni jatkuvat. Näin viime yönä unta, että olin Urho Kekkosen huoneistossa ja kävin illalla nukkumaan hänen sänkyynsä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä näin taannoin unta jossa olin jossain keskeisessä sisämaassa vierailulla ja kun näin ikkunasta järven, ihailin ääneen veden kirkkautta johon paikallinen: "Urho Kekkonen teki rakennusvarauksen järven niemeen josta tulee virkistyspaikka hänelle".

• Anonyymi

Jos näkee haaveunia että on sängyssä toisten miesten kanssa niin se on merkki alkavasta homoseksuaalisuudesta.
      Tervetuloa pride maailmaan, ja Vapautumaan homoksi ❤💪😉

• Anonyymi

Minä taas olen nähnyt Putinista unta, että hän on meidän perheen päämies. Eräässä unessa ajelutin häntä pitkin Hesaa. Välillä hän käveli muiden ihmisten seassa, jotka ei paljoakaan huomiota kiinnittäneet, kun eivät uskoneet, että on oikea.

• Anonyymi

Päivät pitkät kun vallasta haaveilet, ei ihme, että uniinkin tulevat. Ja sitten niitä on pakko kertoa eteenpäin. Voi Jouko-parka sinua poloista.

• Anonyymi

Voi Jumala poloista, joka antoi ihmiselle kyvyn haaveilla vallasta...?

Kunnon ihminen ajattelee aina olevansa parempi ja voimakkaampi kuin hän on.
        Heti näkyy, missä puuttuu kaksi tarpeellisinta ominaisuutta: henki ja valta. Siitä, kuinka joku ajattelee, voidaan nähdä, mitä häneltä puuttuu.

• Anonyymi

Kävin vilkaisemassa tämän kaverin FB-sivua ja kyllä hän todella vaikuttaa uskovan, että Jumala tekee hänestä ihmeen kautta Suomen presidentin.

• Anonyymi

Onneksi meille kaikille Jumalaa ei ole olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meille kaikille Jumalaa ei ole olemassa.

Epäjumalia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäjumalia on.

niitä on tosiaan paljon , mammonalla on lonkerot vaikka mihin.

• Anonyymi

Piho presidenttinä on ihan yhtä todennäköinen kuin Trump presidenttinä tällä nelivuotiskaudella, eli todennäköisyys on tasan 0.

• Anonyymi

Piho presidenttinä taitaa olla vielä epätodennäköisempää.

• Anonyymi

Ehkä alitajuntasi yrittää kertoa sinulle jotain sinun seksuaalisuudesta. ;)

• Anonyymi

Huhhuh, monenlaisesta itsekeskeisestä kaverista olen kuullut, mutta kyllä nyt pomppasi omiin sfääreihinsä tämä kaveri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4999
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      12
      3378
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2690
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1180
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      53
      902
    Aihe