Jouko Pihon presidenttiuni

Presidenttiuneni jatkuvat. Näin viime yönä unta, että olin Urho Kekkosen huoneistossa ja kävin illalla nukkumaan hänen sänkyynsä.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä näin taannoin unta jossa olin jossain keskeisessä sisämaassa vierailulla ja kun näin ikkunasta järven, ihailin ääneen veden kirkkautta johon paikallinen: "Urho Kekkonen teki rakennusvarauksen järven niemeen josta tulee virkistyspaikka hänelle".

• Anonyymi

Jos näkee haaveunia että on sängyssä toisten miesten kanssa niin se on merkki alkavasta homoseksuaalisuudesta.
      Tervetuloa pride maailmaan, ja Vapautumaan homoksi ❤💪😉

• Anonyymi

Minä taas olen nähnyt Putinista unta, että hän on meidän perheen päämies. Eräässä unessa ajelutin häntä pitkin Hesaa. Välillä hän käveli muiden ihmisten seassa, jotka ei paljoakaan huomiota kiinnittäneet, kun eivät uskoneet, että on oikea.

• Anonyymi

Päivät pitkät kun vallasta haaveilet, ei ihme, että uniinkin tulevat. Ja sitten niitä on pakko kertoa eteenpäin. Voi Jouko-parka sinua poloista.

• Anonyymi

Voi Jumala poloista, joka antoi ihmiselle kyvyn haaveilla vallasta...?

Kunnon ihminen ajattelee aina olevansa parempi ja voimakkaampi kuin hän on.
        Heti näkyy, missä puuttuu kaksi tarpeellisinta ominaisuutta: henki ja valta. Siitä, kuinka joku ajattelee, voidaan nähdä, mitä häneltä puuttuu.

• Anonyymi

Kävin vilkaisemassa tämän kaverin FB-sivua ja kyllä hän todella vaikuttaa uskovan, että Jumala tekee hänestä ihmeen kautta Suomen presidentin.

• Anonyymi

Onneksi meille kaikille Jumalaa ei ole olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meille kaikille Jumalaa ei ole olemassa.

Epäjumalia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäjumalia on.

niitä on tosiaan paljon , mammonalla on lonkerot vaikka mihin.

• Anonyymi

Piho presidenttinä on ihan yhtä todennäköinen kuin Trump presidenttinä tällä nelivuotiskaudella, eli todennäköisyys on tasan 0.

• Anonyymi

Piho presidenttinä taitaa olla vielä epätodennäköisempää.

• Anonyymi

Ehkä alitajuntasi yrittää kertoa sinulle jotain sinun seksuaalisuudesta. ;)

• Anonyymi

Huhhuh, monenlaisesta itsekeskeisestä kaverista olen kuullut, mutta kyllä nyt pomppasi omiin sfääreihinsä tämä kaveri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista

Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden
      Maailman menoa
      149
      4523
    2. Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi

Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja
      Maailman menoa
      78
      3498
    3. Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut

Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan
      Maailman menoa
      1
      2453
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      34
      2441
    5. KÄVELYTREFFIT ?

Mikä on tuo konsepti. Ei kävely ole mitkään treffit. Se on hengailua, ilman mitään panostamista toiseen, go with the flo
      Ikävä
      237
      1738
    6. Hevosmies kylän kunnioitettu herra

Hei, eikö olis aika pistää "nuoriso" kuriin? Tiedämme miten teidän "yhteisö" toimii sekä kylän vanhin herra, olet poruka
      Hyrynsalmi
      26
      1386
    7. Mies pelkää mahdollista raskautta

Millaisia ajatuksia seuraava herättää teissä? Olemme tunteneet miehen kanssa vuosikausia, seurustelleetkin jo pitkään j
      Sinkut
      234
      1296
    8. Kiikkustuoli

Sunnuntai aamun hiljaisuutta ja rauhaisaa oloa. Aloitan taas uuden alustan, jospa edellisessä asiat tulee pohdittu ja sa
      80 plus
      173
      1250
    9. Ihana M nainen

Ihana M nainen. Nainen kuin unelma.
      Ikävä
      71
      1176
    10. Meidän välillä on jotain erityistä

..ja ei mikään helpoin tehtävä olla erillään..❤️‍🔥
      Ikävä
      63