Jouko Pihon presidenttiuni

Presidenttiuneni jatkuvat. Näin viime yönä unta, että olin Urho Kekkosen huoneistossa ja kävin illalla nukkumaan hänen sänkyynsä.

13

55

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä näin taannoin unta jossa olin jossain keskeisessä sisämaassa vierailulla ja kun näin ikkunasta järven, ihailin ääneen veden kirkkautta johon paikallinen: "Urho Kekkonen teki rakennusvarauksen järven niemeen josta tulee virkistyspaikka hänelle".

• Anonyymi

Jos näkee haaveunia että on sängyssä toisten miesten kanssa niin se on merkki alkavasta homoseksuaalisuudesta.
      Tervetuloa pride maailmaan, ja Vapautumaan homoksi ❤💪😉

• Anonyymi

Minä taas olen nähnyt Putinista unta, että hän on meidän perheen päämies. Eräässä unessa ajelutin häntä pitkin Hesaa. Välillä hän käveli muiden ihmisten seassa, jotka ei paljoakaan huomiota kiinnittäneet, kun eivät uskoneet, että on oikea.

• Anonyymi

Päivät pitkät kun vallasta haaveilet, ei ihme, että uniinkin tulevat. Ja sitten niitä on pakko kertoa eteenpäin. Voi Jouko-parka sinua poloista.

• Anonyymi

Voi Jumala poloista, joka antoi ihmiselle kyvyn haaveilla vallasta...?

Kunnon ihminen ajattelee aina olevansa parempi ja voimakkaampi kuin hän on.
        Heti näkyy, missä puuttuu kaksi tarpeellisinta ominaisuutta: henki ja valta. Siitä, kuinka joku ajattelee, voidaan nähdä, mitä häneltä puuttuu.

• Anonyymi

Kävin vilkaisemassa tämän kaverin FB-sivua ja kyllä hän todella vaikuttaa uskovan, että Jumala tekee hänestä ihmeen kautta Suomen presidentin.

• Anonyymi

Onneksi meille kaikille Jumalaa ei ole olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi meille kaikille Jumalaa ei ole olemassa.

Epäjumalia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäjumalia on.

niitä on tosiaan paljon , mammonalla on lonkerot vaikka mihin.

• Anonyymi

Piho presidenttinä on ihan yhtä todennäköinen kuin Trump presidenttinä tällä nelivuotiskaudella, eli todennäköisyys on tasan 0.

• Anonyymi

Piho presidenttinä taitaa olla vielä epätodennäköisempää.

• Anonyymi

Ehkä alitajuntasi yrittää kertoa sinulle jotain sinun seksuaalisuudesta. ;)

• Anonyymi

Huhhuh, monenlaisesta itsekeskeisestä kaverista olen kuullut, mutta kyllä nyt pomppasi omiin sfääreihinsä tämä kaveri

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      467
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      446
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe