Profeetan ensisijainen tehtävä on julistaa Jumalalta saatua sanomaa, mitä olen tehnyt. Tulevaisuuteen liittyvät profetiat ovat sivuseikka ja toteutuvat aikanaan.
Profeetan tehtävä
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedän, se voi olla vaikeaa, mikäli ei tunne taikka kuule jumalan ääntä.
Joskus jää epäselvyyksiäkin, tuliko se viesti jumalalta, riippuu paljon siitä, olemmeko oppineet ja tulleet tutuksi hänen kanssaan.
En kuitenkaan sano, että tämä olisi se tie ja nämä olisivat ne ohjeet joilla muutkin pärjäävät.
Ei minulla ole muuta annettavaa, kuin se minkä olen itse saanut ja sekin tulee jumalalta ja sellaisena kuin itse pystyn sen ymmärtämään ja siitä kiinni pitämään. - Anonyymi
Jos profetiat on itse keksittyjä niin osa niistä toteutuu tuurilla, osa ei koskaan.
- Anonyymi
Niinhän tekivät Joseph Smith ja Muhammadkin. Ja mitä näitä nyt on.
- Anonyymi
Ongelma on vaan se, ettet ole profeetta.
- Anonyymi
Jouko, onko mikään profetoimasi toteutunut jo?
- Anonyymi
Myönnätkö edes kolmen vuoden kuluttua, kun Trump-epäjumalasi edelleenkään ei ole presidentti, olevasi väärä profeetta?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975