Adventtikirkko hyväksyy jumalattomuuden

Anonyymi

Pastoreille kuuluu seurakunnassaan kurinpito.
Adventtikirkko hyväksyy esiaviolliset suhteet ts. "Älä tee huorin" lain rikkomisen.
Pastorit eivät kanna vastuutaan.
Se on myös jumalatonta eksyttää ja uskoa väärään profeettaan.

19

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloitus on puhdasta valhetta alusta loppuun.

    • Anonyymi

      Jumalattomuuden hyväksyminen on viisauden alku, ainakin ennen kuin se jumala saadaan luupin alle tai ainakin tutkaan .

      • Anonyymi

        Noinhan saatana haluaa sinut eksyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinhan saatana haluaa sinut eksyttää.

        Uskit saavat pitää saatanansa ihan omanaan, ja toisinpäin.
        Jumalattomalla ei ole saatanaa eikä helvettiäkään.


    • Anonyymi

      1. Seurakuntakuri kuuluu koko seurakunnalle, ei ainoastaan pastorille.

      2. Adventtikirkko ei hyväksy esiaviollisia suhteita.

      3. Pastorit kantavat vastuunsa.

      4. Adventtikirkossa ei eksytetä eikä uskota vääriin profeettoihin.

      EGW ei ole mikään väärä profeetta.

    • Anonyymi

      sivullisen huomautus. Kun vanhanliitonaikana nainen vietiin telttaan, hän oli silloin pari.
      Entä romanit? Milloin olet nähnyt romanien kirkkohäitä, mutta he kuitenkin on aviopari, kun liitto on olemassa.
      Koulukaverini - jolla on lapset jo opettajia, ei heitä ole "virallisesti" tuomarin tai - papin edessä vihitty. Muistan kuin tämä koulukaverini alkoi seurustella.
      Siinä on uskollinen pari - jo 70- ikävuodessa. Ovet sairauksienkin tuulissa läpikäyneet, kun vaimo on kovan sairauden läpikäynyt.
      Niin, mikä on sitä esiaviollista suhdetta????? Onko työ kaupungimme vanhimman yrityksen omistaja väärässä suhteessa, kun uskollisesti elävät toisilleen?

      Palaan vielä wanhanliiton puolelle. Kun nainen vietiin telttaan - hän on jo Jumalansilmissäkin jo aviopuoliso. Sen jälkeen miehen muu seksualinen tie on haureutta, mutta uskollisuus on liittosuhde.

      • Anonyymi

        "Kun vanhanliitonaikana nainen vietiin telttaan, hän oli silloin pari. "

        Ei pidä paikkaansa. Siinä vaiheessa hänet oli jo naitettu sille miehelle, jonka telttaan hän meni ja miehen ensimmäistä kertaa tapasi. Ne olivat järjestettyjä avioliittoja sukujen välillä.


    • Uskonto-organisaation on kirjoitettava riittävän kattavat jäsenehtonsa.

      > Valtakunnassa ei ole "kurinpito-" valtuuksia kenelläkään laillisena toimintana olemassa!

      Vanhemmat saavat kasvattaa lapsena -ja laissa on kurinpidostakin säädöstä.
      Kaikki vanhan kansan kasvatusmenetelmät eivät ole sallittuja.

      • Anonyymi

        Adventtikirkon jäsenet ovat pastorien kasvatuksen tuloksia, kuritonta rääväsuista joukkoa.
        Eivät kaikki adventistit pelastu vaikka pastorit myyskentelevät ja lupailevat kaikille taivospaikkoja.
        Pastoritkin valehtelevat silmät päästään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adventtikirkon jäsenet ovat pastorien kasvatuksen tuloksia, kuritonta rääväsuista joukkoa.
        Eivät kaikki adventistit pelastu vaikka pastorit myyskentelevät ja lupailevat kaikille taivospaikkoja.
        Pastoritkin valehtelevat silmät päästään.

        Valheesi ei meitä hetkauta.


      • Jeesus_rakastaa
        Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei meitä hetkauta.

        On väärin ajatella että ihmisten usko olisi pastorien ansiota.

        Evankeliumin työntekijöinä pastorikunta on vain pieni osa.

        Pastorit ovat vain palkkahenkilöstöistä osa, mutta pastorikunta on hankkinut teologiaan tiedollisuuden teologisesta tiedekunnasta.
        Evankeliumin palvelujoista vain pieni osa on pastorikuntaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei meitä hetkauta.

        Mikähän Sinua hetkauttaisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valheesi ei meitä hetkauta.

        Usko on aina Jumalan aikaansaama.
        Ihmisillä -teologisen tiedekunnan kouluttamallakaan ei ole ansiota ainokaisenkaan olevaisen uskon suhteen.


      • Anonyymi
        Jeesus_rakastaa kirjoitti:

        Usko on aina Jumalan aikaansaama.
        Ihmisillä -teologisen tiedekunnan kouluttamallakaan ei ole ansiota ainokaisenkaan olevaisen uskon suhteen.

        Kyllä usko on aina ympäristön ja oman arviointikyvyn puutteen aikaansaama harha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä usko on aina ympäristön ja oman arviointikyvyn puutteen aikaansaama harha.

        Kenelle kirjoitat?

        Muitakin foorumeita on, -siis ateistien foorumit.

        Mene vaikka pornosivuille, tai suomi24. masturbointi sivuille. Ateisteille sopiva paikka, heh.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jumalattomat valheesi eivät meitä hetkauta.


    • Valitettavasti sen hyväksyy moni muukin kirkko-ja seurakunta.

    • Anonyymi

      Huorin tekee vain parisuhteessa oleva vieraissa käyvä, ei esiaviollista seksiä harrastava. Rajoita vähän fantasioidesi sotkemista tähän teemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe