Petra ja Topi runkkasivat toisilleen

Petra: "Tuu meille heti koulun jälkeen, mennään yhtä matkaa, nii osaat, ja sit runkkaillaan. Tai saat sä sitten sormettaaki, niin mä runkkaan samalla sun kyrvän. Vitun kerkii vilauttaa alustavasti jo tääl koululla, mut orkut vie aikaa."

Petra nosti kesäkoltun helmaa, ei ollut pöksyjä. Ihan nätti. Suorastaan upee.

"On mulla pöksytkin mukana, mut mä olin ottanu ne pois ihan sua varten, et sul ois kivaa ajateltavaa loppupäivä." Teeskenneltiin muiden seurassa välinpitämätöntä, niin kuin ei olisi toisen kanssa mistään kivasta sovittukaan. Mutta kun muiden silmä vältti, Petra kuiskasi, et käy ihan kuumana, ja mä sanoin, et niin mäkin. Sanoin, et kiva kun vilautti jo vittunsa, niet tiesin, mitä odottaa.

Koulun jälkeen sit Petroille. Se ehdotti, et käytäis ens suihkussa. Ja niin käytiinki. Sit Petra avas vittunsa ihan auki. Silloli vaan snadi reikä immenkalvossa. Söpöö. Ja sit se rupes sormettaan. Mulloli tietysti jo riisuessa kyrpä pystyssä.

Mä kattelin vuorotelle Petran silmiin ja vittuun. Petra taas mun silmiin ja kyrpään. Soli kyl mahottoman kivaa. Ja sit me lauettiin. Petra sano, et kyl teki gutaa: "Me kyl ehditään ennen fossiilien tuloo uudestaan, mut sit sun tarvii mennä. Mut näytti et sustki tuntu nii kivalta, et tuut huomennaki."

Nyt Petra halus, et mä sormetin sitä, ja se runkkas samalla mun kyrvän. Ens se kuiteski näytti vittunsa hyvin huolellisesti. Se ihan selvästi nautti, et mä olin siitä nii kiinnostunu. Se viel keimaili supistelemalla emätintä.

Kumme taas lauettiin, mä kiittelin Petraa ja sanoin et se on kiva tyttö. Ja sit mä annoin sille ihan oikeen pusun. Mut Petra sano, et määhän se oon kiva poika, kummä heti suostuin ja se anto mulle pusun.

Siin sit pukiessa keksittiinkin, et Petra tulee huomenna meille runkkaileen.

1

1223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alku katosi bittiavaruuteen tietorakkineen kanssa temppuillessa. Piti olla näin:

      Petra ja minä Topi oltiin luokkakaverei. Oltiin menossa kesällä riparille, mut eri leireille. Oli se Petra varmaan maininnu, et minne se menee, mut emmä muistanu, ku emmä muuteskaa ollu ollu sen kans juur tekemisissä.

      Sit se kuiteski tuli yhtenä päivänä jutteleen mulle, et se ihan mielellään näyttää mulle vitun ja sormettaa, ja ois hirmu kiva, jos mäkin runkkaisin sille. Se sano et se on jo pitkän aikaa vantasioinu mun seisovasta kyrvästä. Sano, et riparil tarvii varmasti sormettaa ainaski kerran joka päivä, ja se olis paljon helpompi, jos on tuoreet ja elävät mielikuvat. Se sano, et ei mun tarvii ruveta oleen sen kanssa, mut runkkuu kyl tarttis.

      Mä sanoin, et mulle sopii oikein hyvin, eihän mistään ookaan niin pulaa ku tyttöjen vitun näkemisestä. Mut eihän täällä oo paikkaa. "Tiedäks sä?

      Petra: "Tuu meille heti koulun jälkeen, mennään yhtä matkaa, nii osaat, ja sit runkkaillaan. Tai saat sä sitten sormettaaki, niin mä runkkaan samalla sun kyrvän. Vitun kerkii vilauttaa alustavasti jo tääl koululla, mut orkut vie aikaa."

      Petra nosti kesäkoltun helmaa, ei ollut pöksyjä. Ihan nätti. Suorastaan upee vittu.

      "On mulla pöksytkin mukana, mut mä olin ottanu ne pois ihan sua varten, et sul ois kivaa ajateltavaa loppupäivä." Teeskenneltiin muiden seurassa välinpitämätöntä, niin kuin ei olisi toisen kanssa mistään kivasta sovittukaan. Mutta kun muiden silmä vältti, Petra kuiskasi, et käy ihan kuumana, ja mä sanoin, et niin mäkin. Sanoin, et kiva kun vilautti jo vittunsa, niet tiesin, mitä odottaa.

      Koulun jälkeen sit Petroille. Se ehdotti, et käytäis ens suihkussa. Ja niin käytiinki. Sit Petra avas vittunsa ihan auki. Silloli vaan snadi reikä immenkalvossa. Söpöö. Ja sit se rupes sormettaan. Mulloli tietysti jo riisuessa kyrpä pystyssä.

      Mä kattelin vuorotelle Petran silmiin ja vittuun. Petra taas mun silmiin ja kyrpään. Soli kyl mahottoman kivaa. Ja sit me lauettiin. Petra sano, et kyl teki gutaa: "Me kyl ehditään ennen fossiilien tuloo uudestaan, mut sit sun tarvii mennä. Mut näytti et sustki tuntu nii kivalta, et tuut huomennaki."

      Nyt Petra halus, et mä sormetin sitä, ja se runkkas samalla mun kyrvän. Ens se kuiteski näytti vittunsa hyvin huolellisesti. Se ihan selvästi nautti, et mä olin siitä nii kiinnostunu. Se viel keimaili supistelemalla emätintä.

      Kumme taas lauettiin, mä kiittelin Petraa ja sanoin et se on kiva tyttö. Ja sit mä annoin sille ihan oikeen pusun. Mut Petra sano, et määhän se oon kiva poika, kummä heti suostuin ja se anto mulle pusun.

      Siin sit pukiessa keksittiinkin, et Petra tulee huomenna meille runkkaileen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe