Minulla on kaksi lainaa ulosotossa ja palkasta lyhennetään.
Olen yrittänyt lyhentää muita lainoja pois, mutta tuntuu mahdottomalta.
Mitenkäs toimitaan, jos/kun haluan, että nämä muutkin menevät ulosottoon ?
Tarviiko ilmoitella lainafirmoille vai jätänkö maksamatta lyhennykset ja siirtävät sitten sinne ?
Ulosotto meneillään
4
814
Vastaukset
- Anonyymi
jätät maksamatta vaan
- Anonyymi
siirtävöt ekana perintään, lisää kuluja, sit oikeuteen, lisää kuluja, sit ulosottoon jne
- Anonyymi
Pyydä velkojilta velan siirtämistä välittömästi ulosottoon. Säästät siinä suuren summan, mitä perintäyhtiöt perivät jos/kun velka heille siirtyy.
Pyydä kirjallisena, silloin sinulla on mustaa valkoisella ja velkoja ei voi periä ylimääräisiä maksuhuomautuskuluja enää sen jälkeen.- Anonyymi
Ei ne nykyään kovin isoja summia enää ole, max 50e, ehkä 100 jostain tuhansien e veloista
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513605Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142510Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5932283Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192026KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar771754Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431658- 201648
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1401564- 281446
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?941437