Kertokaa totuus siitä, mikä puolue jaa, tai tulee ajamaan eläkeläisten asiaa? Heitä on aivan liikaa kiusattu, erilaisin eläkeleikkauksin sekä aivan minimaalisin eläkekeiden korotuksin verrattuna työehtosopimuksiin. Vakuutusyhtiöt kasvattavat vakuurusrahoillamme pääomaansa jakamatta sitä maksajilleen tarkoituksen mukaisesti, kuten alkuperäisesti on sovittu! Soininvaara aloitti sen leikkelyn eläkkeisiin joista vakuutusyhtiöt vain hyötyivät! Mikä puolue ajaisi meidän asioitamme? Kertokaa.
Eläkeläisten asia
21
937
Vastaukset
- Eräuki
Kuka uskaltaa luottaa, että Suomalainen kansanedustaja lupauksista huolimatta hoitaisi täysipainoisesti,(kuten omia etujaan), eläkeläisten asioita. Nyt eläkeikää lähestyville toittotettiin lähes koko työelämänsä ajan,että Kansaneläkkeen perusosa maksetaan kaikille työeläkkeen päälle, ja tähän uskottiin. Mutta miten on käynyt, kelaan maksetut rahat riistettiin eläkkeellä olevilta ja nyt eläkkeelle siirtyviltä. Ja kenen toimesta, juuri näiden valehtelevien politiikko kansanedustajien toimesta, (ei kylläkään nykyisen eduskunnan toimesta). Joitakin edustajia niistä lienee nytkin eduskunnassa. Kuka poliittiseen kansanedustajaan vielä tämänjälkeen uskoo, en ainakaan minä.
- voi !!!!
luottaa sama,kun uskoisi joulupukkiin.
- Heh heh.... nyt asiaa
Se voisi jopa sanella uuden perustus lain.
Sen jälkeen tässä maassa tehtäisiin vain niin kuin se sanoo
Varmaan tälläinen puolue perustetaankin se on vain ajan kysymys..sen jälkeen Suomi on erilainen..Kansanedustajatkin ovat vain kertakäyttö kamaa. - Heh heh ..nyt asiaa
Se voisi jopa sanella uuden perustus lain.
Sen jälkeen tässä maassa tehtäisiin vain niin kuin se sanoo
Varmaan tälläinen puolue perustetaankin se on vain ajan kysymys..sen jälkeen Suomi on erilainen..Kansanedustajatkin ovat vain kertakäyttö kamaa. - hessu
kummaa porukkaa nää eläkeläiset,kun ratkaisu on omissa käsissämme. Pitää perustaa SS eli suomen seniorit puolue.Nyt täytyy vain todeta että tällä puolueella ei ole mitään takemistä saksan kanssa.Mutta muuten komealta kuulostava nimi
Me eläkeläisethän olemme olleet riesa jo markkinataloudessa puhumattakaan tästä nykykapitalismista. Valtionvarainministeriön virkamiehethän Suomea ovat johtaneet. Ministerin postin kulloinkin saanut on vain allekirjoittanut, mitä eteen on laitettu.Se, onko ministeri ollut sosialidemokraatti tai kokoomuslainen, sillä ei ole ollut nerkittävää eroa. Osittain tilanne johtuu myöskin siitä, että meidät eläkeläiset on "lokeroitu" eri puolueiden omiin järjestöihin. Pinnallista yhteistyötä toki on, mutta se ei ulotu perusasioihin saakka. Mehän olemme n.s. äänestysuskollisia. Jos on työelämänsä aikana äänestänyt oikeistoa, niin perinne jatkuu huolimatta siitä, että tuo ryhmittymä on aina vastustanut " duunarin" vaatimuksia! Mutustele tällaisia asioita ennen seuraavia eduskuntavaaleja!
vom- Per Saukko
Ei Suomessa ole mahdollista saada eläkeläisiä liittymään yhteen. Eläkkeellä olevat maalaiset, äänestävät Kepua, eläkkeellä olevat porvarit, äänestävät Kokoomusta ja eläkkeellä olevat duunarit äänestävät Demareita tai Vasemmistoliittoa. Muita puolueita äänestävät eläkeläiset protestoivat. Pienillä täipuolueilla ei merkitystä.
Sitä saa mitä tilaa.- hessu
jos vaan herätään ja ajatellaan omilla vaikka dementoiduillakin aivoilla
- hessu
sä luulet että suomen kansa on niin tyhmää ettei se ymmärrä omaa etuaan TAIDAT OLLA OIKEASSA mutta saahan niitä yrittää huomamaan,että nää nykyiset puolueet ei välitä meistä eläkeläisistä höytäsen pöläytystä Mä en ole enää äänestänyt pitkään aikaan,kun olen huomannut,että kukaan ei aja meidän asiaa.Tilanne on aivan samanlainen nuorten kohdalla VALITETTAVASTI
hessu kirjoitti:
sä luulet että suomen kansa on niin tyhmää ettei se ymmärrä omaa etuaan TAIDAT OLLA OIKEASSA mutta saahan niitä yrittää huomamaan,että nää nykyiset puolueet ei välitä meistä eläkeläisistä höytäsen pöläytystä Mä en ole enää äänestänyt pitkään aikaan,kun olen huomannut,että kukaan ei aja meidän asiaa.Tilanne on aivan samanlainen nuorten kohdalla VALITETTAVASTI
Jos Suomen eläkeläiset eivät olisi niin saatanan tyhmiä, niin eläkeläispuolue olisi jo olemassa.
- Mitä kotona on opetettu
P.Veli kirjoitti:
Jos Suomen eläkeläiset eivät olisi niin saatanan tyhmiä, niin eläkeläispuolue olisi jo olemassa.
Se elää mukana koko elämän ajan!
- edustava
ja näkyvä puheenjohtaja eläkeläisten puolta pitävälle puolueelle.pitää kutsua suuri kokous kautta Suomen ja televisio sekä lehdet paikalle. Tiedotus on valttia.
- hessu
te alatte saada juonesta kiinni.jos ihminen ei auta itseään niin kukas sitten
- Löytää
hessu kirjoitti:
te alatte saada juonesta kiinni.jos ihminen ei auta itseään niin kukas sitten
Henkilöt jotka sen puolueen alulle pistävät että saadaan valmiiksi ja toimivaan kuntoon kun seuraavat eduskunta vaalit ovat.
- hessu
Löytää kirjoitti:
Henkilöt jotka sen puolueen alulle pistävät että saadaan valmiiksi ja toimivaan kuntoon kun seuraavat eduskunta vaalit ovat.
olet oikeassa,nyt vaan töihin etsimään sellaisia henkilöitä,mieluummin sellaisia jotka eivät ole minkään vanhan puolueen talutusnuorassa
- hessu
laittakaa paikallis ym lehtiinne juttuvinkiksi TARVITAANKO suomessa ELÄKELÄISTEN puolue....Näin ehkä saamme näkyvyyttä asiallemme ja keskustelua asiasta aikaan
hessu kirjoitti:
laittakaa paikallis ym lehtiinne juttuvinkiksi TARVITAANKO suomessa ELÄKELÄISTEN puolue....Näin ehkä saamme näkyvyyttä asiallemme ja keskustelua asiasta aikaan
Toimisiko paremmin jos suljettaisiin bingohallit puoleksi vuodeksi ennen vaaleja?
vom- hessu
vom kirjoitti:
Toimisiko paremmin jos suljettaisiin bingohallit puoleksi vuodeksi ennen vaaleja?
vomsuomessa menee eläkeläisillä liian hyvin,senhän näkee siitäkin ,että kirjoittelu tästä asiasta on niinkin vähäistä,kun on.Mielestäni asiassa on hyvin paljon korjaamista.Mutta jos omien asioiden korjaaminen ei kiinnosta,niin antaa olla sitten
- tulla tänne
hessu kirjoitti:
suomessa menee eläkeläisillä liian hyvin,senhän näkee siitäkin ,että kirjoittelu tästä asiasta on niinkin vähäistä,kun on.Mielestäni asiassa on hyvin paljon korjaamista.Mutta jos omien asioiden korjaaminen ei kiinnosta,niin antaa olla sitten
Eivätkä läheskään kaikki osaa nettiä käyttää ja omista konetta. Ja vanhan kansan ihmiset ovat oppineet herran edessä nöyräksi ja niiaamaan.
- hessu
tulla tänne kirjoitti:
Eivätkä läheskään kaikki osaa nettiä käyttää ja omista konetta. Ja vanhan kansan ihmiset ovat oppineet herran edessä nöyräksi ja niiaamaan.
niinhän se taitaa olla valitettavasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644