Apua tarvitsevat ihmiset eivät soita ambulanssia koska ei heillä ole varaa maksaa 3000 yksittäislaskua.
Ja sittenhän se rahastus vasta alkaakin kun sairaalaan pääsee.
Ja muistakaa, että tuota systeemiä kokoomus Suomeen tahtoo.
Ambulanssi 3000 dollaria yksityistetyssä USA -ihmemaassa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä jenkeissä otetaan kyllä min sairausvakuutus joka kattaa ensiapu ambulanssin,se ei ole hirmu kallis/ vuosi.
Ulkomailta sinne matkaajille pitäisikin myös vaatia matkavakuutus, joka korvaa ensihoidon, pakollisena jottei tule yllärilaskuja. Mitä vaan voi nykyäänkin sattua ja missä vaan.Sairausvakuutus on Yhdysvalloissa niin kallis, että kymmenillä miljoonilla ihmisillä ei ole varaa siihen. Nämä ovat sitten sairastuessaan tai loukkaantuessaan (osa)valtion puutteellisen tai joskus olemattoman julkisen sairaanhoidon tai hyväntekeväisyysjärjestöjen varassa.
ObamaCare yritti korjata mm. tätä epäkohtaa, mutta konservatiivit torppasivat sen. Nyt Biden pyrkii pelastamaan ObamaCaresta sen, mitä pelastettavissa on. Saas nähdä...
- Anonyymi
Lähde?
- Anonyymi
https://www.google.fi/search?q=hospital bill in us&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjx4uO76JLyAhWVgf0HHTNPCp0Q_AUoAXoECAEQAw&biw=937&bih=519
Voi niitä asioita selvitellä itsekin eikä aina odottaa ylen versiota asiasta.
- Anonyymi
Ei tarvitse kuin mennä alpeille - vauraassa Sveitsissä on samantapainen sairausvakuutusjärjestelmä, jossa joutuu maksamaan isoja kuukausimaksuja, mikäli aikoo saada ilmaista sairaanhoitoa.
Suomessa tulee automaattisesti sairausvakuutuksen piiriin syntyessään, eikä tulotaso vaikuta.- Anonyymi
Niin oli ennen . Ei nykyään , hoito vain mediapersoonat etusijalla . 7 lehdessä pääsevät kehumaan suomen terv.hoitoa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408