Todella hienosti hoidettu natsien kukistaminen II maailmansodassa. Se oli ihmiskunnan tärkein teko kautta aikojen.
Ihailen Venäjää
12
1195
Vastaukset
- - '' -
Se ei ollut teko vaan Uroteko.
- vaan
Olen samaa mieltä. Luen juuri Stalinin elämänertaa. Hän oli nerokas johtaja. Hitler oli mitättömyys häneen verrattuna.
- jälleen
Maailmassa ei ketkään muut ole koskaan tappaneet ketään, paitsi staliini ja hitleri. Ei varsinkaan porvarit. Amerikka ja Afrikka otettiin sillai verettömästi, tiätsä?
- ///
Stalin oli todellinen suurmies. Harva hallitsija on pystynyt tappamaan seitsemää miljoonaa oman maansa kansalaista nälkään Stalinin tavoin. Se oli todellinen uroteko. Myös vankileirien saaristo neukkulassa oli ainutlaatuinen. Kukapa kaltaisesi järki-ihminen ei sellaista ihailisi. Hitler oli Stalinin rinnalla pelkkä parempiaan matkiva amatööri.
- samaa mieltä
Yleensä länsimaiset sivistyneet ovat tappaneet toisen maan eivätkä oman maan kansalaisia. Siinä on se pieni ero verrattuna idän barbariaan. Kukapa kaltaisesi Järjen Suurmoguli ei sellaista ihailisi orgasminsa partaalla.
- olet tyhmä
Voi hellalettas sinä komukkapentu! Tietenkään sinulle EI merkitse mitään se, että tämä Stalin ja hänen roistovaltionsa teki ENSIN sopimuksen tämän Natsi-Saksan kanssa valloittaaksen puoli Eurooppaa. Sitten tämä kaksinaamainen valtio sai petkutettua koko Länsi-Euroopan puolelleen sodan jälkeen ja sai rauhassa alistaa koko Itä-Euroopan paskajärjestelmänsä alle.
- Toisinto
"teki ENSIN sopimuksen tämän"
Hitler hyökkäsi NL:oon ENSIN senkin kommari.
60 vuotta sitten asialla oli NL (suuri ja mahtava kaikessa;). Ihailtavalla tavalla Venäjällä yritetään pitää yllä NL:n "perintöä". Tästä ovat esimerkkeinä sikäläisen ulkoasiainministeriön äskettäiset ohjeet oikeasta historian kirjoituksesta.
- sensuuri
Kun katsoo tämän aiheen ensimmäisten viestien kellonajat niin täytyy huomauttaa että 4 ensimmäistä viestiä on tehty ihan peräkkäin.
Eikö tosiaankaan ole muuta harrastusta kuin kirjoitella itselleen ja sitten kehuakin vielä itseään muutamalla viestillä perään.
Varsinainen propagandakone, hae töitä ulkoministeriöstä.- ///
...kommarit on kuolemassa sukupuuttoon (onneksi), ja siksi heidän on esiinnyttävä monilla nimimerkeillä jotta väkimäärä näyttäisi todellista suuremmalta.
- zen-suuri
Kahdessa ensimmäisessä viestissä onkin sama henkilö ihan oman tunnustuksensakin perusteella. Hän on vain korjannut omaa aloitusviestiään, ja nimimerkin paikalla on yhtäläisyysmerkki. Etkös homo tuota hoksannut? 3. ja 4. viesti voi sitten ollakin saman tai eri henkilön ihan miten vaan. Väliäkö tuolla.
- vaan
Minä kirjoitin kolmannen viestin ja en ole ketjun aloittaja, joten älkää turhasta mollatko "kiitollista".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205726Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222889Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552626- 262429
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1351028
- 901012
- 9933