Ihailen Venäjää

kiitollinen

Todella hienosti hoidettu natsien kukistaminen II maailmansodassa. Se oli ihmiskunnan tärkein teko kautta aikojen.

12

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • - '' -

Se ei ollut teko vaan Uroteko.

• vaan

Olen samaa mieltä. Luen juuri Stalinin elämänertaa. Hän oli nerokas johtaja. Hitler oli mitättömyys häneen verrattuna.

• jälleen

Maailmassa ei ketkään muut ole koskaan tappaneet ketään, paitsi staliini ja hitleri. Ei varsinkaan porvarit. Amerikka ja Afrikka otettiin sillai verettömästi, tiätsä?

• ///

Stalin oli todellinen suurmies. Harva hallitsija on pystynyt tappamaan seitsemää miljoonaa oman maansa kansalaista nälkään Stalinin tavoin. Se oli todellinen uroteko. Myös vankileirien saaristo neukkulassa oli ainutlaatuinen. Kukapa kaltaisesi järki-ihminen ei sellaista ihailisi. Hitler oli Stalinin rinnalla pelkkä parempiaan matkiva amatööri.

• samaa mieltä

Yleensä länsimaiset sivistyneet ovat tappaneet toisen maan eivätkä oman maan kansalaisia. Siinä on se pieni ero verrattuna idän barbariaan. Kukapa kaltaisesi Järjen Suurmoguli ei sellaista ihailisi orgasminsa partaalla.

• olet tyhmä

Voi hellalettas sinä komukkapentu! Tietenkään sinulle EI merkitse mitään se, että tämä Stalin ja hänen roistovaltionsa teki ENSIN sopimuksen tämän Natsi-Saksan kanssa valloittaaksen puoli Eurooppaa. Sitten tämä kaksinaamainen valtio sai petkutettua koko Länsi-Euroopan puolelleen sodan jälkeen ja sai rauhassa alistaa koko Itä-Euroopan paskajärjestelmänsä alle.

• Toisinto

"teki ENSIN sopimuksen tämän"

Hitler hyökkäsi NL:oon ENSIN senkin kommari.

• 60 vuotta sitten asialla oli NL (suuri ja mahtava kaikessa;). Ihailtavalla tavalla Venäjällä yritetään pitää yllä NL:n "perintöä". Tästä ovat esimerkkeinä sikäläisen ulkoasiainministeriön äskettäiset ohjeet oikeasta historian kirjoituksesta.

• sensuuri

Kun katsoo tämän aiheen ensimmäisten viestien kellonajat niin täytyy huomauttaa että 4 ensimmäistä viestiä on tehty ihan peräkkäin.

Eikö tosiaankaan ole muuta harrastusta kuin kirjoitella itselleen ja sitten kehuakin vielä itseään muutamalla viestillä perään.

Varsinainen propagandakone, hae töitä ulkoministeriöstä.

• ///

...kommarit on kuolemassa sukupuuttoon (onneksi), ja siksi heidän on esiinnyttävä monilla nimimerkeillä jotta väkimäärä näyttäisi todellista suuremmalta.

• zen-suuri

Kahdessa ensimmäisessä viestissä onkin sama henkilö ihan oman tunnustuksensakin perusteella. Hän on vain korjannut omaa aloitusviestiään, ja nimimerkin paikalla on yhtäläisyysmerkki. Etkös homo tuota hoksannut? 3. ja 4. viesti voi sitten ollakin saman tai eri henkilön ihan miten vaan. Väliäkö tuolla.

• vaan

Minä kirjoitin kolmannen viestin ja en ole ketjun aloittaja, joten älkää turhasta mollatko "kiitollista".

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5726
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2889
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2626
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2429
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82