Hienoa työtä Sanna Marin. Olet loistava pääministeri ollut vaikeana aikana.
Suomen talous on nyt vahvassa nousussa!
7
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ei olisi Kempeleen ketkusta ollut moiseen.
- Anonyymi
Mutta onko taloutemme vieläkään elpymässä?
12 vuotta on jo odoteltu...- Anonyymi
Aivan totta. Porvarihallitusten aikana talouden nousukiito piti olla hurjaa, mutta mitenkäs kävikään. Aina Kataisen ajoista Sipilän aikaan nousua ei vain ole syntyt.
Vanhanen, Kiviniemi, Katainen, Stubb, Sipilä...kertokaas millainen nousukiito silloin oli?
- Anonyymi
Talous nousee väkisinkin kun ihmisillä on ostovoimaa.
Ei se sen ihmeellisempi asia ole. Mutta kokoomukselle ylivoimainen ymmärtää.
Siellä kokoomuksessa kun halutaan leikata ja piinata normi-ihmisten, siis taloutta.
Kokoomus tuntee läheisriippuvuutta menneeseen talousoppiin, jonka muu maailma on jo hyljännyt.
Lainaraha nostaa taloutta ylös, kuten Yhdysvalloissa tehty vuosikymmeniä.
Kun käytössä olevalle rahalle on riittävästi ostettavaa, silloin ei myöskään inflaatio, lähde laukalle.
Nykyhallitus on hienosti oivaltanut, että ostovoimaa tarvitaan, että myös pienyrittäjät menestyy.
Kokoomus elää menneisyyttä, Orpopojanvalssin ei vie tulevaisuuteen. - Anonyymi
Suomen talous on harvinaisen hyvässä iskussa!
Kuluttajat ja yritykset luottavat tulevaisuuteen, ja työllisyys sekä tuotanto kasvavat.
Niin luotan minäkin. Kiitos pääministeri Sanna Marinin ja järkevästi toimivan hallituksen.
Hienoa olla suomalainen ja saada asua rauhallisessa ja sivistyneessä Suomessa. - Anonyymi
No miten ovat asiat edenneet?
- Anonyymi
Mutta sitten alkoi jo sotakin...ja käytännössä koko EU- alueen talous lähti menemään p_rsiilleen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228