Ja että tämän äärioikeistoporvari-puolueen puheenjohtajana on feministi-kasvissyöjä pakkoruotsittaja, EU-kannattaja.
Perussuomalaiset on sekasin kuin seinäkello. RKP-matrixissa
Hyvin outoa että Persupuolue kannattaa pakkoruotsia puheenjoht. Purran kaudella
16
99
Vastaukset
- Anonyymi
Ps vajoaa pieneksi jos hän on johtaja. Kai se on tarkoituskin
- Anonyymi
No katsotaan kohtahan tuo selviää!
Itse äänestäisin Purraa jos olisin persu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No katsotaan kohtahan tuo selviää!
Itse äänestäisin Purraa jos olisin persu!olo simo gröönruusi komentti?
onko purra grönruusien kösinukke? puppetti-purra?
grön = vihrejä, roos= ruusu
vihreän ruusun, sinikeltaisenruskeaoaitojen ritarikuntaa? RKP-valtaa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Grönroos
janne grönroos ohjelmoi tvssä RUOTSINKIELILLÄ, MM lind a lampenius eilen- kannataa katsoa aina nämä edes hetken- toki ääni nollilla- niissä näkee yööättäviä hahmoja joiden ei edes koskaan tiennyt olevan suomenruotsalaisia...laisia...
- Anonyymi
Timo sais palata, eilen katsoin tv:stä ja olipa siisti, myös leppoisa ja huumorintajua myös.
- Anonyymi
hallintarekisteri, aktiivimalli, ...
- Anonyymi
Timo voi kirjoittelemaan kirjoja jotka ei kiinosta ketään!
Näin näille äänestäjien pettäjille käy! - Anonyymi
Mahtavaa huomata petturi Soinin edelleen äärimmäinen katkeruus Halla-ahoa kohtaan. Halla-aho kurmotti Soinia joka suhteessa ja nyt Soini hautaan saakka niin katkerana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtavaa huomata petturi Soinin edelleen äärimmäinen katkeruus Halla-ahoa kohtaan. Halla-aho kurmotti Soinia joka suhteessa ja nyt Soini hautaan saakka niin katkerana.
Purra tuli jonon ohi.
Ja kieltäytyy nyt avoimesta ja julkisesta valikeskustelusta muiden ehkkaiden kanssa. TVkin olisi moisen ohjelmassaan näyttänyt.
Miksi kukaan äänestäisi vaalikeskustelusta kieltäytyjää?
- Anonyymi
Persut keräsivät ääniä vastustamalla pakkoruotsia ja ehkä hyvin harvat pistivät merkille puolueen tunnuksen (enemmän sini-keltainen kun sini-valkoinen) ?
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/a/ae/Peruss_logo_rgb.png- Anonyymi
sekin on vaiettu täysin...
onkos Purra ateisti kuten edeltäjänsä- tuollainen jonon ohi tuleminen vaikuttaa hyvin epäkristilliseltä.
ei sitäkään teille ole kerrottu.
millainen salamyyry johtajaksi siis tulee- mitä lie 'salakuljettaa' puolueeseen?
- Anonyymi
Eiköhän ne äänet tule haittamaahanmuuton vastustamisella!
- Anonyymi
miksi äänestää ehdokas joka kieltäytyy julkisista vaalikeskusteluista muiden ehdokkaiden kanssa?
- Anonyymi
Tarkoitatko hänen ylhäisyyttään Sanna Marinia!
- Anonyymi
Aloittaja on sossu joka valehtelee
kaikki sossut valehtelevat joskus mutta täällä aika usein
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/rjaaskel/riikka-purra-ei-kannata-pakkoruotsia/
Riikka Purra
Toisin sanoen, en kannata pakkoruotsia, ja koko reliikki pitäisi poistaa koulusta. En ole koskaan pakkoruotsia politiikassa muutenkaan edistänyt, vaan kirjoitus, jota aina välillä halutaan revitellä, on kirjoitettu ennen politiikkaan mukaantuloa. Se oli sen aikainen näkemykseni eikä minulle ole vaikeaa myöntää, että erehdyin. En myöskään ymmärtänyt, miten tärkeä asia tämä on niin monille.
Poliittisessa toiminnassani olen useita kertoja nostanut esille ruotsin kieleen liittyviä ongelmia, kuten erityisesti ruotsinkielisellä Pohjanmaalla toteutuvaa suoranaista sortoa suomenkielisiä kohtaan (esimerkiksi Pietarsaari). Olen vastustanut ruotsin palauttamista kirjoitettavaksi ylioppilasaineeksi ja muutenkin pitänyt aihetta esillä. - Anonyymi
ai hän on mielestäs ehdolla persujen puheenohajaksi? voiko noin tehdä?
- Anonyymi
Sosialisti valehtelee taas kuten historia näyttää ennenkin tapahtuneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1961698Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2481551Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281091- 791057
- 741050
- 1171010
- 86991
Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin353876Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose158875- 57842