Kymmeniä aloituksia missä Toyotan itselataavaa täyshypridiä ammattitaidottomat yksinkertaiset herjaa ymmärtämättä koko järjestelmän neroutta. Toyotalla on jo neljännen sukupolven itselataava tekniikka ja kilpailijat eivät ole saaneet tehtyä sitä ensimmäistäkään eikös tämä kerro ja aika paljon. Toyotan täyshypridi kuluttaa aivan uskomattoman vähän noin 3.6 litraa sadalla, kun saksalaiset turboviritelmät noin 8 - 9 litraa sadalla ja kaupungissa yli 10 litraa. Toyotan myynti on sellaista, että ei niitä tarvitse edes mainostaa, kaikki tekniikasta ymmärtävät haluavat Toyotan itselataavan täyshypridin. Toyota on vuosia edellä tekniikassa itselataava täyshypridi ja Toytan kehittämä vetyauto on tekniikat johon koko maailma on menossa. Kilpailijoitten köh köh Dieselit ja bensaturbot on edelliseltä vuosituhannelta ja oikeen muuta ei ole edes tarjolla.
Kateus ja tietämättömyys pistää mollaamaan Toyotaa
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä hönö vetäisee nuo kulutukset? No valitsee pienimmän mitä Toyotalta netistä löytyy ja samalla suurimmat mitä muilta löytyy, ei väliä millaisista autoista on kyse. Voiko epätoivo olla suurempaa?
- Anonyymi
Minulla on saksalainen "viritelmä" eli 115 kW bensaturbo.Auton tietokoneen mukaan 52 tkm matkalla keskinopeus 41 km/ h ja keskikulutus 6,3 l/100 km. Tojot ei ohittele Kehillä eikä motareilla. Asun nippa nappa Kehä 1 ulkopuolella.
- Anonyymi
Pitää kuitenkin ymmärtää ettei tuo keskikulutus näyttö kerro kuin vähän aikaa taaksepäin, vaikka et sitä itse nollaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää kuitenkin ymmärtää ettei tuo keskikulutus näyttö kerro kuin vähän aikaa taaksepäin, vaikka et sitä itse nollaisi.
Kyllä näyttää koko matkalta.
- Anonyymi
Sinä poika se vertaan Toyotan uusimpia muiden vanhoihin autoihin, onko se mitenkään järkevää? Etkö uskalla ottaa verrokiksi uusia eurooppalaisia tai edes uusia muita aasialaisia, no et kun ne pesevät Toyotan mennen tullen, hihii!
- Anonyymi
Onko pointti, kuinka monta valhetta löydät? Kilpailijoilla on paljon parempaa kuin bensalla lataava hyprid, Moottori lehden mitattu keskikulutus Hypridi Corollalle 5,9 litraa sadalla, sama kuin perus bensa-autoilla. Toyota mainostaa TV:ssä jokaisella mainostauolla ja jokaisessa lehdessä, miksi jos ei tarvitse mainostaa? Kilpailijoilla on oikeita sähköautoja 500 - 600 km toimintamatkalla, ladattavia hypridejä jne.
- Anonyymi
Kovat on kuukautiskivut vikavaginarilassa kun Toyota lunasti kaikki mitalisijat. Ei paljoa jäänyt muille jaettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovat on kuukautiskivut vikavaginarilassa kun Toyota lunasti kaikki mitalisijat. Ei paljoa jäänyt muille jaettavaa.
VW 17200 ja Toyo 11000.
Mitä uskovainen tähän?
.
- Anonyymi
Ja miksi sitten myös Toyota valmistaa nyt pitkälti plug-in-hybridejä ja itselataavat hybridit ovat katoamassa myynnistä? Ja muuten, tuo "itselataus" on kaikissa sähköautoissa, myös plug-in-hybrideissä. Toyotalla ei ole yhtäkään tekniikkaa autoissaan mitä kilpailijat eivät jo tekisi.
Väittämäsi "Itselataava" täyshybridi on oikeasti kevythybridi. Itselataus tarkoittaa lähinnä jarrutusenergian talteenottoa, mitä muutkin autot jo tekevät.
Ja Toyotalta tulee ensi vuodesta lähtien useita akkusähköautomalleja. Jopa Toyota siirtämässä tuotekehityksen akkusähköautoihin. Tämän he ovat jo epäsuorasti kertoneet.- Anonyymi
Olen jo pari vuotta ajellut itselataavalla hybridi-Tojotalla. Omien kokemusteni mukaan isompien akkujen ja latausmahdollisuuden lisääminen autoon tekisi sen huonommaksi ja hankalakäyttöiseksi. Tojotan itselataava konsepti on arkikäytössä kaikkein paras ja huolettomin, koska latausaikoja ja -paikkoja ei tarvitse koskaan miettiä. Heinäkuun myyntitilasto kertoi tämän asian selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo pari vuotta ajellut itselataavalla hybridi-Tojotalla. Omien kokemusteni mukaan isompien akkujen ja latausmahdollisuuden lisääminen autoon tekisi sen huonommaksi ja hankalakäyttöiseksi. Tojotan itselataava konsepti on arkikäytössä kaikkein paras ja huolettomin, koska latausaikoja ja -paikkoja ei tarvitse koskaan miettiä. Heinäkuun myyntitilasto kertoi tämän asian selvästi.
En ole automyyja, enkä ollut sitä koskaan, silti on helppo yhtyä edelliseen mielipiteeseen. Vw- sähköauto ainakin olisi kuin venäläisen ruletin peluuta jos merkin lähihistorian huomioi. Vikaa, ongelmia, huijausta ja maailman lyhyimmällä takuulla. Ei juurikaan kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo pari vuotta ajellut itselataavalla hybridi-Tojotalla. Omien kokemusteni mukaan isompien akkujen ja latausmahdollisuuden lisääminen autoon tekisi sen huonommaksi ja hankalakäyttöiseksi. Tojotan itselataava konsepti on arkikäytössä kaikkein paras ja huolettomin, koska latausaikoja ja -paikkoja ei tarvitse koskaan miettiä. Heinäkuun myyntitilasto kertoi tämän asian selvästi.
Miettiminen onkin Toyotan omistajalle kovin vaikeaa ja noita itsetyydyttäviä myydään vain hintansa takia enemmän kuin ladattavia Toyota.
Selittelyjä riittää. Kulutus on se maailman tärkein asia, mutta kun ei ole varaa ladattavan, niin keksitään joku onneton selitys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole automyyja, enkä ollut sitä koskaan, silti on helppo yhtyä edelliseen mielipiteeseen. Vw- sähköauto ainakin olisi kuin venäläisen ruletin peluuta jos merkin lähihistorian huomioi. Vikaa, ongelmia, huijausta ja maailman lyhyimmällä takuulla. Ei juurikaan kiinnosta.
Entä Toyotan lähihistoria? Katkelevia runkoja, kansivikaisia dieseleitä, ruostetta, tulipalojen ennätyksiä, kaapelit sulaa jne.....
- Anonyymi
Toyota on tosiaan tämän hetken paras valinta perheautoksi, pihein, tehokkain ja ylivoimaisesti kestävin.
- Anonyymi
Hihii, ja vitsi lentää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, ja vitsi lentää.
Totuus sattuu skodahönön olemattomaan itsetuntoon.
- Anonyymi
Tuo "itselataava" on kyllä säälittävä mainostermi jos se ei tarkoita sitä että auto itse ajaa latauspisteelle ja kytkee piuhat kiinni.
- Anonyymi
Oot sää kyllä helevetin kekseliäs pelle, ihanko omasta tyhmästä päästä keksit?
- Anonyymi
Termistä voi olla montaa mieltä mutta se kyllä kuvaa asiaa aika hyvin.
Eihän laatminen terminä tarkoita sitä että käyttähän pitäisi jotain tehdä. Eihän bensamoottorisen auton tavallista laturiakaan tarvitse kytkeää käsin akkuun vaan se on siellä aina ja hoitaa itsenäisesti lataamisen.
MUTTA tiedätkö mitä, sinun ei ole pakko tulla Tojotin palstalle potemaan huonoa oloa. Voit ihan vapaasti unohtoo kaikenmaailman Tojottimet.
Jostain syystä kuitenkin sinulla on jokin tarve avautua Tojotin palstalla. kertoisitko vähän mikä tähän mahtaa olla syynä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Termistä voi olla montaa mieltä mutta se kyllä kuvaa asiaa aika hyvin.
Eihän laatminen terminä tarkoita sitä että käyttähän pitäisi jotain tehdä. Eihän bensamoottorisen auton tavallista laturiakaan tarvitse kytkeää käsin akkuun vaan se on siellä aina ja hoitaa itsenäisesti lataamisen.
MUTTA tiedätkö mitä, sinun ei ole pakko tulla Tojotin palstalle potemaan huonoa oloa. Voit ihan vapaasti unohtoo kaikenmaailman Tojottimet.
Jostain syystä kuitenkin sinulla on jokin tarve avautua Tojotin palstalla. kertoisitko vähän mikä tähän mahtaa olla syynä?Miksi oikeiden autojen palstoilla ei käydä samaa paskanjauhantaa päivästä toiseen? Johtuisiko siitä, että niiden omistajilla ei ole tarvetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Termistä voi olla montaa mieltä mutta se kyllä kuvaa asiaa aika hyvin.
Eihän laatminen terminä tarkoita sitä että käyttähän pitäisi jotain tehdä. Eihän bensamoottorisen auton tavallista laturiakaan tarvitse kytkeää käsin akkuun vaan se on siellä aina ja hoitaa itsenäisesti lataamisen.
MUTTA tiedätkö mitä, sinun ei ole pakko tulla Tojotin palstalle potemaan huonoa oloa. Voit ihan vapaasti unohtoo kaikenmaailman Tojottimet.
Jostain syystä kuitenkin sinulla on jokin tarve avautua Tojotin palstalla. kertoisitko vähän mikä tähän mahtaa olla syynä?"Tuo "itselataava" on kyllä säälittävä mainostermi jos se ei tarkoita sitä että auto itse ajaa latauspisteelle ja kytkee piuhat kiinni."
Idiootti! Missä on väitetty että on itseajava ja itse kytkee jotain piuhoja jonnekkin?
Silti vaan osaa latautua ja säästää bensaa melkein puolet, ajotavoista riippuen, eikä tarvi uhrata ajatustakaan minkään laturin etsimiseen. 3,8 litraa sadalla tietokone näytti edellisen matkan jälkeen, Aika vähän minusta! Systeemi vaan on niin hieno ja monimutkainen ettei rölli tajua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Termistä voi olla montaa mieltä mutta se kyllä kuvaa asiaa aika hyvin.
Eihän laatminen terminä tarkoita sitä että käyttähän pitäisi jotain tehdä. Eihän bensamoottorisen auton tavallista laturiakaan tarvitse kytkeää käsin akkuun vaan se on siellä aina ja hoitaa itsenäisesti lataamisen.
MUTTA tiedätkö mitä, sinun ei ole pakko tulla Tojotin palstalle potemaan huonoa oloa. Voit ihan vapaasti unohtoo kaikenmaailman Tojottimet.
Jostain syystä kuitenkin sinulla on jokin tarve avautua Tojotin palstalla. kertoisitko vähän mikä tähän mahtaa olla syynä?Toyota Toyota Toyota... Ei tarvii mennä toy ota palstalle, kun autot palstalla 9 juttuu 10:stä kehutaan vaan Toyotaa. Toivoisin tasapuolista kehumista kaikista muistakin merkeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Termistä voi olla montaa mieltä mutta se kyllä kuvaa asiaa aika hyvin.
Eihän laatminen terminä tarkoita sitä että käyttähän pitäisi jotain tehdä. Eihän bensamoottorisen auton tavallista laturiakaan tarvitse kytkeää käsin akkuun vaan se on siellä aina ja hoitaa itsenäisesti lataamisen.
MUTTA tiedätkö mitä, sinun ei ole pakko tulla Tojotin palstalle potemaan huonoa oloa. Voit ihan vapaasti unohtoo kaikenmaailman Tojottimet.
Jostain syystä kuitenkin sinulla on jokin tarve avautua Tojotin palstalla. kertoisitko vähän mikä tähän mahtaa olla syynä?Termistä voi olla montaa mieltä mutta se kyllä kuvaa asiaa aika hyvin.
Eihän laatminen terminä tarkoita sitä että käyttähän pitäisi jotain tehdä. Eihän bensamoottorisen auton tavallista laturiakaan tarvitse kytkeää käsin akkuun vaan se on siellä aina ja hoitaa itsenäisesti lataamisen.
MUTTA tiedätkö mitä, sinun ei ole pakko tulla Tojotin palstalle potemaan huonoa oloa. Voit ihan vapaasti unohtoo kaikenmaailman Tojottimet.
Jostain syystä kuitenkin sinulla on jokin tarve avautua Tojotin palstalla. kertoisitko vähän mikä tähän mahtaa olla syynä?
*********
On aivan ymmärrettävää, että VAG-miehet tulevat purkamaan Tojota-palstalle pahaa oloaan myyntitilastojen julkaisemisen jälkeen. He yrittävät soperrella vaikka mitä sekavuuksia, mutta heidän oikea tavoitteensa olisi päästä tyytyväisten Tojota-miesten joukkoon tasavertaisina kavereina. Hekin haluaisivat olla voittajien leirissä.
Sekin olisi heille mahdollista, jos he vain menisivät Tojota-liikkeeseen tilaamaan itselleen uuden varmatoimisen hybridi-Tojotan. Toimitusajat eivät ole mahdottoman pitkiä, sillä Tojota-tehtaalla homma osataan. Paha olo VAG-miehiltä kaikkoaa heti, kun he pääsevät ajelemaan täysin nykäyksettömästi kulkevalla hybridi-Tojotalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota Toyota Toyota... Ei tarvii mennä toy ota palstalle, kun autot palstalla 9 juttuu 10:stä kehutaan vaan Toyotaa. Toivoisin tasapuolista kehumista kaikista muistakin merkeistä.
Toyota Toyota Toyota... Ei tarvii mennä toy ota palstalle, kun autot palstalla 9 juttuu 10:stä kehutaan vaan Toyotaa. Toivoisin tasapuolista kehumista kaikista muistakin merkeistä.
********
Periaatteessa olen samaa mieltä, että autopalstoilla saa vapasti vapaasti kehua kaikkia merkkejä, mikäli vain kehuttavaa huonommistakin merkeistä löytyy. Meikäläinen rehellinen Tojota-papparainen joutuu kehumaan vain Tojotaa, sillä jos kehuisin muita automerkkejä, niin joutuisin silloin valehtelemaan. Pidän rehellisyyttä niin suuressa arvossa, että en päästä huuliltani yhtään valhesanaa. Tämän vuoksi voin täällä kehua vain toimintavarmaa hybridi-Tojotaa.
- Anonyymi
Vaikka usein kuuleekin aivan järjettömiä mielipiteitä, on kuitenkin tosiasia, että Toyota itselataava Hybridi parantaa huomaamattomia haittatekijöitä.
Jotta emme unohtaisi yhteisön pyrkimyksiä, todettakoon, että Toyota itselataava Hybridi ennakoi osaltaan liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.
Vaihtelevalla menestyksellä myös Toyota itselataava Hybridi auttaa käyttäjää ymmärtämään yleisesti sovittuja ja toimiviksi todettuja organisaatio- ja johtamismallin muodollisuuksia.
Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että Toyota itselataava Hybridi mallintaa kokonaiskuvaa käyttäen hyödykseen esimerkiksi järjestelmän ulkopuolelle jääneitä epäonnistuneita prosesseja.
Käytännön täytyy turvautua tarkoituksenmukaisiin keinoihin, jos Toyota itselataava Hybridi rauhoittaa viimeaikaisia absurdeja väittämiä.
Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että Toyota itselataava Hybridi parantaa ongelmanratkaisukyvyn huipentumaa.
Kaikesta huolimatta Toyota itselataava Hybridi ennakoi osaltaan peräänkuulutettua lakonisuutta.
Universaalista näkökulmasta katsoen Toyota itselataava Hybridi panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta yleispätevien toimintaohjeiden tavanomaisia käyttökohteita.
Eräitä yksityiskohtia lukuunottamatta Toyota itselataava Hybridi rauhoittaa liian vähäisiä tuotannollisia resursseja.
Lienee sanomattakin selvää, että Toyota itselataava Hybridi noudattaa epäilemättä ideatasolla organisaatiossa toimivien vastuunalaista asennetta.
Kaikesta huolimatta Toyota itselataava Hybridi näyttää todeksi runsain määrin esiintyvää suurpiirteisyyttä sekä rauhattomuutta.
Matemaatikotkaan eivät kysele mitä numerot ovat, mutta Toyota itselataava Hybridi yksinkertaistaa laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä.
Tapahtumat viime aikoina osoittavat, että Toyota itselataava Hybridi antaa mahdollisuuden parantaa huonoja taloudellisia ja hallinnollisia oloja.- Anonyymi
Tää oli todella hyvä tarina. Kirjoittajassa ainesta Kokoomuksen jäseneksi Orvon, Vapaavuoren, Käteisen, Stubbin ym. kaveriksi.
- Anonyymi
"Diipadaapadiipadaapamainosjorinaadiipadaapa"
Moottorilehti mittasi Corollan kulutukseksi 5,9 litraa. Se kertoo että tojot kuluttavat aivan yhtä paljon kuin muiden kaikkein huonoimmat vanhat ratkaisut eli bensapolttimet.
Muilla on tarjota ladattavia ja täyssähköautoja jotka pitävät tuollaisia polttoainekuluja täysin pilkkanaan. Puhutaan kertaluokkaa paremmista arvoista kustannuspuolella ja nollapäästöistä.
- Anonyymi
"Tojotan itselataava konsepti on arkikäytössä kaikkein paras ja huolettomin, koska latausaikoja ja -paikkoja ei tarvitse koskaan miettiä."
Ymmärrän että pienikin miettiminen sattuu tojotistin pieneen mieleen. Meille joille ajattelu ja miettiminen ei satu päähän kelpaa kyllä kilometrit yhdellä viidesosalla tojon bensakuluista.- Anonyymi
"Tää oli todella hyvä tarina. Kirjoittajassa ainesta Kokoomuksen jäseneksi Orvon, Vapaavuoren, Käteisen, Stubbin ym. kaveriksi."
Nonnii, nyt on ymmärretävissä sun vähä-älyisyys ja kateus kaikkea kohtaan. Villi arvaukseni on että olet joku vihervasuri jolle maito tulee kaupasta ja sähkö töpselistä. Vanha kunnon stalinisti, da,da, skodada!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tää oli todella hyvä tarina. Kirjoittajassa ainesta Kokoomuksen jäseneksi Orvon, Vapaavuoren, Käteisen, Stubbin ym. kaveriksi."
Nonnii, nyt on ymmärretävissä sun vähä-älyisyys ja kateus kaikkea kohtaan. Villi arvaukseni on että olet joku vihervasuri jolle maito tulee kaupasta ja sähkö töpselistä. Vanha kunnon stalinisti, da,da, skodada!!!Arvaas skodahönöboy uudestaan eli osuiko vai ei? Ei osunut. Uutta kehiin vaan hönö!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaas skodahönöboy uudestaan eli osuiko vai ei? Ei osunut. Uutta kehiin vaan hönö!
Eikö tänään ollutkaan amiksessa kivaa vai mistä tuo purkaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tää oli todella hyvä tarina. Kirjoittajassa ainesta Kokoomuksen jäseneksi Orvon, Vapaavuoren, Käteisen, Stubbin ym. kaveriksi."
Nonnii, nyt on ymmärretävissä sun vähä-älyisyys ja kateus kaikkea kohtaan. Villi arvaukseni on että olet joku vihervasuri jolle maito tulee kaupasta ja sähkö töpselistä. Vanha kunnon stalinisti, da,da, skodada!!!"Nonnii, nyt on ymmärretävissä sun vähä-älyisyys ja kateus kaikkea kohtaan. Villi arvaukseni on että olet joku vihervasuri jolle maito tulee kaupasta ja sähkö töpselistä. Vanha kunnon stalinisti, da,da, skodada!!!"
Pistetäänpä todellisuushattu päähän. Tojolla ajaessa kaikki energia tulee fossiilisesta öljystä.
Nykyaikainen auto liikkuu fossiiilivapaalla sähköllä. Tämän takia tojon fossiilipolttimien myynti kiellettiin. Skodan sähköautot ja biokaasulla kulkevat autot jatkavat.
- Anonyymi
Tietämätön ei osaa kadehtia mutta jos kuitenkin tietää ja tieto on tuskaa niin silloin se kateus iskee ja pascanviskonta alkaa niinkuin voimme joka kuukauden alussa todeta.
- Anonyymi
Kuka on kateellinen jopa 25000 euroa maksavasta kovamuovisesta Yariksesta?
- Anonyymi
Vaarit ostavat ensimmäisen uuden auton ja ovat siitä kovin ylpeitä, vaikka se onkin vain kehno Toyota.
- Anonyymi
Miksi sitten olet tällä palstalla?
Olet joko kade tai henkisesti häriintynyt.
- Anonyymi
Toyotahönö on niin köyhä, että hän luulee että meille paremmilla autoilla ajaville merkitsee joku litra tai pari sinne tänne jotain. Litra maksaa alle 2 euroa. Me ajelemme mukavilla ja suorituskykyisillä autoilla joilla ajaminen on nautinto ja siitä maksaa mielellään, tosin Toyotaa paremman saa sitä halvemmallakin.
- Anonyymi
Jos VAG kuskeille litrat ei vaikuta niin miksi VAG satsaa niin paljon sähköautoihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos VAG kuskeille litrat ei vaikuta niin miksi VAG satsaa niin paljon sähköautoihin?
Nyt tais mennä viilunkivaakenitrollipellelle jauhot suuhun kun ei osannut vastata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos VAG kuskeille litrat ei vaikuta niin miksi VAG satsaa niin paljon sähköautoihin?
"Jos VAG kuskeille litrat ei vaikuta niin miksi VAG satsaa niin paljon sähköautoihin?"
Fossiilisten polttaminen tappaa koko maapallon. Siksi vastuulliset autonvalmistajat tekevät sähköautoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jos VAG kuskeille litrat ei vaikuta niin miksi VAG satsaa niin paljon sähköautoihin?"
Fossiilisten polttaminen tappaa koko maapallon. Siksi vastuulliset autonvalmistajat tekevät sähköautoja."Siksi vastuulliset autonvalmistajat tekevät sähköautoja."
Toyota tekee vain bensa-autoja. Japanilaiset ovat myös valaantappajia. Sama linja jatkuu. Tapetaan koko maailma rahan takia.
- Anonyymi
Aloittajasta. Nyt on Toyotahönöllä jatkuva hätä ja kateus päällä. Osta länsiauto, niin helpottaa.
- Anonyymi
No mutta vaikka kuinka yrität venkoilla ja suhmuroida, niin ei se tosiasia siitä miksikään muutu että Toyota on Suomen ja koko maailman suosituin ja ostetuin auto. Kansa ja kansat ovat näin asian päättäneet. Ikävä sulle mutta mielenrauhaa muille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636093
Tappo Kokkolassa
Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap253866Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?
Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei2522218Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti
Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei261870MAKEN REMPAT
Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna261313- 951276
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille
Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel3041067Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan
5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee541010Välillä käy mielessä
olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.76949Mulla on kyllä
Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..35888