Kertokaapas joku, kun olette maksanut ensin puolen tunnin hieronnan, ketä on hierottu se puoli tuntia??
10 min ja sitten ollaan munissa kiinni ja kysellään, hierotaanko tämä. Siitä pyydetään jopa 100 euroa ja sitten alkaa hirveä tinkiminen.
Kyllä minä läksyni oppinut ja pysyttelen tzekkitytöissä. Niiden puhelimessa sovitut jutut pitää paikkansa. Kuinka moni thaikkuhuora antaa kuitin olemattomasta hieronnasta?
Thaikku huorat.
7
1759
Vastaukset
- Anonyymi
Oon 30v kundi, kävin kokeilemassa päiväsaikaan juuri hierontaa ja happyendit käsin. No, nainen oli tympein ikinä tapaamani ihminen, vaikka olin ystävällinen kaiken aikaa. Hieronta oli lääppimistä ja akka tivasi jatkuvasti, joko hän runkkaa hyvän olon. Ensinmäinen ja viimeinen kerta thai paikassa, toista maata ovat suomi ja muissa ulkkareissa.
- Anonyymi
Monenlaisia kokemuksia. Hyviä ja huonoja. Ei voi yleistää.
- Anonyymi
Pyytävät 150 Ecua tavan hommista. Tzekkitytöt antavat jo sillä rahalla työntyä tiukempaan. Menisivät takaisin sinne kotimaahansa keräämään riisiä 8 ecun päiväpalkalla ja me tyhmät Suomalaiset maksamme vaan. Kyl ne osaa kusettaa Suomalaista junttia.
- Anonyymi
Lopettakaa niiden käyttö!! silloin ne siirtyy toiseen maahan.
- Anonyymi
Suomen poliisi tekee tärkeää työtä. Kyttää pusikossa föönin kans ylinopeutta ajavia ja samaan aikaan Suomessa rehottaa ihmiskauppa Thaimaalaisten turistiviisumilla tekemillä töillä. Joku järjestyshän se olla pitää.... Marjanpoimijat ymmärrän ja nostan heille hattua, mutta en näille thaikkuhuorille, jotka olevinaan hierojia. No... hierojia kylläkin.
- Anonyymi
Suomessa on taikkuja jo tosi paljon hieromassa, joka kaupungissa vähintäin yksi usein monta hieromoa jopa pikku kaupungeissa Mikkelissä puolisen tusinaa.
- Anonyymi
Thaikkujen nussiminen ei oo kivaa. Ne on niin teennäistä ja halpoja. Niitä vetää kaikki. Ei yhtään luonnetta. Pelkkä patja ja kassien tyhjennyt. Huono maku suuhun vaan jää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091