Kuinka paljon niitä on kolmen vuoden kuluttua kun kehitys jatkuu joka tapauksessa rajuna?
https://www.is.fi/autot/art-2000008166844.html
Täyssähköautojen ensirekisteröinnit ovat lähes 20-kertaistuneet kolmessa vuodessa
13
82
Vastaukset
Iltasanomat laskee sähköautoiksiei-ladattavat hybridit 175 kpl. 644 dieseliä ja 175 dieselhybridiä on enemmän kuin 750 täyssähköä.
- Anonyymi
Höpö höpö. Ei laske.
2021 heinäkuussa myytiin 750 täyssähköautoa ja 2018 heinäkuussa taas 38.
750/38 = 19,74.
Ilta-sanomat laski aivan oikein. - Anonyymi
Miksi väität tuollaista? Onneksi edellä on korjaus.
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ei laske.
2021 heinäkuussa myytiin 750 täyssähköautoa ja 2018 heinäkuussa taas 38.
750/38 = 19,74.
Ilta-sanomat laski aivan oikein.Niinpä, oonko muuta väittänyt. Iltasanomat: "Täyssähköhenkilöautojen rekisteröintimäärä ohitti dieselit ensi kertaa viime toukokuussa, ja kehitys on jatkunut samanlaisena sen jälkeen.
Heinäkuussa Suomessa ensirekisteröitiin 750 täyssähköautoa, kun dieselkäyttöisten henkilöautojen määrä jäi 644:ään."
Jos toukokuussa rekisteröitiin 1159 dieseliä ja 962 täyssähköä ja heinäkuussa rekisteröitiin 819 dieseliä ja 750 täyssähköautoa, niin kyllä ISn juttu on höpöhöpöä.
https://trafi2.stat.fi
- Anonyymi
Siitä vaan nyt jatkatte, niin kyllä se ilmasto mahtaa alkaa jäähymään.
- Anonyymi
Kolmen vuoden päästä täyssähköjen kuukausimyynnit ovat sellaista 3000 kpl/kk.
- Anonyymi
Täyssähköhenkilöautojen rekisteröintimäärä ohitti dieselit ensi kertaa viime toukokuussa, ja kehitys on jatkunut samanlaisena sen jälkeen.
Heinäkuussa Suomessa ensirekisteröitiin 750 täyssähköautoa, kun dieselkäyttöisten henkilöautojen määrä jäi vain 644:ään.
https://demokraatti.fi/tayssahkoautot-hurauttivat-heinakuussa-dieselautojen-ohi-ensirekisterointien-maarassa/- Anonyymi
Dieselien rekisteröinnit utlevat puotomaan aivan olemattomiin. Heinäkuussa enää ensirekisteröitiin644 nokikonetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dieselien rekisteröinnit utlevat puotomaan aivan olemattomiin. Heinäkuussa enää ensirekisteröitiin644 nokikonetta.
Onpa menneet alas. Vain 644 dieseliä. Loppu häämöttää ja käytössä oleville ei ole kysyntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa menneet alas. Vain 644 dieseliä. Loppu häämöttää ja käytössä oleville ei ole kysyntää.
Kysyntä loppuu, joten autot ovat arvottomia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa menneet alas. Vain 644 dieseliä. Loppu häämöttää ja käytössä oleville ei ole kysyntää.
Jes! Sähköautot rules!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyntä loppuu, joten autot ovat arvottomia.
Päinvastoin, käytetyt dieselit ovat kovin kysyttyjä, eikä kannata unohtaa niitä uudehkoja dieseleitä joita tuodaan isoja määriä Euroopasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin, käytetyt dieselit ovat kovin kysyttyjä, eikä kannata unohtaa niitä uudehkoja dieseleitä joita tuodaan isoja määriä Euroopasta.
Osittain jo sen takia, että dieselin käyttö on vielä halvempaa kuin bensan käyttö, jos ajaa paljon. Mutta käytettynä saatavien dieselien määrä vähenee ja vanhenevat, koska dieselien myynti on romahtanut koko Euroopassa. Ei noita diesel-autoja käytettyihin autoihinkaan ilmesty, jos niitä ei osteta uutena. Toki väheneminen käytetyissä autoissa tapahtuu hitaasti, mutta se tulee tapahtumaan.
Tämä käytettyjen dieselien suosio on todennäköisesti väliaikainen ilmiö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394