Rölli jolla housuissa iso pölli

Anonyymi

Mulla on sulle nyt kaksi eri ”hajatelmaa” silleesti et saat taas pakertaa ketjun täydeltä formulaa täysin hävitykseksi ketjuni.

1. Ostin tänään ärrältä 3 fazerin 80 G suklaalevyä 4 eurolla. Otin kolmee eri makua.

Mitä se kertoo musta et mun oli avattava kaikki ja maistettava jokaisesta levystä vähän, kun halusin tietää mistä tykkään eniten?

2. Suklaata kahvin ja ärrältä ostetun täytetyn croissun syömisen ohella selailin s24: ikävä ”pastaa” ja sivusilmällä kaunareitakin.

Mitä se kertoo musta et mulla alkoi sivusilmälläkin seurattuna kiehuun kaunareiden saman asian jankkaamiseen?

Brooke jauhoi varmaan 3 kuukautta putkeen ettei luota Thomasin rehellisyyteen vaan uskoo et sillä on edelleen pakkomielle brooken tyttäreen Hopeen.

Joo joo tullu selväks jo varmaan huhtikuussa brooken kanta. Tartteeko sitä jauhaa kun ei se puhetta suoltamalla siitä muutu! Tekoja tekoja

Enemmän tekoja

15

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin noissa tapauksissa seura tekee kaltaisekseen ,yksi sanoo et oon epämiellyttävä niin toisot komppaa mukana näin se on ja tulee olemaan niin kauan kun huom viisaammat ja järkevämmän ihmiset lopettavat sen ja ihan oikeesti sama mulle jos siinä käytetään suurinta valtaa mitä on käytettävissä lue suurinta voimaa niinkuin armeijassa 😄

• Anonyymi

Siis rölli mähän kiihdyn suhun joka viikko täällä ja tulitan sut tohjoksi jos provoot liikaa. Tulinen luonne tarpeeks ärsytettynä. Et taida tietää et oon sama joka välillä raivostuu sulle niin et hakkaan sun päätä irti.

Sama ihminen voi olla montaa asiaa. Mukava ja vihainen. Ei oo olemassa pelkästään hyvää ja pelkästään huonoa ihmistä eikä huono minä ole Tarjasi ja Hyvä sinun Satusi vaan yks ihminen voi olla eri tunnetiloissa erilainen.

Se on sitä ihmisyyttä.

Lisäksi olet epämiellyttävä kun haluat olla, varmasti tiedät itsekin osaavasi olla sitä tahtoessas.

Mutta on sulla se toinen viisas ja jopa söpö puolikin.

Esim. ”Kuristan ja hakkaan lumihiutaleita”

• Anonyymi

Kuinka iso pölli ja mistä tiedät?

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valtava. Kuin tukki! Tämmönen

https://youtu.be/7tSuH6tJHkQ

😂😂 sul on mieletön huumorintaju! Nauroin koko videon ajan!

• Muistelen, että se formulalla täyttynyt ketju oli minun ketjuni. Sinulla näyttää olevan lyhyempi muisti vai lieneekö jo alkava muistisairaus. Ei ollenkaan haittaa. Saat rauhassa omia ketjujani ja lainata sanomisiani, jos kerran et omia keksi. Röllit ja pöllit saat myös pitää ihan itselläsi. Kuulostaa niin tasottomalta !

Hyvää illanjatkoa 😂

• Anonyymi

Rölli oot joskus vähän outo kun yrität olla näsä, reikäkauhalla, josta pointti valuu ulos.

• Anonyymi kirjoitti:

Rölli oot joskus vähän outo kun yrität olla näsä, reikäkauhalla, josta pointti valuu ulos.

Sinun ongelmasi on se, että en ole rölli. Toinen on se, ettet ymmärtänyt pointtia. Se kun vaatii jonkunasteista älykkyyttä. Niinkuin senkin huomaaminen että vastaamalla minulle vastauksesi jää profiilini historiatietoihin.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sinun ongelmasi on se, että en ole rölli. Toinen on se, ettet ymmärtänyt pointtia. Se kun vaatii jonkunasteista älykkyyttä. Niinkuin senkin huomaaminen että vastaamalla minulle vastauksesi jää profiilini historiatietoihin.

Selvä provohan toi on väittää anonyymin kaikki kirjoitukset olevan sun.

Kaikki kirjoittajan on tyhmä täällä anonyymejä paitsi rekatut. Eli omit siis kaikki anonyymit sun tekeleiksi

Siinä vasta röllillä kunnon provo johon ei usko kyllä kukaan. Ei edes 2 vuotias mee tohon

• Anonyymi kirjoitti:

Selvä provohan toi on väittää anonyymin kaikki kirjoitukset olevan sun.

Kaikki kirjoittajan on tyhmä täällä anonyymejä paitsi rekatut. Eli omit siis kaikki anonyymit sun tekeleiksi

Siinä vasta röllillä kunnon provo johon ei usko kyllä kukaan. Ei edes 2 vuotias mee tohon

Nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään mitä tässä haluttiin sanoa. Minä en ainakaan omi kenenkään anonyymin kirjoituksia koska osaan ihan itse kirjoittaa. Ehkä ei kannattaisi kommentoida jos ei ymmärrä mistä on kysymys.

Tässä aloituksessa sana "hajatelma" ei ole suomea ja se on lainausmerkeissä koska olen itse käyttänyt sitä ensimmäisen kerran lyhennelmänä sanoista hajamielinen ajatus.

Toisekseen formula ketjua tuli minun akoitukseeni Kimi Räikkösen elämänkerrasta. Siitä jäi todiste profiiliini niinkuin kaikista vastauksistakin jotka kirjoituksiini tulee. Tässä esim. On linkki formulaketjuun:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17060166/hotakaisen-kirjoittama

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään mitä tässä haluttiin sanoa. Minä en ainakaan omi kenenkään anonyymin kirjoituksia koska osaan ihan itse kirjoittaa. Ehkä ei kannattaisi kommentoida jos ei ymmärrä mistä on kysymys.

Tässä aloituksessa sana "hajatelma" ei ole suomea ja se on lainausmerkeissä koska olen itse käyttänyt sitä ensimmäisen kerran lyhennelmänä sanoista hajamielinen ajatus.

Toisekseen formula ketjua tuli minun akoitukseeni Kimi Räikkösen elämänkerrasta. Siitä jäi todiste profiiliini niinkuin kaikista vastauksistakin jotka kirjoituksiini tulee. Tässä esim. On linkki formulaketjuun:
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17060166/hotakaisen-kirjoittama

Se on uuno
        Turhapurosta pässi

• Anonyymi kirjoitti:

Se on uuno
        Turhapurosta pässi

Millainen ihminen kykenee katsomaan jotain Turhapuroa niin tarkkaan että omii sieltä sanojakin. Eipä ihme että aloituksetkin menee sekaisin 🤔👎

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Millainen ihminen kykenee katsomaan jotain Turhapuroa niin tarkkaan että omii sieltä sanojakin. Eipä ihme että aloituksetkin menee sekaisin 🤔👎

Katoin lapsena kaikki speden elokuvat moneen kertaan

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mun suosikkeja oli koeputkiaikuinen ja simon enkelit, kliffaa hei ja uunon aviokriisi

• Anonyymi

Niin ja rölli mitä SE kertoo musta et mä oon vahingoniloinen pirkanmaan 20-30 v bilettäjien ja irtosuhteilijoiden joutumisesta sairaalahoitoon baareissa nuoleskeluista ja vallattoman elimen käytön takia saamansa koronan takia?

Oonko mä ehkä vähän halukas näkeen kun tyhmillä kirvelee virheet nahoissa?

aloittajalta siiis vielä lisää jotta rölli innostuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      461
      2805
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2645
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      269
      1582
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1184
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      440
      1121
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      960
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      928
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      889
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      875
    Aihe