Nähnyt paljon elämää ja täällä asuu paljon juoppoja sun muuta erikoisia hyypiöitä.
Miksi kangasalla asuu niin erikoisia ihmisiä.
16
1367
Vastaukset
- Anonyymi
Entinen sahalahtelainen ja nykyään kuhmalahtelainen x palomies siinä vasta erikoinen pieni setä.
- Anonyymi
Sukusiitos.
- Anonyymi
Isi antaa.....aaaäa
- Anonyymi
Kiikari Pekasta vai?
- Anonyymi
Ei se ole sellainen vaan hmoilainen.
- Anonyymi
Minun canon kuvaa teitä pölhöjä.
- Anonyymi
Instaan ja naamakirjaan,
- Anonyymi
hällä sielu lepää, kun saa kuunnella mua.
- Anonyymi
Määrittele "erikoinen" mikä se on? Minäkin olen nähnyt paljon elämää, mutta en lähtisi haukkumaan ihmisiä erikoisiksi tai hyypiöiksi sen takia.
Maailmassa on yli 7 miljardia ihmistä ja kaikki on erillaisia kuin minä, mutta yksikään ihminen ei silti ole hyypiö tai erikoinen. Vain erillainen kuin minä. Ja niin pitkään kuin kukaan ei tahallaan tee mitään vahingollista toisille ihmisille niin kaikilla ihmisillä on oikeus olla juuri sellaisia kuin kasvatus, erillainen geeniperimä ja elämä on sattunut heistä muovaamaan. Annetaan kaikkien kukkien kukkia rauhassa ja ei haukuta toisia syyttäsuotta, kiitos. - Anonyymi
Aina kannattaa mennä töihin eikä olla liikaa mutsin kainalossa.
- Anonyymi
Kallentien omakotitalossa asuu hyvin erikoista väkee..hyvä.kun käy ulkona kerran kuussa. Eikä kehtaa käydä meidän kyläkaupassa hyvin erikoista sorttia.
- Anonyymi
Älä tipu ikkunasta kun niin valaisee.
- Anonyymi
No kuka siellä akkunassa vartijjoi?
- Anonyymi
Siitä syystä, että erilaisuus mahdollistaa tunnistamisen. Jos ihmiset olisivat samanlaisia, niin olisi mahdotonta tietää kenen kanssa on tekemisissä.
- Anonyymi
Pöllöhän se on .
- Anonyymi
katto kassinen vai?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983