sain op visa debit kortin ja tyhmänä menin ja kirjoitin nimeni siihen valkoiselle magneetti raidalle, en ole vielä käyttänyt tai yrittänyt käyttää korttiani, mutta onko se nyt rikki tai pilalla?
onko korttini pilalla?
4
75
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, se valkoinen raita on juuri nimenkirjoitusta varten. Magneettiraita on musta. Tosin niitä ei enää ole paljoakaan ja uusissa korteissa ei kai laisinkaan, koska ne olivat turvallisuusriski.
- Anonyymi
mulla on takaosa musta ja magneettiraita valkoinen niin se kai ainakin jossain korteissa nykyään on, että kyllä se nimi siinä magneettiraidassa on
- Anonyymi
Ei magneettiraidalle mitään tiettyä väriä ole, kortin muusta ulkoasusta riippuen voi hyvinkin olla valkoinen. Sen sijaan se kyllä valitettavasti vielä toistaiseksi korteissa on, kun ihan joka paikassa ei ole sirumaksupäätteitä. Se haittaako magneettijuovan allekirjoittaminen nyt niin kauheasti riippuu siitä että kuinka voimallisesti kynää painoi ja onko mahdollisesti matkustamassa paikkaan, jossa kortteja vielä luetaan magneettijuovalta. Jos enimmäkseen seuraavan kolmen vuoden aikana on Suomessa / Euroopassa niin tuolla nyt suurempaa merkitystä ole.
- Anonyymi
Nykyään ei ole enää magneettikuvaa vaan pelkkä siru ja NFC antenni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708