jotka uhosivat hamstraavansa lisää osakkeita toissa keväänä?
Mitä kuuluupi osakesijoittajille
12
935
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan aika hyvää.Osakkeiden hinnat on kaksin-kolmin kertaistunut tässä ajassa.Onnittelut hyvistä ostoksista.
- Anonyymi
Onnittelut hienosta saavutuksesta!
- Anonyymi
Pohjat oli 23.3. 2020 maanantaina
huhtikuussa aloitin ostot mitä nyt löytyi
salkku sen jälkeen noussut yli 200%
eli jokaisesta 10 000 sijoituksesta olen saanut arvoksi nyt noin 33 000
tänävuonna maksimissaan kävi yli 40% nousuna mutta nyt on kuukauden verran tulut alas jonnekin 36% tienoille
KEHOITAN VAROVAISUUTEEN usa on niin valtavan korkea
En ole teiltä päin mutta suku on Riitiala ja Kovelahti ja Mansoniemi on tuttuja paikkoja lapsuudesta Urrilan meijeri sitten myllyssä käytiin oliko Kovesjoella päin
Välikylä Jämijärvi Porin rata ...- Anonyymi
Hyvin olet osannut valkata osakkeesi. Yleisindeksi on noussut vasta vajaat 100 prossaa. Eli tuplauksen teki ihan kuka vaan. Sen tiiän että Mäkiketelät suku kaverit pisti muutaman millin kiinni kevät -20. Ne ostokset poikinut 5,7 milliä. Kuulin vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin olet osannut valkata osakkeesi. Yleisindeksi on noussut vasta vajaat 100 prossaa. Eli tuplauksen teki ihan kuka vaan. Sen tiiän että Mäkiketelät suku kaverit pisti muutaman millin kiinni kevät -20. Ne ostokset poikinut 5,7 milliä. Kuulin vaan.
puhuivt sinulle pökälekasan painosta ja sen kehityksestä se on mäki-ketelöiden
ainooa osaamisalue
- Anonyymi
Ihan hyväähän tässä, kaikki mukavassa nousussa.
- Anonyymi
pekan prinssinakki nousussa kun jambee ajattelee
- Anonyymi
Se totuus ei ole muuttunut miksikään.
- Anonyymi
Viisaat ihmiset osti osakkeita puolitoista vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297