Mitä kuuluupi osakesijoittajille

Anonyymi

jotka uhosivat hamstraavansa lisää osakkeita toissa keväänä?

12

935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan aika hyvää.Osakkeiden hinnat on kaksin-kolmin kertaistunut tässä ajassa.Onnittelut hyvistä ostoksista.

• Anonyymi

Onnittelut hienosta saavutuksesta!

• Anonyymi

Pohjat oli 23.3. 2020 maanantaina
      huhtikuussa aloitin ostot mitä nyt löytyi
      salkku sen jälkeen noussut yli 200%
      eli jokaisesta 10 000 sijoituksesta olen saanut arvoksi nyt noin 33 000

tänävuonna maksimissaan kävi yli 40% nousuna mutta nyt on kuukauden verran tulut alas jonnekin 36% tienoille

KEHOITAN VAROVAISUUTEEN usa on niin valtavan korkea

En ole teiltä päin mutta suku on Riitiala ja Kovelahti ja Mansoniemi on tuttuja paikkoja lapsuudesta Urrilan meijeri sitten myllyssä käytiin oliko Kovesjoella päin
      Välikylä Jämijärvi Porin rata ...

• Anonyymi

Hyvin olet osannut valkata osakkeesi. Yleisindeksi on noussut vasta vajaat 100 prossaa. Eli tuplauksen teki ihan kuka vaan. Sen tiiän että Mäkiketelät suku kaverit pisti muutaman millin kiinni kevät -20. Ne ostokset poikinut 5,7 milliä. Kuulin vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin olet osannut valkata osakkeesi. Yleisindeksi on noussut vasta vajaat 100 prossaa. Eli tuplauksen teki ihan kuka vaan. Sen tiiän että Mäkiketelät suku kaverit pisti muutaman millin kiinni kevät -20. Ne ostokset poikinut 5,7 milliä. Kuulin vaan.

puhuivt sinulle pökälekasan painosta ja sen kehityksestä se on mäki-ketelöiden
        ainooa osaamisalue

• Anonyymi

Ihan hyväähän tässä, kaikki mukavassa nousussa.

• Anonyymi

pekan prinssinakki nousussa kun jambee ajattelee

• Anonyymi

Se totuus ei ole muuttunut miksikään.

• Anonyymi

Viisaat ihmiset osti osakkeita puolitoista vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      91
      3829
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1989
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1803
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1672
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1493
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      102
      1493
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1478
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1432
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1344
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1297
    Aihe