Ihmettelin tässä kun hävittäjä lensi yli, että mitähän nyt kunnioitetaan. Yleensä näistä on ollut uutisissa kaikissa ip-lehdissä ja oikein hehkutettu vaan eipä jostain kumman syystä ollut tänään eikä eilen mitään juttua. Hämärästi muistan lukeneeni jotain jo useita päiviä sitten. Oliko tässä tarkoitus säikytellä ihmisiä vai mikä on tarina?
Hävittäjistä ei mitään ilmoa
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
uuno luuletko et suomen puollustusvoimat on tilivelvollisia siviili asukkaille!!herää!näyttävät vaan kuinka nopeetä saastainen itä-helsinki hävitetään!niin että heilahtaa!
- Anonyymi
Näin valitettavasti on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin valitettavasti on
luojan kiitos!!et on!!ei pääse kaikki kehä viisaat ja taivaanrannan maalarit vaatiin mitään viisauksii!!
- Anonyymi
Vähästäpä säikähdät. Puolustusvoimat lentää tarpeen mukaan. Ei siitä ole tarpeen erikseen Espooseen ilmoitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440