Olen tehnyt syntiä, ja kadun näitä:
-Varastin vanhempieni lompakosta lapsena 20 markan setelin ja ostin sillä karkkia. En saanut viikkorahaa, eikä vanhemmat suostuneet antamaan minulle rahaa karkkiin, joten menin salaa lompakolle. Tein saman muutamia kertoja.
Häpeän vieläkin, ja tunnen sydämessäni viillon. Asiat selvitettiin jo silloin, kun jäin kiinni. Kuitenkin minua painaa edelleen röyhkeyteni, ja olen miettinyt että pyydän heiltä vielä uudemman kerran anteeksi.
-Olen kateellinen hyvä kroppaisille ihmisille, naisille, joka myös itse olen. Olen hyvin kateellinen ja katkera nykyisin.
-Tunnen itseni rumaksi ja vastenmieliseksi. Olen ärtynyt ja ahdistunut vuoron perään.
-Sisälläni on paljon patoutunutta vihaa ja katkeruutta.
Synninpäästö
Anonyymi
0
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944