Olen tehnyt syntiä, ja kadun näitä:
-Varastin vanhempieni lompakosta lapsena 20 markan setelin ja ostin sillä karkkia. En saanut viikkorahaa, eikä vanhemmat suostuneet antamaan minulle rahaa karkkiin, joten menin salaa lompakolle. Tein saman muutamia kertoja.
Häpeän vieläkin, ja tunnen sydämessäni viillon. Asiat selvitettiin jo silloin, kun jäin kiinni. Kuitenkin minua painaa edelleen röyhkeyteni, ja olen miettinyt että pyydän heiltä vielä uudemman kerran anteeksi.
-Olen kateellinen hyvä kroppaisille ihmisille, naisille, joka myös itse olen. Olen hyvin kateellinen ja katkera nykyisin.
-Tunnen itseni rumaksi ja vastenmieliseksi. Olen ärtynyt ja ahdistunut vuoron perään.
-Sisälläni on paljon patoutunutta vihaa ja katkeruutta.
Synninpäästö
Anonyymi
0
217
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223047- 402664
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381503- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125913- 33829
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621