Kadonnut musta reppu 3.8.2021 aamuyöllä Eestinlaakso-Matinkylä. Tärkeitä tavaroita mm. AVAIMET! Ja muuta henk.kohtaista!
Kadonnut Musta reppu
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
Olikohan se sitten reppu, vai oliko vaan joku hylätty kassin nyssäkkä, jonka poimin Matinkylässä kadulta ja heitin roskiin? Tyhjä oli, ei ollut rahalusseja tai painavia kännyköitä siinä nyssäkässä.
- Anonyymi
Kyllä oli Musta reppu, jossa mm.AVAIMET ja henk.koht TÄRKEITÄ ASIOITA!
- Anonyymi
Kuinka joku voi reppunsa kadottaa. Alkoholiko syynä?
- Anonyymi
Syy mikä tahansa, Kunhan LÖYTYISI!!
- Anonyymi
Kadonnut 3.8 vanhaksi mennyt henkilökortti kilon alepa- ruotutorppa välillä alkuviikosta, jos löysit sen nii pidä hyvänäs kuha et tilaa sillä mitää
- Anonyymi
Ilmeisesti nuori henkilö joka tässä repppunsa kadottanut....
Kysäisen siksi varmuudeksi, että kai olet kysynyt reppuasi jo Löytötavaratoimistosta?
https://xn--lyttavara-07ac.com/espoo/espoon-paapoliisiaseman-loytotavaratoimisto/
Jos reppusi olisi tipahtanut jonkin liikkeen oven lähettyville, löytäjä saattaisi käydä palauttamassa sen liikkeeseen. Mikäli siis itselle tarpeeksi arvokasta oli, kannattaa käydä reitin varrella noiltakin kysäisemässä.
Niidenhän liikkeiden pitäisi palauttaa tavara löytötavaratoimistolle, mutta saattaa jäädä reppu kokonaan palauttamattakin.- Anonyymi
KIITOS PALJON NEUVOISTA! osa tehtykin, jatketaan etsimistä Toivnen että LÖYTYISI! On ARVOKASTA omaisuutta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470