Joko olet oikea uskova etkä maksa tai ateisti.
vain idiootti maksaa kirkollisveroa
10
90
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin ihmettelin alkuaikoina miksi uskovien nimellä kulkee niin paljon epäuskoisia. Ajattelen että ihminen on taipuvainen toiveajatteluun ja haluaa uskoa hyvää itsestä ja muista. Paljon on sellaisia jotka kertoo uskonsa perustuvan raamattuun, mutta ovatkin kuitenkin pohjimmiltaan liberaaleja. On vaikea puhua heidän kanssaan raamatun perusteista kun se suvaitsevaisuus on siellä tärkeimpänä käskynä ja siis tavoiteltavana asiana ylipäätään. Eivät hyväksy raamatussa itsessään annettua rakkauden määritelmää.
- Anonyymi
Voihan sitä sanoa itseään uskovaiseksi olematta sellainen, missä niitä kulkee niin paljon?
Minä kirjoittaisin kunnioituksen takia Raamattu sanan isolla alkukirjaimella, ja se sen takia vähän hämäsi...? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä sanoa itseään uskovaiseksi olematta sellainen, missä niitä kulkee niin paljon?
Minä kirjoittaisin kunnioituksen takia Raamattu sanan isolla alkukirjaimella, ja se sen takia vähän hämäsi...?Minä kirjoitan jumalan aina pienenä, koska en voi sietää valhetta.
- Anonyymi
Fanaattisena ateistina hyväksyn oikeat uskovat, mutta näitä saatanan etujen perässä juoksijoita en.
- Anonyymi
omat edut voi pitää itsellään, eikä jakaa niitä uskovaisten etujenperässä juoksijoiden kanssa 🤣
- Anonyymi
kirkko tarjoaa hyviä etuja, joita todellisuudessa tarjoaa veronmaksajat valtiossa 🤣
- Anonyymi
tyhmä aloitus.
vain täysin vastuuntunnoton ajattelee noin.
aloittaja kuuluu ryhmään, "kaikki mulle ja heti . . .- Anonyymi
kaikki mulle heti sanoi velanottaja velan tarjoajalle ja velan tarjoaja tiesi heti, että koukussa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kaikki mulle heti sanoi velanottaja velan tarjoajalle ja velan tarjoaja tiesi heti, että koukussa on.
kirkko ei ota velkaa mutta käyttää velkarahat 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kirkko ei ota velkaa mutta käyttää velkarahat 🤣
eikä jää koukkuun 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797