Kesoil Hanko

Anonyymi

Onko huudeilla ketään aikoinaan Kesoililla tinttaamassa käyneitä ? Olen itse yksi niistä, ja onhan se näin jälkikäteen vuosien jälkeen koomista muistella,että käytiin dokaamassa Kesoilin baarissa ihan urakalla. Muistan muunmuuassa,että kun jo aamusta oltiin vähän väsyneitä, myyjärouva sanoi,että menkää hetkeksi lepäämään sinne takahuoneeseen,ja niin teimme. Muistan myös ikävän tempun jonka teimme yhdelle silloiselle deekulle. Hän oli ihan päädyissä, otimme hänen tuoppinsa ja virtsasimme sinne ja palautimme pöydälle. Juuri kun hän oli ottamassa siitä huikkaa,omistajan rouva totesi,että sä olet liian kännissä ja otti tuopin pois häneltä, eli sitä virtsaa hän ei onneksi ehtinyt juoda. Mutta mahtoi rouva ihmetellä tuoppia viemäriin kaataessaan "oluen" tuoksua... Kuulin myös huhua, että "joku" olisi vääntänyt rusetin tuhkakuppiin ja pistänyt sen takaisin pöydälle,mutta en tiedä onko vaan legendaa. Oli miten oli,villiä oli touhu, mutta ollakseen huoltoaseman baari, oli se vaan hauska paikka...

9

935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan eri muistikuva minulla. Eiköhän siellä ollut lihapullia ja isoja sokerimunkkeja.

      • Anonyymi

        Saattoi olla niitäkin, mutta nyt puhumme jostain -90-luvun alkuvuosista, ja silloin kyllä munkit , jos niitä oli, myytiin talon etuosassa ja takaosassa ei paljoa syöty. Eli kyllä,olet varmaan oikeassa, mutta lienee olet käynyt vain siinä heti näyteikkunoiden takana, tai sitten eri vuosina...
        Heh, tuli yksi mestari mieleen. Oltiin taas Kesoililla, ja hän oli ollut vieraissa naisissa. Kävi huljuttelemassa munat lavuaarissa, koska oma emäntä oli tulossa pikapuoliin paikalle. En tiedä, oliko apua, ainakaan naimisiin he eivät koskaan menneet...


    • Anonyymi

      Keskioluesta sai helposti erinomaiset katteet, ja moni hyväkin ruokabaari vajosi "kaljaräkäläksi"

      Se oli yleinen kehitystrendi perinteisten suomalaisten ruokabaarien kohdalla viime vuosituhannella.

    • Anonyymi

      Mä uskon että moni sen ajan deekuilija on kuollut tai aivot pehmeänä jossain laitoksessa tai kotihoidon asiakkaana. Näitä pehmopäitä on kyllä monia hoidettu kotihoidon asiakkainakin. En tiedä on kai heilläkin joskus ollut hauska elämä...

      • Anonyymi

        Joo, tuo on taatusti totta.


    • Anonyymi

      Juu,noista tuon ajan deekuilijoista on tosiaan aika moni jo mullan alla tai hoidettavana. Sen näkee, kun menee kävelemään hautuumaalle, ja lukee kiviä. Siellä niitä on, entisiä kavereita ja tuttavia enemmän kuin tuohon ikäluokkaan kuuluisi. Surullista. Tosin, eivät kaikki välttämättä ole viinaan ja sen tuomiin sairauksiin kuolleet, vaan ihan johonkin muuhun. Ja osa on kuitenkin lopettanutkin ylenmääräisen dokaamisen iän myötä.

    • Anonyymi

      minkälainen meno siellä on tänä päivänä?ei ole tullut käytyä sitten kiihdytyskisat vuonna 1986.T:antza porista

      • Anonyymi

        Kesoilil ei mitään menoa purettu aikoja sitten...työrtömyyttä nistejä ja juoppoja nuoret muuttaa pois kun ei edes koulutusmahdollisuuksia koko mestassa


    • Anonyymi

      nykyäänhän tokmannin laatikko on entisen kesoilin kohdalla

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4562
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe