Olen taitava kielenkäyttäjä naisen pyhimmässä paikassa ja etsin ihanaa naista kenelle voisin tätä tarjota. Vastapalvelus sopii myös takaisin :). Olen sporttinen ja kivan näköinen mies joka osaa antaa nautintoa sinulle ;)
Jyväskylästä naista nuoltavaksi
17
914
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tarkennus vielä että olen 35v ja hakusessa alle 50v
- Anonyymi
TÄÄLLÄ OLISI AITO SETÄ HEINOLA 45V MUN PERSETTÄ SAISI NUOLLA VASTAPALVLUKS SPERMAAN KAIKKI PAIKAT ERI PÄIVINÄ
- Anonyymi
Itsekehua aloittajalta! Siis kyllä naiset kertoo sen jos haluavat jotain. Ja ainahan yksi satunnainen kerta on vain kerta monien joukossa, eikä yksi perseelleen mennyt kertaa pitkään ole mielessä. Tosin saman ihmisen kanssa on varmaa turha hakea uutta!
ps. nettihän on paras tapa kohdata! - Anonyymi
Kyllähän tämä aloittaja tietää mistä puhuu :). Kokeilujen ja opetuksien kautta on oppi tullut ja jokaisella on myös tietty omia mieltymyksiä ja niistä olisi aina kiva kuulla jotta kokemus olisi aina miellyttävämpi :)
- Anonyymi
Aloittaja on todella ärsyttävä tyyppi ja se römpsän lutkutus hanurista
- Anonyymi
Moi, täällä olisi kiinnostunut kiva leidi :). Miten saisi yhteyden?
- Anonyymi
Et mitenkään kulahtanut kusilutka
- Anonyymi
Löytyykö kik messenger tai sposti?
- Anonyymi
No kyllähän ne löytyy. Mistäpäin kiinnostunut leidi olet?
- Anonyymi
👅 Mies halukkaana odottelee 😋
- Anonyymi
No keski-suomen alueella olen. Laita sposti osoite niin vaihdetaan kuvat :). T ihana leidi
- Anonyymi
Osoite tuolla ylempänä,
-salaisesti
- Anonyymi
[email protected] on osoite ja olen aloittaja. Tuolta voidaan jatkaa asiaa pidemmälle :)
- Anonyymi
Kiva lady jota vielä kiinnostaa kesisuo-alue, mailaa mulle. [email protected]
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915