Olen taitava kielenkäyttäjä naisen pyhimmässä paikassa ja etsin ihanaa naista kenelle voisin tätä tarjota. Vastapalvelus sopii myös takaisin :). Olen sporttinen ja kivan näköinen mies joka osaa antaa nautintoa sinulle ;)
Jyväskylästä naista nuoltavaksi
17
957
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tarkennus vielä että olen 35v ja hakusessa alle 50v
- Anonyymi
TÄÄLLÄ OLISI AITO SETÄ HEINOLA 45V MUN PERSETTÄ SAISI NUOLLA VASTAPALVLUKS SPERMAAN KAIKKI PAIKAT ERI PÄIVINÄ
- Anonyymi
Itsekehua aloittajalta! Siis kyllä naiset kertoo sen jos haluavat jotain. Ja ainahan yksi satunnainen kerta on vain kerta monien joukossa, eikä yksi perseelleen mennyt kertaa pitkään ole mielessä. Tosin saman ihmisen kanssa on varmaa turha hakea uutta!
ps. nettihän on paras tapa kohdata! - Anonyymi
Kyllähän tämä aloittaja tietää mistä puhuu :). Kokeilujen ja opetuksien kautta on oppi tullut ja jokaisella on myös tietty omia mieltymyksiä ja niistä olisi aina kiva kuulla jotta kokemus olisi aina miellyttävämpi :)
- Anonyymi
Aloittaja on todella ärsyttävä tyyppi ja se römpsän lutkutus hanurista
- Anonyymi
Moi, täällä olisi kiinnostunut kiva leidi :). Miten saisi yhteyden?
- Anonyymi
Et mitenkään kulahtanut kusilutka
- Anonyymi
Löytyykö kik messenger tai sposti?
- Anonyymi
No kyllähän ne löytyy. Mistäpäin kiinnostunut leidi olet?
- Anonyymi
👅 Mies halukkaana odottelee 😋
- Anonyymi
No keski-suomen alueella olen. Laita sposti osoite niin vaihdetaan kuvat :). T ihana leidi
- Anonyymi
Osoite tuolla ylempänä,
-salaisesti
- Anonyymi
[email protected] on osoite ja olen aloittaja. Tuolta voidaan jatkaa asiaa pidemmälle :)
- Anonyymi
Kiva lady jota vielä kiinnostaa kesisuo-alue, mailaa mulle. [email protected]
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit916094KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495515Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222747Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521031995Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071748- 1141611
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351453