Kylähullut, baaritappelijat ym. Erikoiset persoonat

Anonyymi

Ikäni Kempeleessä asuneena tuli mieleen, että oisko porukoilla tietoja ja muisteloita otsikon kaltaisista tyypeistä vuosien varrelta?

16

4789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sakko ja Pöyhönen

• Anonyymi

Kempeleläisistä nykyisistä ja entisisistä elävistä ja kuolleista ois kyse....

• Anonyymi

aina lähtevät kapakasta autolla, päissään, on se kumma ku eivät oo koskaa jääneet poliisin syyniin, mutta eipä täällä poliisi liikukkaan, nii saavat päissään ajella, samoin ny kesällä sitä harrastaa mopopojat, kalja-ajelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aina lähtevät kapakasta autolla, päissään, on se kumma ku eivät oo koskaa jääneet poliisin syyniin, mutta eipä täällä poliisi liikukkaan, nii saavat päissään ajella, samoin ny kesällä sitä harrastaa mopopojat, kalja-ajelua

Lestat varmaan nehän saa tehdä mitä lystää

• Anonyymi

Miten erottaa hullun lestasta?
      A. Rautakangella
      B. Poliisin avulla
      C. Lesta=Hullu

• Anonyymi

Minä näin kerran viksun Kempeleäisen van sitten heräsin. Nauroin sille vatta kipiänä ainakin viikon, jotta viksu kempeleläinen. Johan oli tarina. Hahahehehii. Tämmösiä unia on enempihi mulla kerrottavana ja palaan niitä taas ensi viinolla kertomaan. Nyt en kerkiä, kun pitää mennä vessaan kun kakki pyrkii housuihin.

• Anonyymi

Nykyjään fb. Puskaradio Kempele _ pitää vastata tyhmiä kun ei muuta ole , tyhmiä ihmisiä ja pitää se muille ihmisille paljastaa. Säälittää %(

• Anonyymi

Kuinka rauhaton on K-Supermarketin parkkialue illalla ja yöllä? Aikeissa muuttaa kerrostaloon parkkipaikan lähelle.

• Anonyymi

Semi rauhallinen yleensä

• Anonyymi

Pullo-Mika 😆

• Anonyymi

Oikea nimi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikea nimi?

Mike Butylka

• Anonyymi

No yks mäntämies oli Santamäen koululla. Oli silloin semi pelottava kun oli vasta vähän alle 10. Siellä se kiroili ja örisi. Puhu 5v lapsien kanssa. On ollut monta vuotta tollanen. Eli jos asuu Santamäessä kannattaa olla varovainen Koulun lähellä olevissa paikoissa!

• Anonyymi

Jape enää Kempeleessä?

• Anonyymi

Kuulin, että Jape ois Muhoksen Jokirinteellä heikossa hapessa.

• Anonyymi

mikä japella..entäs pänsä?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      153
      2984
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      370
      2069
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1825
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      39
      1796
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1421
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      975
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      112
      956
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      792
    Aihe