Tämä 50-osainen testi vaikuttaa aika pätevältä. Itselle tuli korkeat pisteet tunnollisuudesta ja neuroottisuuttakin on keskimääräistä enemmän. Sellainen olen aina ollut, koettanut tehdä tunnollisesti velvollisuuteni ja ollut huolissani monasti maailmanmenosta ja läheisistäni. Eli korkeat tunnollisuuspisteet ja neuroottisuudestakin keskivertoa isompi lukema.
https://www.evermind.fi/big-five-persoonallisuustesti/
Testataanpa luonnetta
9
<50
Vastaukset
Korkeat pisteet sovinnollisuudesta ja avoimuudesta uusille kokemuksille. Matalat pisteet neuroottisuudelle.
- Anonyymi
Taisit fuskata, et ainakaan täällä esiinny sovinnollisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisit fuskata, et ainakaan täällä esiinny sovinnollisena.
Niihin voi vastata niinkuin ajattelee saavan itsestään positiivisemman tuloksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niihin voi vastata niinkuin ajattelee saavan itsestään positiivisemman tuloksen.
Siksipä naurattaakin nämä itseään niin hienoluonteisiksi mainostavat, kun palstakäytös kertoo ihan toista.
Luonnetta tosiaan vaatisi vastata 50 tyhjänpäiväiseen kysymykseen. Jos ei itseään tähän ikään mennessä ole oppinut tuntemaan, niin se on sitten myöhäistä.
Hymyä tuollaiset testit nostattavat.- Anonyymi
Ajankulukseni testasin. Sain paljon pisteitä sekä hyvässä ja pahassa
eli testi ei pitänyt paikkansa. En ole ollenkaan niin hyvä. - Anonyymi
Päin vittua meni testi, sen mukaan olisin vähintäinkin Pohjois-Korean jonkin ilmatorjuntayksikön lataajan apulainen!!
Testin tulos..olen
Eksovertti 48/50
Tunnollisuus 48/50
Avoimuus 37/50
Neuroottisuus 19/50
Sopinee meikäläiseen.- Anonyymi
Kun osaa sopivasti imarrella itseään vastatessaan saa mieleisiään vastauksia.
Neuroottisuus 50/50 on todennäköinen yhden vastaajan kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m372736Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?
Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.891184Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia
Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.127979Oliko mies vetäytyminen
Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.61967- 66907
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos77881EU:lta tyly ratkaisu Temulle
On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta101828Oon tässä pohtinut että se nainen
Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle70815Nainen on ihana
ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?25718Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä
Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi30684