Tuli mainos heti kättelyssä: uusi toimipiste Naantalissa ja komea hautakivi.
Nuinnikkäästen tarjoan tilaisuuden toivottaa tervetulleeks tai -menneeks.
Beng
Mä olen nyssit täällä
34
53
Vastaukset
- Anonyymi
Joko sä 70v täytit? Mukaan vaan!
- Anonyymi
Täytin. Olin jo niin syvässä keski-iässä...
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytin. Olin jo niin syvässä keski-iässä...
BengOnneksi olkoon!
- Anonyymi
Tervetuloa joukkoon !
- Anonyymi
Kiitän ja niiaan. Niiaamisen taivutus piti tarkistaa. Siinä ääntäessä on kuin piilossa j.
Beng
- Anonyymi
Onnea merkkipäivän johdosta !
- Anonyymi
Kiitos. Olin 'matkoilla', koska en mitään galaasia halunnut järjestää.
Päivästä tuli mieleinen. Oli mukavaa katsella mm. harjoituslentoja.
Jo yksi kone aiheutti melkoisen pauhun.
Myöhään illalla värilliset vanat näyttivät hienoilta ja syöksähdykset vähän pelottaviltakin.
Eivät korvat olisi kestäneet kuunnella koko parven lentoa (perjantaina jo kotona).
Beng
- Anonyymi
Eiköhän tänne saa tulla ja täällä olla lupia kyselemättä.
Mukavaa kun saadaan uutta porukkaa tänne. Alkoi noi puheenaiheet olla jo vähissä.
- Anonyymi
Älä tuo riitojasi tänne.
- Anonyymi
Sinähän olet 80 .
- Anonyymi
Vähentyneet aloitukset ovat 60 ryhmässäkin. Sitten joitain vanhoja, hyviäkin ketjuja on nostettu. Oikeastaan samasta asiasta voi laittaa uuden aloituksen 10 - 15 v sitten on saattanut ajatella toisin kuin nyt.
Mehän olemme kokeneempia tänään!
Beng - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä tuo riitojasi tänne.
Mitä helvetin riitoja? Minä?👼
Beng Anonyymi kirjoitti:
BengEi kun oletan kysymys oli minusta :) Olen ollut vierailemassa 80 plussissa välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän olet 80 .
Ai mää vai 80 .
Äitini nukkui pois 63 v, joten lasken, että olen jo saanut 7 v ekstraa. Mummoni lähti 62 v.
Mutta ehkä isältä saadussa geeni-coctailissa on ollut jotain eliksiiriä.
Beng Anonyymi kirjoitti:
BengNo no!
Ei ole enää ikäisesi vanhan rouvan sopivaa kiroilla julkisesti.
Sellainen menettelee vielä tuolla alaikäisten palstalla, mutta nyt olet aikuinen ja onnittelut siitä.
Toivottavasti et tule olemaan yhtä pettynyt tähän palstaan kuin tuo Paloma.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
No no!
Ei ole enää ikäisesi vanhan rouvan sopivaa kiroilla julkisesti.
Sellainen menettelee vielä tuolla alaikäisten palstalla, mutta nyt olet aikuinen ja onnittelut siitä.
Toivottavasti et tule olemaan yhtä pettynyt tähän palstaan kuin tuo Paloma.Kiitos, kiitos.
Vähän lipsahti.
Ei ole mitään ennakko-odotuksia palstaan nähden.
Ne on ne aiheet, mitkä tempaisevat.
Beng Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, kiitos.
Vähän lipsahti.
Ei ole mitään ennakko-odotuksia palstaan nähden.
Ne on ne aiheet, mitkä tempaisevat.
BengSiitä vain tekemään meille uusia aiheita.
- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
Ei kun oletan kysymys oli minusta :) Olen ollut vierailemassa 80 plussissa välillä.
Kävin minäkin harjoittelemassa täällä muutaman kerran.
Beng - Anonyymi
Miten niin puheenaiheet vähissä?
Olenko väärässä vai en, mutta olen olettanut, että täällä saa kuka vaan tehdä aloituksen ja kaiketi useammankin päivän aikana?
Minä olen missä haluan olla, mutta ikäni puolesta kuulun tähän osioon, vielä monta, monta vuotta.
Nim." I'm a lover not a fighter"- Anonyymi
I'm too.
No, joskus voi leimuta pienen nuotion verran.
Beng Anonyymi kirjoitti:
I'm too.
No, joskus voi leimuta pienen nuotion verran.
BengNo jaa, se on aivan normaalia, etenkin jos on kovin ahdistetussa tilanteessa. Hevonenkin nousee takajaloilleen ja potkii ilmaan kun sudet käyvät kimppuun.
"Edessäni rotko, takanani sudet" (A fronte praecipitium, a tergo lupi)- Anonyymi
Paloma01 kirjoitti:
No jaa, se on aivan normaalia, etenkin jos on kovin ahdistetussa tilanteessa. Hevonenkin nousee takajaloilleen ja potkii ilmaan kun sudet käyvät kimppuun.
"Edessäni rotko, takanani sudet" (A fronte praecipitium, a tergo lupi)Sanokaamme tulevaisuudesta:"Bocca al lupo"!
Beng - Anonyymi
Käytäntö on kohdallasi toista kuin kauniit puheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytäntö on kohdallasi toista kuin kauniit puheet.
Niin mikä käytäntö? Tunnemmeko toisemme?
En tunne täältä ketään, että voisin sanoa, mitkä jonkun toisen käytännöt ovat.
Beng
Palstalla hyvä olla kun tietää ettei jää kakoseksi väittelyssä, varsin väite islamisaatiosta, toisessa ketjussa väittämä PS-ajatuspajasta, ilmaston lämpeneminen johtuu metsäpaloista,
Eikös ilmaston lämpeneminen johdu metsäpaloista siinä kuin saunankin lämmittäminen puilla tai juhannuskokon polttaminen. Savua yhtä kaikki.
Tellukka kirjoitti:
Eikös ilmaston lämpeneminen johdu metsäpaloista siinä kuin saunankin lämmittäminen puilla tai juhannuskokon polttaminen. Savua yhtä kaikki.
Kävin piruuttain Suomen uutiset sivulla, puolue kirjoittaa aivan kuin ilmastomuutosta ei olisi tapahtumassa ihmisen vaikutuksesta.
Samoin korona epidemiasta iso osa puolueesta pitää valeuutisointina, T. myötäilee persuja se huomattu aina.Pertikki kirjoitti:
Kävin piruuttain Suomen uutiset sivulla, puolue kirjoittaa aivan kuin ilmastomuutosta ei olisi tapahtumassa ihmisen vaikutuksesta.
Samoin korona epidemiasta iso osa puolueesta pitää valeuutisointina, T. myötäilee persuja se huomattu aina.Käytän vain omia aivojani.
En lue mitään Suomenuuutisia. Se on sinun suosikkilehtesi.
Pitäisi sinunkin (puolipestyt) aivosi kertoa sen, että ilmasto pilaantuu yhtä hyvin ja enemmänkin metsäpaloista kuin saunan lämmitämisestä puilla.
Ihan kivaa kun nyssit oot täällä.
Tervetulleeks vaan.- Anonyymi
Kiitän. Muutaman kirjoituspaastopäivän jälkeen voi suomenkielen ilmaisua taas testata.
Beng
Paljonhan tuttuja täällä näyttää olevan.🌸
- Anonyymi
Nyssitte minäki oon täällä, eikä kukaan tarjoa mitään, vaikka toisaalta, eihän minua kukaan näe, kun en ole tuttu, enkä puutu maapallon lämpenemisen, enkä politikoi, enkä hypi palstalta toiseen, enkä lue mitään lehtiä, enkä seise takarivin taavina, enkä eturivin eevana millään palstalla.
Mutta ny sitte olen täällä, vaikka en ole turuskaan.
Mukavaanhan seki, että on kesä ja vettä satelee, kiva kun sinäkin olet.- Anonyymi
9:04
Tervehdin Sinua ken sitten lienetkin ja toivotan tulleeks!🌻
Beng
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727